Gå til innhold

"Bord-kamera"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt å legge ut engangskamera på bordet under middagen og på festen som gjestene kan bruke.

Finner stort sett bare "stygge" kameraer her og de fine jeg finner koster en formue.

Jeg har veldig lyst til å bestille fra bridesave.com, men er litt usikker på kvalitet osv på disse kameraene.Disse har jeg lyst på http://www.bridalpeople.com/disposable-wed...ameras/9724.asp.

Er det noen som har erfaring med kamera kjøpt i utlandet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange engangskameraer har "papp-omslag".

Hvis du tar av dette og bruker det som mal, så kan du fint lage nye av at fint papir e.l.

Skrevet

De så veldig fine ut de! Men hvis du skal bestille ifra utlandet, husk at bestillingen (inklusiv porto) ikke må overstige 200kr. Da må du betale masse toll avgifter i tillegg! Så hvis du skal bestille en del kamera, så del opp bestillingen slik at du slipper avgiften...

:-)

Skrevet
Mange engangskameraer har "papp-omslag".

Hvis du tar av dette og bruker det som mal, så kan du fint lage nye av at fint papir e.l.

Dette er en god ide, men det er litt jobb.

Vi hadde tenkt å gjøre dette i bryllupet vårt, men endte opp med å la de være som de var. Dette er en sånn typisk detalj man tenker på på forhånd, men som på selve dagen er helt uten betydning.

Skrevet

Jeg var i et bryllup en gang som hadde bord-kamera. Omslaget hadde bilder av hvite roser, kjempefint. Tror de hadde kjøpt det er i Norge, sikkert på en bryllupsbutikk....

Skrevet

Vi kjøpte våre engangskameraer på den bryllupsbutikken som ligger i Glasmagasinet. De var vel noe dyrere enn vanlige engangskameraer - typisk, bare fordi de er til bryllup. :-? Men de var iallefall hvite/kremfargede - så da passet de perfekt inn på bordet. :ler:

Skrevet

Dere som har hatt bordkamereaer, fikk dere mange bra bilder, eller ble det bare veldig mange like bilder?

Skrevet

Vi hadde spredt kameraene utover bordet, så det ble ikke så mange like bilder. Kvaliteten på dem kan imidlertid diskuteres. :ler:

Noen ble veldig bra, mens andre ble noe kornete og uskarpe. Men dette var vi klar over på forhånd. Vi tenkte som så, at vi sikkert kom til å få noen artige bilder. Bilder som vi ikke hadde fått hvis vi ikke hadde lagt ut kameraer. Og det stemte jo! Og gjestene syntes det var artig og knipset i vei. :)

Skrevet

Hvor mange engangskameraer har dere hatt/tenkt å ha?

Skrevet

Vi kjøpte noen fine, gullfargede på Claes Ohlsson i Oslo, kan jo være verdt å sjekke ute Biltema kanskje og - de selger jo nesten alt!

Skrevet
Dere som har hatt bordkamereaer' date=' fikk dere mange bra bilder, eller ble det bare veldig mange like bilder?[/quote']

Det ble bilder av ymse resultat, men det visste vi på forhånd. Men vi fikk utrolig mange bilder vi ellers ikke ville ha fått, så vi er glad vi gjorde dette. Vi fikk bl.a. mange flere bilder av alle gjestene + bilder fra selve middagen.

Tror vi hadde 5 kameraer jeg.

Gjest gjesta
Skrevet

Tror vi hadde 5 kameraer jeg.

Hvor mange gjester? ;)

Skrevet

Hvor mange gjester? ;)

Vi var vel 45 totalt tror jeg... (*glemsk*)

Gjest gjesta
Skrevet

Vi var vel 45 totalt tror jeg... (*glemsk*)

ok. Vi blir 46 ;)

Skrevet

disse kameraene, e det bilder dere skal ha i gjesteboka etterpå, eller er det bare for at gjestene skal få ta bilde av hverandre? jeg syns det var en god idee.. :wink: hvor mange engangs kameraer måtte vi kjøpt inn da, når vi blir 62 gjester?

Skrevet

Vi har puttet bildene i bryllupsalbumet vårt, sammen med alle de andre bildene.

Gjesteboken er det kun hilsner fra gjestene i.

Skrevet
Vi har puttet bildene i bryllupsalbumet vårt, sammen med alle de andre bildene.

Gjesteboken er det kun hilsner fra gjestene i.

vet du hvor mange kameraer vi trenger til 62 stk?

Skrevet

Vi skal også ha engangskameraer i bryllupet. Vi kjøpte rimelige sebra-stripete kameraer. De sraymalte vi hvite i går og stemplet vårt monogram,dato og hjerter på. Ble veldig fint og var ikke så mye jobb heller.

Lite tips bare..... :P

Skrevet
Vi skal også ha engangskameraer i bryllupet. Vi kjøpte rimelige sebra-stripete kameraer. De sraymalte vi hvite i går og stemplet vårt monogram,dato og hjerter på. Ble veldig fint og var ikke så mye jobb heller.

Lite tips bare..... :P

Det var jo smart. takk for tipset.. :wink:

Skrevet

Vi har kjøpt i 6 vanlige kodak engangskamera. Vi blir vel rundt 60 gjester. Tror nok dette holder :sjarmor:

Idèen om å bytte papir på dem er god, får se om vi også gjør dette :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...