Gå til innhold

Hva ville dere gjort hvis dere hadde hatt den magefølelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en magefølelse på at ei ny venninne egentlig ønsker å trekke seg litt fra vennskapet. Hun droppet en avtale rett før men tok da nytt initiativ. Men problemet er at jeg føler hun føler hun må, og at det ikke lengere er helt ønsket. 

Magefølelsen kom før hun droppet avtalen og det bare bekrefter den. Mulig den ikke er rett men er det jeg tenker nå.

Orker ikke ta det opp og lage en sak eller noe, bare lurte på om dere ville tatt avstand eller prøve på nytt? 

Anonymkode: ee26f...f2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magefølelser er ikke alltid til å stole på

Anonymkode: 162ee...dbc

• Liker 4
Skrevet

Har også en venninne som jeg føler at trekker seg unna vennskapet vårt. Hun sier at jeg er viktig for henne uansett om vi får lite eller mye tid sammen. Ironisk nok går vi i samme klasse på vgs og ser hverandre HVER DAG.

likevel setter hun seg aldri ned sammen med meg. Hun sier ikke hei, Hade, gir klem, og går hvertfall ikke inn for at vi skal finne på noe på fritiden

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Magefølelser er ikke alltid til å stole på

Anonymkode: 162ee...dbc

Den er aldri til å stole på.

Anonymkode: 6614d...038

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er aldri til å stole på.

Anonymkode: 6614d...038

Hos meg kan jeg ofte stole på magefølelsen, denne gangen mer usikker. 

Trur jeg trekker meg litt tilbake så får jeg heller bare se etterhvert. 

Ts

Anonymkode: ee26f...f2b

• Liker 1
Skrevet

Kjente meg veldig igjen i innlegget ditt. 

Har nettopp blitt kjent med en «jentegjeng» i klassen hvor de alle 3 har ganske store personligheter. Da kan jeg falle litt i bakgrunnen og det merket hun ene godt. Så når vi var på fest tok hun opp hvorfor jeg droppet den ene avtalen vår, og hun mente at jeg egentlig ikke likte dem. Men sannheten er at jeg blir lett sliten i sosiale sammenhenger og føler meg lett litt «glemt.

Poenget er at det mest sannsynlig ligger en snnen årsak bak hun venninen din og :) 

Anonymkode: d6fc9...51f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...