Gå til innhold

Har vært her i en uke uten seksuelle tilnærmelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okey, så nå har jeg vært hos fyren i nesten en uke, og det har faktisk vært en uke uten noe sex og heller ingen forsøk på det. Jeg har uansett blødninger så det hadde blitt en stopper, men jeg føler meg jo litt oversett liksom? Jeg hadde blødning sist gang også og da måtte jeg stoppe han og si fra.

Kan han ha merket tamponger/plastikken? Kanskje ikke helt fått med seg at jeg i teorien skal være ferdig med blødning? Bemerket seg hvor jeg er på pillebrettet kanskje? 

Anonymkode: ae696...58c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du vil at han skal prøve å ha sex med deg, for at du skal stoppe han? :balltre:

Anonymkode: a8f9d...e5f

• Liker 16
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du vil at han skal prøve å ha sex med deg, for at du skal stoppe han? :balltre:

Anonymkode: a8f9d...e5f

Aldeles ikke, det er ikke det jeg mener i det hele tatt! Jeg bare finner det kanskje litt merkelig at han ikke har prøvd på noe på en hel uke? 

Jeg har til tider vanvittig dårlig forhold til meg selv og kropp, og er nå usikker på om det jeg som ikke er bra nok lengre

Skrevet

Skjønner ikke poenget med sånne her tråder. Du må jo nesten spørre han selv. Ingen her som er synske liksom. 

Og uansett, har han fått noen seksuelle tilnærmelser av deg da? 

Anonymkode: 14fa9...b84

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Gent82 skrev:

LOL

Akkurat dette her synes jeg er vanvittig uting her inne på KG. Har du ikke noe bedre å svare på et spørsmål enn en forkortelse av ord kan du like gjerne la vær... er også en uting å le av folks bekymringer og problemer, du er hjertelig velkommen til å le høyt av meg i ditt eget nærvær, men du trenger ikke le av meg så jeg ser det.....

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har jeg vært hos fyren i nesten en uke

Og denne fyren er hvem, kjæresten? Kompis? 

Skrevet

Mulig du sender 'ingen action'-vibber

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, nordlending skrev:

Og denne fyren er hvem, kjæresten? Kompis

Fyren er han jeg har datet i fem måneder...

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Akkurat dette her synes jeg er vanvittig uting her inne på KG. Har du ikke noe bedre å svare på et spørsmål enn en forkortelse av ord kan du like gjerne la vær... er også en uting å le av folks bekymringer og problemer, du er hjertelig velkommen til å le høyt av meg i ditt eget nærvær, men du trenger ikke le av meg så jeg ser det.....

Sorry. Det var bare en så håpløs start på en tråd at jeg trodde de køddet. Unnskyld, frue.

Skrevet (endret)
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okey, så nå har jeg vært hos fyren i nesten en uke, og det har faktisk vært en uke uten noe sex og heller ingen forsøk på det. Jeg har uansett blødninger så det hadde blitt en stopper, men jeg føler meg jo litt oversett liksom? Jeg hadde blødning sist gang også og da måtte jeg stoppe han og si fra.

Kan han ha merket tamponger/plastikken? Kanskje ikke helt fått med seg at jeg i teorien skal være ferdig med blødning? Bemerket seg hvor jeg er på pillebrettet kanskje? 

Han venter nok til du sier i fra at blødningen er borte.

Endret av Ardenus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...