Laila Skrevet 9. april 2005 #1 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg har vært i et av-på forhold i noen år.Med singelmellomrom. I de single periodene har jeg klint litt med noen menn.Uskyldig klining som ikke har blitt til noe mer enn akkurat det.For lenger har jeg ikke villet gå. Mitt sosiale er veldig begrenset.Jeg gikk kun på fester som hadde med jobben å gjøre. Jeg har klint med 4 fra jobben på et år.Ingen før det.Ingen etter. Nå har jeg fått høre at jeg blir kalt den største horen der oppe.Det sårer.Et rykte er ikke noe godt å få slengt i trynet. Og jeg må innrømme at jeg begynner å lure litt.Er det så veldig horete? Hvor går grensen? Gutter har liksom lov til alt.Men en jente blir fort en hore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 9. april 2005 #2 Del Skrevet 9. april 2005 Nei, det er absolutt ingen som har noen grunn til å kalle deg hore etter å ha klint med 4 stk. Det hadde de ikke hatt om du hadde hatt sex med dem heller. Men å velge seg ut 4 stk fra jobben til dette formålet synes jeg uansett ikke var spesielt lurt. Litt uprofft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2005 #3 Del Skrevet 9. april 2005 Nei, du er ingen hore. Men det kan være lurt å holde seg unna menn du jobber sammen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #4 Del Skrevet 9. april 2005 Ideelt sett hadde du kansje gitt blaffen i hva andre mener om oppførselen din og gjort akkurat det du synes var bra og liker med hvem det nå måtte gjøre. De som finner på nedverdigende ord om deg utifra sunn og fin oppførsel sitter på problemene, ikke du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Skrevet 9. april 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 9. april 2005 ÅÅÅÅ,PHUUUU. Det var en lettelse å høre.Jeg nærmest følte meg som en hore etter jeg hørte ryktene om meg.Jeg har gått her og tenkt og tenkt og tenkt. Ja,det er veldig dumt at det var med noen fra jobben.Men det var de eneste festene jeg har vært med på.Jeg synes det er urettferdig at de kaller meg det ja.Og at det faktisk går inn på meg.Men det gjør det desverre.Et rykte til en jente er sårbart. Jeg er veldig lettet over svarene deres.Tusen takk for det.Klemmer til dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå