BMW 5-serie 535D Skrevet 31. januar 2019 #1 Skrevet 31. januar 2019 Jaja, nå har jeg lest dette også, 2500 i strøm i løpet av en mnd knuser økonomien..... Hvis strømprisen på 2500 kr Kan knuse ens økonomi bør man virkelig vurdere å forandre livsstilen sin, dette blir for dumt!! Lurer virkelig på hvordan noen kan surre bort store summer money!! 2500 kr er da småpenger... https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/m6mMgE/legger-seg-foer-klokken-18-00-for-aa-spare-penger?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 5
Populært innlegg Titania Skrevet 31. januar 2019 Populært innlegg #2 Skrevet 31. januar 2019 2500 er ikke småpenger, nei. 108
BMW 5-serie 535D Skrevet 31. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2019 1 minutt siden, Titania skrev: 2500 er ikke småpenger, nei. Det er hvertfall ikke mye for strøm om vinteren... Feilprioriteringer som gjør så ho må ta forbrukslån for å betale.... Man tar ikke lån da man ikke har penger, man sparer på andre ting!!
Populært innlegg Miklo Velka Skrevet 31. januar 2019 Populært innlegg #4 Skrevet 31. januar 2019 1 minutt siden, BMW 5-serie 535D said: 2500 kr er da småpenger... Er du også av den oppfatning av at det ikke eksisterer fattigdom i Norge? 109
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 Populært innlegg #5 Skrevet 31. januar 2019 Ja ooo det var skikkelig gøy. Noen som har dårlig råd og sliter med å betale strømregninga, vi må nok slenge på noen flere sånne 😅😅😂🤣 🙄 Anonymkode: 7f6ae...429 60
BMW 5-serie 535D Skrevet 31. januar 2019 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2019 Akkurat nå, Miklo Velka skrev: Er du også av den oppfatning av at det ikke eksisterer fattigdom i Norge? Nei, men mye av fattigdommen er totalt unødvendig, det er masse unødvendig luksus "fattige" unner seg som ikke engang slike som meg som sitter greit i det gjør... Hvis man ikke kan spare 2500 så skaffer man verge... 1
Husholdning1 Skrevet 31. januar 2019 #7 Skrevet 31. januar 2019 Hvorfor i svarte har hun ikke fastpris hvis hun ikke tåler prisøkning? 5
BMW 5-serie 535D Skrevet 31. januar 2019 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja ooo det var skikkelig gøy. Noen som har dårlig råd og sliter med å betale strømregninga, vi må nok slenge på noen flere sånne 😅😅😂🤣 🙄 Anonymkode: 7f6ae...429 Må si dette var ganske latterlig lesning ja, både gøy og tragisk på samme tid... 2
BMW 5-serie 535D Skrevet 31. januar 2019 Forfatter #9 Skrevet 31. januar 2019 1 minutt siden, Husholdning1 skrev: Hvorfor i svarte har hun ikke fastpris hvis hun ikke tåler prisøkning? Kan man ha det på strøm? Jeg vet ikke, jeg betaler forskjellig hver mnd, men klager ikke til vg for det ... 1
Miklo Velka Skrevet 31. januar 2019 #10 Skrevet 31. januar 2019 1 minutt siden, BMW 5-serie 535D said: Hvis man ikke kan spare 2500 så skaffer man verge... Selv om man ikke har rom i økonomien til å spare 2500 kr i måneden så betyr ikke det automatisk at vedkommende ikke er i stand til å styre sin egen økonomi. I så fall så er det bare å begynne å dele ut verger til alle fattige mennesker i landet. Burde være en lukrativ karrierevei da. 38
Måbarefåsiat... Skrevet 31. januar 2019 #11 Skrevet 31. januar 2019 2 minutter siden, BMW 5-serie 535D said: Nei, men mye av fattigdommen er totalt unødvendig, det er masse unødvendig luksus "fattige" unner seg som ikke engang slike som meg som sitter greit i det gjør... Hvis man ikke kan spare 2500 så skaffer man verge... Du skulle visst hvilke daglige bruksvarer som plutselig blir luksus når man plutselig står der... Ja, det kan skje oss alle. 29
BMW 5-serie 535D Skrevet 31. januar 2019 Forfatter #12 Skrevet 31. januar 2019 Akkurat nå, Miklo Velka skrev: Selv om man ikke har rom i økonomien til å spare 2500 kr i måneden så betyr ikke det automatisk at vedkommende ikke er i stand til å styre sin egen økonomi. I så fall så er det bare å begynne å dele ut verger til alle fattige mennesker i landet. Burde være en lukrativ karrierevei da. Strømmen gikk vel ikke fra 0-2500?? Den lå vel tidligere på hvertfall 2000? 500 fra eller til, problem?? 2
