AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #1 Skrevet 31. januar 2019 Hvis du har hatt det slik : at du i utgangspunktet var totalt imot utroskap men gradvis ble svakere og svakere for den andre...Hvordan opplevdes det? Endte det i utroskap? Og hva gjorde at du tilslutt krysset grensen? Anonymkode: e4811...aad
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #2 Skrevet 1. februar 2019 Ja, krysset grensen og når den først er krysset så er det enklere for hver gang. Men forholdet ditt, det dør. Nærheten og kjærligheten. Og du må gå og skjule ting og lyve. Vært utro i 22 år med va 1 års opphold nå og da. Det lengste oppholdet var ca 10 år. Men nå om dagen er jeg konstant og har sex med ei annen ei ca 4 ganger i uka. Også er det følelser i bildet. Gjør det heller slutt hvis du har lyst å krysse grensen. Anonymkode: 560e6...ee4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #3 Skrevet 1. februar 2019 Bodde på studenthjem, fant meg kjæreste. Vi hadde vært sammen noen mnd da en ny student flyttet inn. Det var et eller annet med denne nye fyren, det føltes ikke som noe romantisk eller seksuelt, men øynene mine landet alltid på han om vi var i samme rom. Det var fest hver helg på hjemmet, ble av og til stående og prate med nyfyr, en kveld hadde vi dyp øyekontakt og begynte å komme nærmere hverandre. Jeg tror han skulle kysse meg før jeg kjenner 2 armer rundt meg: kjæresten min. Til nå hadde jeg ikke gjort noe galt, men fra fra dette øyeblikket begynte jeg å tenke på han. Ved neste fest spurte jeg han om jeg var sprø eller om det var en slags gnist mellom oss. Han sa ja og gav meg noen fine komplimenter, før vi ble avbrutt. Senere på kvelden, da jeg var litt full, fant jeg han på rommet sitt alene. Jeg spurte han hva han mente med komplimentene, han sa enda flere fine ting. Jeg stirret lenge på han og stoppet kroppen min fra å begynne å gå mot han. Gikk heller ut, og fortsatte som trofast kjæreste i 5 år til, før våre veier skiltes. Er glad ingenting skjedde, jeg likte bare oppmerksomheten og komplimentene og var nødvendigvis ikke tiltrukken, selv om han har veldig pen og hadde herlig personlighet. Anonymkode: 7c5de...fd7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #4 Skrevet 3. februar 2019 På 1.2.2019 den 1.30, AnonymBruker skrev: Ja, krysset grensen og når den først er krysset så er det enklere for hver gang. Men forholdet ditt, det dør. Nærheten og kjærligheten. Og du må gå og skjule ting og lyve. Vært utro i 22 år med va 1 års opphold nå og da. Det lengste oppholdet var ca 10 år. Men nå om dagen er jeg konstant og har sex med ei annen ei ca 4 ganger i uka. Også er det følelser i bildet. Gjør det heller slutt hvis du har lyst å krysse grensen. Anonymkode: 560e6...ee4 Vært utro i 22 år?! Hvorfor gjør du det ikke heller slutt? (ref. ditt eget råd....) Anonymkode: 4f52a...226 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #5 Skrevet 3. februar 2019 Følger tråden, er interessert som "den andre kvinnen".. Så jeg har jo sett det skje fra den siden, denne prosessen hvor de pusher grensene sine mer og mer. Jeg har både vært delaktig i å pushe på for å dra det lengre, men også holdt tilbake og bare sett han krysse mer og mer av egne grenser. Lurer også litt på hva som skjer, hvordan det oppleves.. særlig når jeg ikke har pushet på, det er bare noe som skjer i hodet hans med tiden, om man bare blir mer og mer vant med tanken eller noe? At man alltid vil ta det et lite skritt videre, så når man setter en fot foran den andre med babysteg hele tiden så virker det aldri som man gjør noe veldig drastisk? Anonymkode: 02933...727
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå