Gå til innhold

Hei alle sammen ! Vi må leve nå som vi har muligheten ! Så vidt vi vet har vi bare ett liv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og for en opplevelse det er å leve ! 

Vi har alle blitt født inn i denne verden - med forskjellig utgangspunkt og historier vi bærer med oss.

jeg har slitt litt med angst og depresjoner , diverse sykdom og død og traumer i familie etc. 

Etter å ha lest en tråd her inne fra en som hadde fått dødsdommen, fikk jeg en slags åpenbaring (bare le av meg 💁‍♀️🙏) om at vi alle må leve mens vi kan ! 

Vær takknemlig for det du har og gjør det beste ut av resten...! Hva annet kan vi gjøre ? Livet er jo et eventyr fra fødsel til død - og hvem vet hva skjer etter døden, Evt før livet ? Jeg vet ikke hvertfall ! 

Det er mye som er fælt og grusomt i denne verden men det er jaggu mye fint også ! 

Så denne tråden dedikeres til de fine opplevelsene, en tråd å vise takknemlighet og glede i ! 

(Jeg er dog ingen positivitets-tyrann, jeg liker ikke å sugar-glaze noe som helst og liker å være rasjonell :) ) 

bli med, del noe fint, positivt, hyggelig - smått eller stort :) 

noen dager er verre enn andre, for noen kan det å gå til postkassen være som å gå til mt everest -  det viktigste er at du kjenner glede og positivitet over noe som har skjedd eller du har fått til :) stort eller smått ! 

Dette ble litt rotete kanskje ? Jaja håper det går bra :) 

Velkommen inn til en positiv tråd ! 

Anonymkode: f7197...87d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan begynne: i dag er jeg takknemlig for å kunne gi kjæresten min en klem og tulle-danse med han på kjøkkengulvet ❤️ 

Skrevet

Håper noen vil følge dette momentet ! ❣️👏😍💓🌺

Skrevet

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

image.jpeg

• Liker 1
Skrevet

Trengte dette! Takk! Jeg er så snar til å tenke det verste, fokusere på det negative og det som er vanskelig. Men livet er også fint. Fy fader, så fint livet kan være!

Anonymkode: e1e79...eb9

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trengte dette! Takk! Jeg er så snar til å tenke det verste, fokusere på det negative og det som er vanskelig. Men livet er også fint. Fy fader, så fint livet kan være!

Anonymkode: e1e79...eb9

Jeg har tidvis samme problem , men når alt kommer til alt så skal vi jo alle dø en dag - vi må være takknemlig for alt det fine rare vakre spennende gode vi møter på vår vei ❣️ Takk for at du skrev inn :) 

Skrevet

Noen andre som vil dele noe fint ? Eller noe man gleder seg til ? 

Det er så viktig å bruke tid på de «selvsagte» fine tingene i hverdagen også - 

en dag er den muligheten over❤️ 

Det er også viktig å wire hjernen for å se positive muligheter meninger etc ...!

Dette vet jeg litt om, som profesjonell katastrofe-tenker ;) 

det er jo verdt  å merke Seg hvor mye en negativ kommentar får bety istedet for positive feks...?! 

Ikke la deg tynge av negativitet og frykt , men for all del bruk hodet ! ❣️🙏❣️

Skrevet

Jeg kan feks tenke : takk høyere makter for at jeg har tak over hodet og mat på bordet. Eller varmt vann i dusjen ! Ren luft ! Herregud vi er heldige ! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...