Gå til innhold

Hvorfor er italienske kvinner så himla diva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes de ser så pyntet ut hele tiden..

Anonymkode: 1a85b...1e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor? Hvor ser du pynta italienske kvinner hele tiden?

• Liker 5
Skrevet

Ingenting galt med å vite at man ser bra ut.

Anonymkode: 329e8...c67

Skrevet

Jeg må dempe min indre italienske diva hver dag i detta trauste landet. 😁

Anonymkode: 90ae5...e1e

• Liker 3
Skrevet

Da har du ikke vært i Italia.

Anonymkode: 8e6f9...5d0

• Liker 3
Skrevet

Mennene er det også, såe.. sett Berlusconi?

Anonymkode: ff00d...cd9

• Liker 1
Gjest 007_008_007
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har god stil og viser sine feminine sider på en fin måte. 

Skrevet

Hadde det nå bare vært klærne..syns damene fra sør-europa generelt: er fæle. Virker som de helst skal tilbes for å gjøre absolutt ingenting, og ellers bruker det meste av tiden på backstabbe og lage drama. Prinsesser fra helvete..

Anonymkode: d34be...876

• Liker 4
Skrevet

Fordi vi er feminine og liker å ta vare på utseendet vårt. Absolutt ikke noe galt i dette!

Anonymkode: ed13f...912

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det nå bare vært klærne..syns damene fra sør-europa generelt: er fæle. Virker som de helst skal tilbes for å gjøre absolutt ingenting, og ellers bruker det meste av tiden på backstabbe og lage drama. Prinsesser fra helvete..

Anonymkode: d34be...876

Ja, fordi norske kvinner lager ikke drama og snakker bak ryggen på hverandre? Forskjellen er at kvinner fra sør-europa er mer direkte enn norske kvinner som smiler til ansiktet ditt og samtidig slenger dritt om deg bak ryggen din. 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi er feminine og liker å ta vare på utseendet vårt. Absolutt ikke noe galt i dette!

Å se direkte falsk ut er ikke å ta vare på utseende.

• Liker 3
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, fordi norske kvinner lager ikke drama og snakker bak ryggen på hverandre? Forskjellen er at kvinner fra sør-europa er mer direkte enn norske kvinner som smiler til ansiktet ditt og samtidig slenger dritt om deg bak ryggen din. 

Hva er den med den stadige konkurransen om å være best? Alle menn og kvinner uansett land er drittmennesker, eller bra mennesker. Noen kvinner er mer glad i å pynte seg andre uansett land og at vi har ulik stil betyr ikke at den ene er bedre enn den andre. Her er det noe for enhver. Smak og behag med andre ord. Og i disse dager så frister det lite å gå ned nydelige kjoler og høyhælte sko. Kaldt er det og alt blir så møkkete.

Endret av wintergirl
Skrevet

Jeg er ikke med på konklusjonen din om at "pyntet" = "diva". 

Anonymkode: dcbfd...49c

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke med på konklusjonen din om at "pyntet" = "diva". 

Anonymkode: dcbfd...49c

Ikke jeg heller. Handler heller mer om hvordan man ter seg da.

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har Italia et helt annet klima enn her i Norge. Ikke akkurat kjolevær her nå, jeg sto til knærne for å måke ut bilen av snøfonna idag tidlig 😃 Men pyntet er da ikke synonymt med diva?? 

Anonymkode: 7f7f7...ccf

Skrevet

vet ikke TS hva diva betyr?

Anonymkode: 0485e...344

Skrevet
På 1.2.2019 den 9.35, AnonymBruker skrev:

Du kan samtidig stille deg spm hvorfor norske damer ofte ser så jævla ustelte ut. 

Anonymkode: 768b2...427

Skrevet
På 1.2.2019 den 11.11, AnonymBruker skrev:

Et godt poeng. For det er faktisk sant. Nordmenn generellt er konfliktsky og veldig redde for å si fra. Italienere er ikke det. Så går det ei kule varmt før en legger alt bak seg. Sånn er det faktisk. 

Skrevet

Alle italienske kvinner er ikke diva. Men de har tradisjoner med mote osv. Er nok mer påpasselige med hvordan de kler seg osv. Det gjelder ikke alle. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...