Titania Skrevet 31. januar 2019 #13 Skrevet 31. januar 2019 2 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Det er hvertfall ikke mye for strøm om vinteren... Feilprioriteringer som gjør så ho må ta forbrukslån for å betale.... Man tar ikke lån da man ikke har penger, man sparer på andre ting!! Har man ikke mye utbetalt, så er det ikke mye som skal til for å velte lasset heller. Kanskje hun allerede forsøker å bli ferdig med konsekvensene etter tidligere feilprioriteringer? Når man er ufør, så bader man sjelden i penger, og med mindre man kjenner henne, så har man ikke noe med det heller, etter min mening Er ikke så vanskelig å tenke litt lenger enn sin egen nese 29
BMW 5-serie 535D Skrevet 31. januar 2019 Forfatter #14 Skrevet 31. januar 2019 1 minutt siden, Måbarefåsiat... skrev: Du skulle visst hvilke daglige bruksvarer som plutselig blir luksus når man plutselig står der... Ja, det kan skje oss alle. Jeg kunne lett brukt det dobbelte av min inntekt i mnd, men alt handler om å prioritere. Husleie, strøm, andre regninger kommer alltid først, så kos og luksus... 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #15 Skrevet 31. januar 2019 Et klassisk eksempel på hvor lite attraktivt det er å være syk og ufør i dette landet. Og likevel tror noen at uføre tjener rått på å gå hjemme og nave Jeg fatter ikke. Ingen velger dårlig helse og dårlig økonomi. Anonymkode: 653a7...5da 42
BMW 5-serie 535D Skrevet 31. januar 2019 Forfatter #16 Skrevet 31. januar 2019 1 minutt siden, Titania skrev: Har man ikke mye utbetalt, så er det ikke mye som skal til for å velte lasset heller. Kanskje hun allerede forsøker å bli ferdig med konsekvensene etter tidligere feilprioriteringer? Når man er ufør, så bader man sjelden i penger, og med mindre man kjenner henne, så har man ikke noe med det heller, etter min mening Er ikke så vanskelig å tenke litt lenger enn sin egen nese Har man lite utbetalt kan man heller ikke kjøpe det man vil eller gjøre alt man vil, ferier osv. Ho har kontaktet vg, da har hele Norge noe med den saken om man vil, jeg hadde ikke vist om denne saken hvis ikke... Vanskelig å tenke nei, jeg har tenkt, og det er feilprioriteringer.... Hvis ho har tatt feile prioriteringer tidligere så må ho tåle et par mnd lenger tid på nedbetaling.. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #17 Skrevet 31. januar 2019 2 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Jeg kunne lett brukt det dobbelte av min inntekt i mnd, men alt handler om å prioritere. Husleie, strøm, andre regninger kommer alltid først, så kos og luksus... Så fint å kunne ha det alternativet! Ikke alle har mulighet til det! Anonymkode: 02bb1...fb0 27
Husholdning1 Skrevet 31. januar 2019 #18 Skrevet 31. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Et klassisk eksempel på hvor lite attraktivt det er å være syk og ufør i dette landet. Og likevel tror noen at uføre tjener rått på å gå hjemme og nave Jeg fatter ikke. Ingen velger dårlig helse og dårlig økonomi. Anonymkode: 653a7...5da Når man ikke har tegnet fastpris på strømmen når man ikke tåler prisøkning har man valgt dårlig økonomi. 2
BMW 5-serie 535D Skrevet 31. januar 2019 Forfatter #19 Skrevet 31. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Et klassisk eksempel på hvor lite attraktivt det er å være syk og ufør i dette landet. Og likevel tror noen at uføre tjener rått på å gå hjemme og nave Jeg fatter ikke. Ingen velger dårlig helse og dårlig økonomi. Anonymkode: 653a7...5da Har jeg sakt det? Jeg har tidligere hatt en dårlig betalt jobb, men gikk i pluss på slutten av mnd uansett, handler om prioriteringer... Jeg kunne aldri hatt en BMW 535 med forrige lønn.. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #20 Skrevet 31. januar 2019 2 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Strømmen gikk vel ikke fra 0-2500?? Den lå vel tidligere på hvertfall 2000? 500 fra eller til, problem?? For å si det sånn: nav opererer med at man skal kunne klare seg med 500 i strøm. Sier seg vel selv da at mindre bemidlete husstander fort havner i en knipe. Det er mer eller mindre umulig å presse strømregningen ned til 500, selv på sommerstid, med mindre man bor i et eco-desing-hus som ikke akkurat beboes av de fattige som trenger spare strøm.. Anonymkode: 4dfdd...911 19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå