Gå til innhold

Hvordan løser jeg dette her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært i utlandet i mer enn 5 måneder nå, glemte å ha forlengelse på reise forsikringen min, booket fly for å reise tilbake, men ble syk, så nå ville ikke forsikringen gi meg noe dekning  på fly pga forlengelsen. Og pga det så er jeg heller ikke forsikret lenger i utlandet nå også.  Hva gjør jeg nå?

Har fly 05.feb.

Det er bare 1800,- for fly, men fortsatt penger. 

Hva gjør jeg nå? 

Anonymkode: 7fe55...e47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bite i det sure eplet og betale kostnaden selv. Sånn er livet iblandt. Er jo din egen feil som glemte å forlenge forsikringen.  

Anonymkode: b7fc9...0cd

• Liker 8
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vært i utlandet i mer enn 5 måneder nå, glemte å ha forlengelse på reise forsikringen min, booket fly for å reise tilbake, men ble syk, så nå ville ikke forsikringen gi meg noe dekning  på fly pga forlengelsen. Og pga det så er jeg heller ikke forsikret lenger i utlandet nå også.  Hva gjør jeg nå?

Har fly 05.feb.

Det er bare 1800,- for fly, men fortsatt penger. 

Hva gjør jeg nå? 

Anonymkode: 7fe55...e47

Du får jo ikke gjort noe med det. har du ikke forsinkring så går det ikke med tilbake virkende kraft. De fleste reiseforsinkringer dekker ikke opphold lenger enn 1 måned. Så du må nok betale selv, så får du x fingrene for at noe ikke skjed med deg, eller at baggasjen din blir borte på hjemreisen f.eks . Du har ingen rettigheter uten gyldig reiseforsikring, og dne er ene og alene ditt ansvar

Anonymkode: 74f47...5b2

Skrevet

Du skal være veldig glad for at regningen bare er på 1800 kroner. Det kunne fort ha blitt 180 000 kroner eller 1,8 millioner kroner dersom du for eksempel kom ut for en ulykke.

Skrevet

Hei, trådstarter

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Ninab82, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...