Yuumi Skrevet 31. januar 2019 #1 Skrevet 31. januar 2019 Er på jobb og henger på KG. Jeg er en utmerket ansatt som dere kanskje skjønner. Så da sitter jeg her å leser gjennom tråder, og svarer litt her og der. 'Skriver ett kjempeinteressant innlegg' 'Får varsel og tenker yeey' 'Noen har likt innlegget ditt' Meg= 😩 og ja, hvis dere sjekker mine siste innlegg så ser dere sikkert at det verken har vært interessante svar eller egentlig noe å sitere, men er som sagt på jobb og kjeder meg 😜 Noen andre som blir skuffa av likes og ikke svar? 😄 8
Yuumi Skrevet 31. januar 2019 Forfatter #2 Skrevet 31. januar 2019 inb4 noen liker bare for å være d-bags 😜
solmåneogstjerner Skrevet 31. januar 2019 #3 Skrevet 31. januar 2019 Ga deg like, men du får svar også! Om dette svaret et særlig interessant, er jo en annen ting. Jeg håper selvsagt på mange og gode svar når jeg skriver noe.
solmåneogstjerner Skrevet 31. januar 2019 #4 Skrevet 31. januar 2019 1 minutt siden, Emblja skrev: inb4 noen liker bare for å være d-bags 😜 Det var meg men jeg skrev jo også 😘
Yuumi Skrevet 31. januar 2019 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2019 1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev: Ga deg like, men du får svar også! Om dette svaret et særlig interessant, er jo en annen ting. Jeg håper selvsagt på mange og gode svar når jeg skriver noe. Haha, svar er svar si! Hva gjør du?
solmåneogstjerner Skrevet 31. januar 2019 #6 Skrevet 31. januar 2019 1 minutt siden, Emblja skrev: Haha, svar er svar si! Hva gjør du? Lager middag. Taco 😊
Yuumi Skrevet 31. januar 2019 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2019 2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Lager middag. Taco 😊 Ååh, jeg elsket taco før og ville ha det hele tiden. Det er rart men en dag var jeg plutselig bare lei og klarer fortsatt ikke smaken av taco 😧 Skjønner ikke hva som skjedde, og egentlig er det kjipt fordi ofte når folk vil ha felles middag så vil de ha taco. Jeg bare eeeeh nei?
solmåneogstjerner Skrevet 31. januar 2019 #8 Skrevet 31. januar 2019 4 minutter siden, Emblja skrev: Ååh, jeg elsket taco før og ville ha det hele tiden. Det er rart men en dag var jeg plutselig bare lei og klarer fortsatt ikke smaken av taco 😧 Skjønner ikke hva som skjedde, og egentlig er det kjipt fordi ofte når folk vil ha felles middag så vil de ha taco. Jeg bare eeeeh nei? Jeg liker det men er ganske lei. Men det er ikke alltid jeg får bestemme middagen 😊 nå blir det mat ihvertfall!
Yuumi Skrevet 31. januar 2019 Forfatter #9 Skrevet 31. januar 2019 5 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Jeg liker det men er ganske lei. Men det er ikke alltid jeg får bestemme middagen 😊 nå blir det mat ihvertfall! God middag!
solmåneogstjerner Skrevet 31. januar 2019 #10 Skrevet 31. januar 2019 1 minutt siden, Emblja skrev: God middag! Takk! Nam
Gjest Fvonk Skrevet 31. januar 2019 #11 Skrevet 31. januar 2019 Hvis du skrur av varslinger for likes, slipper du flere skuffelser av den typen...
Yuumi Skrevet 31. januar 2019 Forfatter #12 Skrevet 31. januar 2019 (endret) 1 minutt siden, Fvonk skrev: Hvis du skrur av varslinger for likes, slipper du flere skuffelser av den typen... Geni! Men igjen, da vil jeg aldri få varslinger :') Endret 31. januar 2019 av Emblja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå