freakyfrida Skrevet 31. januar 2019 #1 Skrevet 31. januar 2019 (endret) hei! noen som veit hva som er godt å bruke som blandevann til smirnoff no.21 37.5%? lurer også på ca. blandeforhold! Endret 31. januar 2019 av freakyfrida
Feeky Skrevet 31. januar 2019 #3 Skrevet 31. januar 2019 (endret) Er egentlig et uendelig utvalg av vodkabaserte drinker. Vanlig å blande med Battery/Red Bull, tranebærjuice, sprite osv. Alt ettersom hva du liker. Personlig foretrekker jeg å lage Moscow Mule, som er med ingefærøl og lime. Vanlig blandeforhold er 1 del vodka, 2 deler blandevann. Bare å søke på vodkadrinker så dukker det opp haugevis av forslag. Kos deg Endret 31. januar 2019 av Feeky
IDGAF Skrevet 31. januar 2019 #4 Skrevet 31. januar 2019 Haha, du kan egentlig blande med alt! De gangene jeg tar meg god råd liker jeg å blande med Red Bull kiwi eller tranebærjuice og Fanta Exotic. En litt billigere alternativ er å blande med ZerOh-saft og vann. Det finnes også mange gode drinker du kan lage, mine favoritter er Moscow Mule og Strawberry Daquiri. Skal du gjøre det enklere kan du blande med hva som helst, appelsinjuice, brus, saft, energidrikke osv. Ha oppi litt is, sitronbåter eller lime så forsvinner mye av vodkasmaken. Jeg starter kvelden med kanskje 1:5 vodka og blandevann, utover kvelden ender jeg ofte opp med 50/50 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå