AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #1 Skrevet 31. januar 2019 Jeg er over snittet glad i denne serien, og følger flere av skuespillerne i some. Kaley Cuoco og Johnny Galecki har jo vært i et forhold for flere år siden, men synes det fremdeles kan se ut som han ikke er over hun. Noen flere som har lagt merke til dette ? Anonymkode: 9d9e6...3fb
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #2 Skrevet 31. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er over snittet glad i denne serien, og følger flere av skuespillerne i some. Kaley Cuoco og Johnny Galecki har jo vært i et forhold for flere år siden, men synes det fremdeles kan se ut som han ikke er over hun. Noen flere som har lagt merke til dette ? Anonymkode: 9d9e6...3fb De er venner veldig gode venner. Hun er jo gift for andre gang . Anonymkode: 53fdb...dc4
Aragorn ll Elessar Skrevet 31. januar 2019 #3 Skrevet 31. januar 2019 Tror du må lære deg å skille fantasi og virkelighet.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #4 Skrevet 31. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: De er venner veldig gode venner. Hun er jo gift for andre gang . Anonymkode: 53fdb...dc4 Det er jeg klar over, men synes han poster mye bilder av hun i forhold til de andre i serien, han står nesten alltid ved siden av hun på bilder og har en arm eller lignende rundt hun. Anonymkode: 9d9e6...3fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå