skruf Skrevet 3. februar 2019 #21 Skrevet 3. februar 2019 Bruker den laktosefrie greske yoghurten, naturell. Blander med ei glutenfri müsliblanding, valnøtter og litt gresk honning (beste honningen jeg noensinne har smakt, kjøper med flere krukker hver gang vi er på Kreta) Synes også det er godt med diverse frukt, bær og honning,
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #22 Skrevet 3. februar 2019 På 31.1.2019 den 13.27, AnonymBruker skrev: Dere som spiser gresk yoghurt til frokost, hva spiser dere sammen med den for å gjøre det mer mettende? Trenger en frokost som er rask å tilberede og spise, men den må også holde meg mett og oppegående en stund😊 Anonymkode: ba0e1...782 Kanskje spørsmålet bare er feil? Jeg spiser (tyrkisk, men det er ganske likt) yoghurt med nøtter (eller nøttesmør) og honning, men ikke til frokost, enten til lunsj, eller som dessert. Til frokost blir det knekkebrød eller brødskive, og melk, eller grøt med smørøye, og frukt+grønt. Anonymkode: ba0bf...500
leonie Skrevet 3. februar 2019 #23 Skrevet 3. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje spørsmålet bare er feil? Jeg spiser (tyrkisk, men det er ganske likt) yoghurt med nøtter (eller nøttesmør) og honning, men ikke til frokost, enten til lunsj, eller som dessert. Til frokost blir det knekkebrød eller brødskive, og melk, eller grøt med smørøye, og frukt+grønt. Anonymkode: ba0bf...500 Gresk yoghurt med næringsrik topping kan absolutt være en god frokost, akkurat som det kan være en god lunsj. Det kommer an på mengden man spiser og det totale næringsinnholdet. Dersom man velger en fettfri variant og kun bruker druer (mye sukker, lite av annen næring) som topping kan det få deg til å bli raskt sulten igjen.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #25 Skrevet 3. februar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, de spiser yoghurt til frokost. Yoghurt er ikke dessert, i alle fall ikke før den blir proppet full av sukker. Anonymkode: 83787...5d6 Yoghurt med honning og granola regner jeg som dessert når det er søtt og fett jo. Anonymkode: 28dee...7dd
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #26 Skrevet 21. april 2019 Ser veldig mange topper med bare nøtter, bær, honning el. Hvor lenge holder dere dere mett og oppegående på dette? 🙂 Anonymkode: ba0e1...782
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #28 Skrevet 21. april 2019 Frosne bær og frøblanding (chia, solsikke, gresskar og linfrø). Evt også nøtter. Anonymkode: 8b140...c5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå