AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #1 Skrevet 31. januar 2019 Okey, så nå har jeg vært hos fyren i nesten en uke, og det har faktisk vært en uke uten noe sex og heller ingen forsøk på det. Jeg har uansett blødninger så det hadde blitt en stopper, men jeg føler meg jo litt oversett liksom? Jeg hadde blødning sist gang også og da måtte jeg stoppe han og si fra. Kan han ha merket tamponger/plastikken? Kanskje ikke helt fått med seg at jeg i teorien skal være ferdig med blødning? Bemerket seg hvor jeg er på pillebrettet kanskje? Anonymkode: ae696...58c
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #2 Skrevet 31. januar 2019 Så du vil at han skal prøve å ha sex med deg, for at du skal stoppe han? Anonymkode: a8f9d...e5f 16
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #4 Skrevet 31. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så du vil at han skal prøve å ha sex med deg, for at du skal stoppe han? Anonymkode: a8f9d...e5f Aldeles ikke, det er ikke det jeg mener i det hele tatt! Jeg bare finner det kanskje litt merkelig at han ikke har prøvd på noe på en hel uke? Jeg har til tider vanvittig dårlig forhold til meg selv og kropp, og er nå usikker på om det jeg som ikke er bra nok lengre Anonymkode: ae696...58c
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #5 Skrevet 31. januar 2019 Skjønner ikke poenget med sånne her tråder. Du må jo nesten spørre han selv. Ingen her som er synske liksom. Og uansett, har han fått noen seksuelle tilnærmelser av deg da? Anonymkode: 14fa9...b84 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #6 Skrevet 31. januar 2019 2 minutter siden, Gent82 skrev: LOL Akkurat dette her synes jeg er vanvittig uting her inne på KG. Har du ikke noe bedre å svare på et spørsmål enn en forkortelse av ord kan du like gjerne la vær... er også en uting å le av folks bekymringer og problemer, du er hjertelig velkommen til å le høyt av meg i ditt eget nærvær, men du trenger ikke le av meg så jeg ser det..... Anonymkode: ae696...58c 1
nordlending Skrevet 31. januar 2019 #7 Skrevet 31. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: nå har jeg vært hos fyren i nesten en uke Og denne fyren er hvem, kjæresten? Kompis?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #9 Skrevet 31. januar 2019 Akkurat nå, nordlending skrev: Og denne fyren er hvem, kjæresten? Kompis Fyren er han jeg har datet i fem måneder... Anonymkode: ae696...58c
Gent82 Skrevet 31. januar 2019 #10 Skrevet 31. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Akkurat dette her synes jeg er vanvittig uting her inne på KG. Har du ikke noe bedre å svare på et spørsmål enn en forkortelse av ord kan du like gjerne la vær... er også en uting å le av folks bekymringer og problemer, du er hjertelig velkommen til å le høyt av meg i ditt eget nærvær, men du trenger ikke le av meg så jeg ser det..... Anonymkode: ae696...58c Sorry. Det var bare en så håpløs start på en tråd at jeg trodde de køddet. Unnskyld, frue.
Ardenus Skrevet 31. januar 2019 #11 Skrevet 31. januar 2019 (endret) 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okey, så nå har jeg vært hos fyren i nesten en uke, og det har faktisk vært en uke uten noe sex og heller ingen forsøk på det. Jeg har uansett blødninger så det hadde blitt en stopper, men jeg føler meg jo litt oversett liksom? Jeg hadde blødning sist gang også og da måtte jeg stoppe han og si fra. Kan han ha merket tamponger/plastikken? Kanskje ikke helt fått med seg at jeg i teorien skal være ferdig med blødning? Bemerket seg hvor jeg er på pillebrettet kanskje? Anonymkode: ae696...58c Han venter nok til du sier i fra at blødningen er borte. Endret 31. januar 2019 av Ardenus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå