Yuumi Skrevet 31. januar 2019 #1 Skrevet 31. januar 2019 Jeg hadde kjøpt en sekspakning med cola zero og satt den ute på trappa. Det har vært så kaldt at de ble fryst helt til is. Jeg tok de inn og lot de tine, og det gikk bra med alle flaskene sånn tilfelle noen lurte. MEN, når jeg åpnet den ene av flaskene og helte cola i glasset, så var det helt lysebrunt og smakte kjempe utvannet. Er det noen som vet hva som har skjedd? Flasken har jo vært uåpnet hele veien. Har tenkt på det selv men klarer faktisk ikke skjønne hva som har skjedd.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #2 Skrevet 31. januar 2019 Det har noe med kullsyren å gjøre, og dermed også surhetsgraden, og hvordan de forskjellige komponentene i drikken fryser og tiner, klarer ikke gjengi ordentlig, les her: Anonymkode: dbb81...fdb 1
Yuumi Skrevet 31. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har noe med kullsyren å gjøre, og dermed også surhetsgraden, og hvordan de forskjellige komponentene i drikken fryser og tiner, klarer ikke gjengi ordentlig, les her: Anonymkode: dbb81...fdb Ah! Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå