Shinee Skrevet 31. januar 2019 #1 Skrevet 31. januar 2019 hvordan er det og jobbe natt i hjemmesykepleien ? er man mye alene på natt ? hva slags oppgaver har man på natt?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #2 Skrevet 31. januar 2019 6 minutter siden, Shinee skrev: hvordan er det og jobbe natt i hjemmesykepleien ? er man mye alene på natt ? hva slags oppgaver har man på natt? Lurer på litt av det samme! Må man ha utdanning for å jobbe som nattevakt? Anonymkode: 859e2...2bd
Sliten&kjørt52 Skrevet 31. januar 2019 #3 Skrevet 31. januar 2019 For mange år siden jobbet jeg i ett ¨røfft¨ distrikt i Oslo, ¨altid¨ 2 på vakt. Samme her jeg bor, -mens M+P Levde. a.
Shinee Skrevet 31. januar 2019 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lurer på litt av det samme! Må man ha utdanning for å jobbe som nattevakt? Anonymkode: 859e2...2bd Helst så vill de det ihvertfall på faste ansatte. Jeg er helsefagarbeider å har jobba dag i hjemmesykepleie før.driver å snuser på nattstilling der
Shinee Skrevet 31. januar 2019 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2019 1 minutt siden, Sliten&kjørt51 skrev: For mange år siden jobbet jeg i ett ¨røfft¨ distrikt i Oslo, ¨altid¨ 2 på vakt. Samme her jeg bor, -mens M+P Levde. a. Samme her jeg bor, -mens M+P Levde. ?????
Sliten&kjørt52 Skrevet 31. januar 2019 #6 Skrevet 31. januar 2019 8 minutter siden, Shinee skrev: er man mye alene på natt ? hva slags oppgaver har man på natt? Tillsyns-besøk, låse seg inn, sjekke att pas. er i seng, puster normalt. Pappa lå med smertepumpe på slutten, de kom å sjekket att ting var ok. korte besøk for det meste. ... a.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #7 Skrevet 31. januar 2019 Vi kjører alltid to i bilen. Snuinger, skrifte innlegg, tilsyn hos de med falltendens, sette medisiner, sene legninger og tidlige morgenstell. Anonymkode: 5caf2...618 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå