Gå til innhold

Kva stemmer best?  

1. 1. Kva stemmer best?

• Like barn leker best
      30
    • Motsetningar tiltrekk kvarandre
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forhold til kjæreste:

Like barn leker best eller motsetningar tiltrekker kvarandre?

(Neeei... Dokke får ikkje et "Litt av begge deler"-alternativ)

Er det viktig å vere like for å gå eit forhold til å fungere eller er det bedre å vere forskjellige og ha litt å bryne seg på?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Begge deler. MEN: Like barn som leker best, tror jeg vil ha en solid plattform å bygge forholdet på, og derfor større sjanse til et langvarig forhold. Motsetninger tiltrekker hverandre tror jeg også er sant, men da et mer stormfult, men lidenskapsfult og kortvarig forhold. For å generalisere noe veldig. :ler:

Skrevet

Mh-mhh!! :Nikke: Enig med du.

Gjest GreenSky
Skrevet

Stemte på det første alternativet. :)

Skrevet

Jeg er helt enig med Grreensky jeg.

Been there done that. :Nikke:

Skrevet

Satser på like barn...osv.

Var i et forhold i 8 år, vi var veldig forskjellige, det funka ikke i lengden. Er nå sammen med en som er myyye mer lik meg og jeg har det mye bedre, og det fra første stund. Så får vi se da, om dette holder..

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg tror at motsetninger kan utfylle hverandre, men tror også at er man for ulike kan det bli kræsj.

Så like på noen områder (ihvertfall sånn at man er på samme planet når det gjelder kommunikasjon) , og forskjellige på andre områder.

Skrevet

Motsetninger tiltrekker hverandre, ingen tvil om det. Men "in the end" leker like barn best.

Skrevet

Motsetninger er spennende, og kan derfor tiltrekke. Men jeg har mer tro på at like barn leker best.

Skrevet

Like barn leker best. Og det er neppe noe jeg bare tror, de undersøkelsen jeg har sett viser at forhold hvor partene er like holder lengre og de beskriver seg selv som mer lykkelige også.

Gjest gjesta
Skrevet
Begge deler. MEN: Like barn som leker best' date= tror jeg vil ha en solid plattform å bygge forholdet på, og derfor større sjanse til et langvarig forhold. Motsetninger tiltrekker hverandre tror jeg også er sant, men da et mer stormfult, men lidenskapsfult og kortvarig forhold. For å generalisere noe veldig. :ler:

enig

Gjest Anonymous
Skrevet

Har oppgjennom tiden stort sett hatt kjærester som har vært veldig annerledes enn meg. Stor spenning og mystisk tiltrekning, men i lengden kunne det ikke gå.

Mannen min er i grunnen mer lik meg. I bakgrunn, verdisyn, alder, familieforhold og oppvekst, selv om vi har hatt en veldig forskjellig ungdomstid og videre livsløp. Jeg har tidligere trodd kjærestene også har vært mine beste venner, men nå skjønner jeg at jeg lurte meg selv. Mannen min er virkelig min beste venn, som jeg stoler på og som jeg forteller alt til. Vi bærer hverandres bekymringer og deler gledene.

Jeg er usnnsynlig glad for at jeg får oppleve dette, at jeg ikke ga opp håpet om å få ha et slikt forhold. :P

Gjest gjest1
Skrevet

Er jeg den eneste som mener motsetninger tiltrekker hverandre? :o mare meg som har svart det jo ;D

Skrevet

Like barn leker definitivt best.

Men, som Greensky sier; Motsetninger kan funke sammen i et kort forhold, men skal to mennesker leve sammen i et langt forhold er like verdier og livssyn grunnleggende.

Skrevet
Er jeg den eneste som mener motsetninger tiltrekker hverandre?  :o mare meg som har svart det jo ;D

Jeg tror nok mange er enig i at motsetninger tiltrekker hverandre. Men for at det skal fungere i lengden er det best om man er like.

Skrevet

Like barn leker best :-)

Skrevet

Vennskap og respekt er limet i alle gode forhold.

Like barn leker hest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...