AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 er det flere som føler på at det er veldig flaut å kjøpe kondomer eller graviditetstest om du ikke er i et forhold. Drar ut av byen hvis jeg må gjøre dette. Er det noen flere ? Anonymkode: caecd...2e5
SlemUlv Skrevet 1. februar 2019 #2 Skrevet 1. februar 2019 Om man syns dette er flaut, bør man rett og slett ikke ha sex. Syns jeg. 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #3 Skrevet 1. februar 2019 Jeg tror mange synes det er flaut å kjøpe slike ting og føler nærmest hele verden får med seg graviditetstesten som ligger på båndet. Sannheten er at alle er opptatt med seg og sitt og gir seg katta i hva personen forran eller bak i køen legger på båndet:) Hadde du brydd deg om noen kjøpte dette forran deg i køen? Jeg har i alle fall ikke lagt merke til hva andre kunder kjøper. Jeg har også jobbet i kasse, og legger ikke merke til hva folk velger å kjøpe, jeg bare scanner det og tar i mot betaling. Anonymkode: ff59e...1b5 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #4 Skrevet 1. februar 2019 Nå til dags handles sånne saker enklest på nett. Det står ikke på emballasjen hva som er inni. Handler man kondomer fra utlandet, kan det stå "gift" eller "rubber gloves" på etiketten Ellers er det fullt mulig å handle bortimot hva som helst på apotekenes nettbutikker. Tipper det også gjelder graviditetstest. Enkelt! Anonymkode: 23cb4...164
prettylittlemisfit Skrevet 1. februar 2019 #5 Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: er det flere som føler på at det er veldig flaut å kjøpe kondomer eller graviditetstest om du ikke er i et forhold. Drar ut av byen hvis jeg må gjøre dette. Er det noen flere ? Anonymkode: caecd...2e5 Synes det før, men nå tenker jeg at de bak kassa har hatt flere 100 kunder som har kjøpt dette før. Har aldri kjøpt kondomer i en butikk før, har kjøpt på nettet eller fått/tatt gratis på helsestasjonen. Det står en skål med kondomer på toalettet på legekontoret her, ingen ser hvem som tar.
Nmtt Skrevet 1. februar 2019 #6 Skrevet 1. februar 2019 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: er det flere som føler på at det er veldig flaut å kjøpe kondomer eller graviditetstest om du ikke er i et forhold. Drar ut av byen hvis jeg må gjøre dette. Er det noen flere ? Anonymkode: caecd...2e5 Hvis du syns det er flaut, så anbefaler jeg deg å kjøpe kondomer på Kondomeriet. De som jobber der er så frie at de får deg til å føle at det er like normalt som å kjøpe agurk i butikken. Men... ikke alle steder har Kondomeriet da 🤔 Og jo, hvordan vet kassereren at du ikke er i et forhold?!? Er folk i forhold som bruker kondomer og.. graviditetstest, hvorfor skal det være flaut? Endret 1. februar 2019 av Nmtt Add 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #7 Skrevet 1. februar 2019 Hvordan vet den butikkansatte at du er singel? Nei, jeg synes egentlig ikke det er flaut. Bestill på nett da vel. Anonymkode: 01f9a...5d0
RecklessRoyal Skrevet 1. februar 2019 #8 Skrevet 1. februar 2019 (endret) Jeg klarer ikke helt å forstå hva som er flaut med å kjøpe kodomer på butikken, heller ikke graviditetstest. Alle vet jo at voksne mennesker har sex og at om man er en smule fornuftig så bruker man en eller annen for prevensjon om man ikke prøver å få barn. Om du synes det er flaut å kjøpe kondomer i butikken synes jeg du faktisk burde presse deg selv til å gjøre det hver gang fremover, enkelte personlige kvaler har man bare sunt av å kvitte seg med. Om du skal gå å være redd for hva andre mennesker tenker om deg bare fordi du er å kjøper kondomer i butikken er det lett for at samme type frykt sprer seg til andre deler av livet også. Endret 1. februar 2019 av RecklessRoyal
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #9 Skrevet 1. februar 2019 https://helsenorge.no/sex-og-samliv/prevensjon/kondom her kan du bestille gratis Anonymkode: 361fd...ae4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå