AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #1 Skrevet 31. januar 2019 Har et begynnende forhold til en, men aldri hatt sex. Vi snakket sammen på tlf for noen dager siden, og da spør han om jeg noen gang tenker på han "på den måten"? Jeg spurte "fysisk mener du?" Jeg sier ja og han sier at han gjør det samme. Så sier jeg at "vi har jo ikke gjort noe fysisk enda"...."Nei men det kan jo skje" sier han. Så sier han at hans tanker går dagen lang, og at han alltid "lander på det samme". Jeg spurte ikke hva han mente, men antar det betyr at han tenker på sex med meg og? Men hva mener han med at han alltid lander på det samme? Hm....jeg burde spurt. På slutten sier jeg at jeg har lyst å dele noen dagdrømmer med han (les fantasier, men brukte ordet dagdrøm). Han ville gjerne høre dem, men var på jobb, så han spurte om jeg kunne si det fort, men det kunne jeg ikke. "Da sparer vi det, da" sa han.... Altså høres det ut som han ønsker ha sex med meg? eller hva? Litt tvetydig syns jeg.... Anonymkode: b7aa2...be9
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #2 Skrevet 31. januar 2019 Syns detvar ganske tydelig jeg.. Anonymkode: ea686...06e 8
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #3 Skrevet 31. januar 2019 Tuller du eller? Yes, he wants to fuck you. Anonymkode: 08bc7...c77 5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #4 Skrevet 31. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tuller du eller? Yes, he wants to fuck you. Anonymkode: 08bc7...c77 Nei tuller ikke....jeg er ikke god til å oppfatte slike signaler, derfor spør jeg... Anonymkode: b7aa2...be9
Moonbeam Skrevet 31. januar 2019 #6 Skrevet 31. januar 2019 Liten tvil om at det var det han sa. Og du spør om hva det betyr at han sier han lander på det samme hver gang? Enten at han nå få utløp for det eller at han lander på samme utfall, antakelig samleie. Han er gira på deg 😊 1
Ardenus Skrevet 31. januar 2019 #8 Skrevet 31. januar 2019 La meg gjette.. han er trailer sjåfør og kjører forbi deg av og til.. du har lyst til å fortelle han om dine fantasier, hvor du blir med han i traileren og har sex? Tar jeg feil? (mener jeg har lest samme innlegg fra deg før) 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #9 Skrevet 31. januar 2019 Trengte ikke å lese lengre enn til "Nei men det kan jo skje" før jeg ropte JA HAN VIL HA SEX MED DEG inni hodet mitt. Anonymkode: 4159d...c96 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #10 Skrevet 31. januar 2019 3 minutter siden, Ardenus skrev: La meg gjette.. han er trailer sjåfør og kjører forbi deg av og til.. du har lyst til å fortelle han om dine fantasier, hvor du blir med han i traileren og har sex? Tar jeg feil? (mener jeg har lest samme innlegg fra deg før) Hehe nei du tar feil men jeg har også fått med meg trailer fyren og den historien 😉 vi er nok flere damer som har fantasier og dette innlegget har jeg aldri skrevet her før 😊 Anonymkode: d9c53...079
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #11 Skrevet 31. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Trengte ikke å lese lengre enn til "Nei men det kan jo skje" før jeg ropte JA HAN VIL HA SEX MED DEG inni hodet mitt. Anonymkode: 4159d...c96 Det var rimelig tydelig et par setninger før dette også, men når det kom var absolutt enhver bitteliten tvil fullstendig forsvunnet. Anonymkode: 4159d...c96 1
Ardenus Skrevet 31. januar 2019 #12 Skrevet 31. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe nei du tar feil men jeg har også fått med meg trailer fyren og den historien 😉 vi er nok flere damer som har fantasier og dette innlegget har jeg aldri skrevet her før 😊 Anonymkode: d9c53...079 Svarer du fra forskjellige kontoer ? Annen anonymkode enn TS.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #13 Skrevet 31. januar 2019 Anonynymkode forandrer seg med tid Anonymkode: 8500c...142
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå