Tanuki Skrevet 24. mars 2019 #41 Del Skrevet 24. mars 2019 Never Let Me Go - Kazuo Ishiguro: handlingen skjer i England, dystopisk romanse/drama, den gjorde stort inntrykk. Omforlatelse - Ian McEwan: konsekvensene av en liten jentes fantasi/løgn Silkesvarten - Anna Sewell : En klassiker, griner hver gang jeg leser den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #42 Del Skrevet 25. mars 2019 Fugletribunalet - Agnes Ravatn Før jeg brenner ned - Gaute Heivoll Både Unnskyld og Under verden av Ida Hegazi Høyer ❤️ This is how it always is - Laurie Frankel Anonymkode: 00275...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
butterfly28 Skrevet 23. oktober #43 Del Skrevet 23. oktober Drar denne opp, vil ha flere tips😊 Mine favoritter er: Til jeg finner deg av John Irving Å gå av Erling Kagge Hvor ble du av, Bernadette av Maria Semple Rohinton Mistry - Balansekunst Paulo Coelho - Elleve Minutter og Veronika vil dø Cecilia Samartin - Mofongo Og sist men ikkje minst; Anna Gavalda - Saman er ein mindre aleine❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 23. oktober #44 Del Skrevet 23. oktober Den første av justin Cronin, første bok i en triologi. Sykt, sykt bra!!! Og jeg er egentlig ikke fan av framtidsdystopier, har lest den i filler! Blir like hekta hver gang. Denne boka har alt, og er så spennende, pluss at man blir oppriktig glad i karakterene og "samfunnet." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå