AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #1 Skrevet 31. januar 2019 Sendte en sex-mld til en fyr for en tid tilbake og har nå lyst til å gjennomføre dette. Er litt redd ting funker bedre i fantasien enn i virkeligheten, men når det er sagt er fantasien veldig gjennomførbar....(Handler om at jeg treffer ham mens han er på jobb og vi stikker avsides og koser oss...)...Er det noen som har gjennomført slike fantasier dere har delt, og hvordan ble det? Anonymkode: 215a9...b7f
Oppgitt78 Skrevet 31. januar 2019 #2 Skrevet 31. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sendte en sex-mld til en fyr for en tid tilbake og har nå lyst til å gjennomføre dette. Er litt redd ting funker bedre i fantasien enn i virkeligheten, men når det er sagt er fantasien veldig gjennomførbar....(Handler om at jeg treffer ham mens han er på jobb og vi stikker avsides og koser oss...)...Er det noen som har gjennomført slike fantasier dere har delt, og hvordan ble det? Anonymkode: 215a9...b7f Lastebilduden? Uansett: Lykke til! Livet er for kort til å kjede seg.. 1
Master1 Skrevet 31. januar 2019 #3 Skrevet 31. januar 2019 Mange mange ganger faktiskt og det har alltid vært like spennende og deilig 1
Nmtt Skrevet 31. januar 2019 #4 Skrevet 31. januar 2019 Ja. Min er mye mer drøyere enn din. Samtidig en gode dose godtrohet fra min side. Fremmed kar kom hjem til meg, etter leggetid, brukte meg, dro. Kort fortalt. Vet ikke hvordan personen ser ut til den dag idag. 2
Master1 Skrevet 31. januar 2019 #5 Skrevet 31. januar 2019 11 minutter siden, Nmtt skrev: Ja. Min er mye mer drøyere enn din. Samtidig en gode dose godtrohet fra min side. Fremmed kar kom hjem til meg, etter leggetid, brukte meg, dro. Kort fortalt. Vet ikke hvordan personen ser ut til den dag idag. Det er pirrende.....
Nmtt Skrevet 31. januar 2019 #6 Skrevet 31. januar 2019 Akkurat nå, Master1 skrev: Det er pirrende..... Leker med livet.. kunne vært en massemorder 😱 1
Master1 Skrevet 31. januar 2019 #7 Skrevet 31. januar 2019 Du skulle komme hjem til meg… hadde vi avtalt på forhåndDu skulle komme kun iført en fot sid kåpenaken varm glatt hud under...Du hadde fått beskjed om å være helt helt glattbarbert på fitta de…Du lukket deg inn i ytter gangen... der lå et halsbånd hånd og fot mansjetter.... Du hengte kåpen av degen finger måtte bare nedom kjønnet ditt ... Du måtte kjenne om det var noen …skjegg stubber igjen på musen din….du kjente du var våt... kliss våt... litt redd og skamfull stod du der... du tok på halsbåndet og mansjettene,......Du visste jeg satt naken i stolen på stuen og ventet på deg..... Sakte åpnet du døren.... Gikk rett i mot meg med bøyd hode og senket blikk.... stiller deg fram for meg.... M@ster
Master1 Skrevet 31. januar 2019 #8 Skrevet 31. januar 2019 (endret) 1 minutt siden, Nmtt skrev: Leker med livet.. kunne vært en massemorder 😱 relativt få av de da...Men det tente degveldig Men JA ...... Endret 31. januar 2019 av Master1
Nmtt Skrevet 31. januar 2019 #9 Skrevet 31. januar 2019 7 minutter siden, Master1 skrev: relativt få av de da...Men det tente degveldig Men JA ...... Jeg har hatt lykken med meg hittil heldigvis 🙂🤞🏻 1
Master1 Skrevet 31. januar 2019 #10 Skrevet 31. januar 2019 Det var da kjekt og høre pirrende .........
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #11 Skrevet 31. januar 2019 41 minutter siden, Nmtt skrev: Ja. Min er mye mer drøyere enn din. Samtidig en gode dose godtrohet fra min side. Fremmed kar kom hjem til meg, etter leggetid, brukte meg, dro. Kort fortalt. Vet ikke hvordan personen ser ut til den dag idag. Kan det være meg som var innom? Anonymkode: 28708...f7d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #12 Skrevet 31. januar 2019 30 minutter siden, Master1 skrev: Du skulle komme hjem til meg… hadde vi avtalt på forhåndDu skulle komme kun iført en fot sid kåpenaken varm glatt hud under...Du hadde fått beskjed om å være helt helt glattbarbert på fitta de…Du lukket deg inn i ytter gangen... der lå et halsbånd hånd og fot mansjetter.... Du hengte kåpen av degen finger måtte bare nedom kjønnet ditt ... Du måtte kjenne om det var noen …skjegg stubber igjen på musen din….du kjente du var våt... kliss våt... litt redd og skamfull stod du der... du tok på halsbåndet og mansjettene,......Du visste jeg satt naken i stolen på stuen og ventet på deg..... Sakte åpnet du døren.... Gikk rett i mot meg med bøyd hode og senket blikk.... stiller deg fram for meg.... M@ster Åh herregud så sleezy. Anonymkode: 28708...f7d 4
Master1 Skrevet 31. januar 2019 #13 Skrevet 31. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh herregud så sleezy. Anonymkode: 28708...f7d Mulig det men, har funket ganske så bra da... skratter og ler.. M@ster
Hr. Aktiv Skrevet 31. januar 2019 #14 Skrevet 31. januar 2019 Som dame er det nok lettere å få oppfyllt noen av sine våte drømmer enn motsatt.
Master1 Skrevet 31. januar 2019 #15 Skrevet 31. januar 2019 Den som våger ...kan nok få sine drømmer oppfyllt serru......
Nmtt Skrevet 1. februar 2019 #16 Skrevet 1. februar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan det være meg som var innom? Anonymkode: 28708...f7d Altså. Hvordan i all verden skal jeg kunne vite det?!?!
SlemUlv Skrevet 1. februar 2019 #17 Skrevet 1. februar 2019 Det var en diskusjon på dette med fantasi VS virkelighet på en chat i går. og noen kom med et godt poeng syns jeg. I fantasien, så styrer du hvordan alle involverte reagerer, hva de gjør og hvordan de liker det. Det gjør du ikke i virkeligheten.. Så selv om en fantasi ser ut til å funke, og kan gjennomføres. Bør den? Vil du risikere å ødelegge fantasien, fordi de involverte ikke reagerer som man vil? Jeg har fantasier jeg har gjennomført, og jeg har fantasier som kun forblir fantasier 😃 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #18 Skrevet 1. februar 2019 20 timer siden, Master1 skrev: Mulig det men, har funket ganske så bra da... skratter og ler.. M@ster Så bra for deg Anonymkode: 4243c...ef9
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #19 Skrevet 2. februar 2019 Flere ganger 😊 Anonymkode: 0e68d...ee0
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #20 Skrevet 3. februar 2019 Ja, det har jeg. En fyr jeg tekstet med lenge om sex gjennom Tumblr. Vi delte fantasier vi hadde. Etterhvert møttes vi og gkennomførte det. Ikke første dagen da vi skulle bruke denne for å bli kjent i virkeligheten. Var blant annet mye bondage og kveling på oss begge! har møttes flere ganger etterpå også! Anonymkode: 517a3...199 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå