Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #1 Skrevet 9. april 2005 Hei! Om en ukes tid skal jeg få lagt inn silikoninnlegg, mest sannsynlig under brystmuskelen. Noen som har fått utført dette tidligere, og som har erfaring, med resultat, hvor lenge smerter i etterkant av opr.,når man kan begynne å jobbe igjen, trene.... Takker for alle svar!
Gjest lilletroll Skrevet 9. april 2005 #2 Skrevet 9. april 2005 Jeg fikk innlegg under muskelen for seks og en halv mnd siden. Smertene er ubetydelige og det lille som er, er borte etter få dager. Bevegeligheten mangler det litt på en god stund etterpå (2-3 uker) og jeg fikk ikke lov å løfte min tre år gamle satter på en mnd. Etter den første mnd kan du trene og løfte og gjøre som du pleier - da kan du ikke få gjort noe "galt" men en bør uansett ikke gjøre noe som ikke føles komfortabelt. Jeg var på jobb igjen etter halvanne uke, tror jeg det var. Jeg hadde den gang kontorjobb, som gjorde at det ikke var noe problem for meg å være tilbake på jobb. Hadde jeg derimot hatt en jobb med tunge løft hadde jeg jo måttet vente til etter den første mnd.
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #3 Skrevet 9. april 2005 Tok du ut ferie de dagene du var borte fra jobb, Lilletroll?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå