Gå til innhold

Hva spiser dere med gresk yoghurt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som spiser gresk yoghurt til frokost, hva spiser dere sammen med den for å gjøre det mer mettende? Trenger en frokost som er rask å tilberede og spise, men den må også holde meg mett og oppegående en stund😊

Anonymkode: ba0e1...782

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøtter, granola, litt bær 😊 

Anonymkode: aaf7c...899

Skrevet

Musli eller granola.

Anonymkode: 3e94f...529

Skrevet

Honning og blåbær. Fordi det er godt. 

Anonymkode: 89451...879

Skrevet

Honning og nøtter

Anonymkode: a48a2...775

• Liker 3
Skrevet

Granola med litt honning på toppen😋

Skrevet

Granola, 4korn , müsli , nøtter eller bær

Skrevet

Musli, nøtter og litt tørket frukt eller banan el.l.

Anonymkode: 3bc46...f1d

Skrevet

Honning, nøtter/granola og masse bær (blåbær, bringebær og jordbær).

Anonymkode: 7d8c9...360

Skrevet

Byggryn eller havregryn og blåbær. Er det den naturelle yoghurten tar jeg honning på, men jeg liker veldig godt den greske yoghurten med kokos fra Yoplait (0% fett) 

Skrevet

Biter av banan, eple, appelsin og lignende. Og litt honning på toppen.

Anonymkode: 907eb...718

Skrevet

Jeg ser mange her tar sukker på. Det øker ikke akkurat metthetsfølelsen noe særlig, så det vil jeg ikke anbefale. Jeg tilsetter en goood skvett kremfløte i yoghurten og spiser det med hakkede nøtter som har ligget i bløt over natta (for å nøytralisere mye av antinæringsstoffene som nøttene inneholder). 

Anonymkode: c32eb...c30

• Liker 2
Skrevet

Alt mulig! Bruker "ordentlig" gresk yoghurt, som er tjukkere i konsistens og smak enn tine sin. Kjøper på lokale innvandrerbutikker. Som frokost med rosiner og hjemmelaget müsli, eller oppå rista brød med tomat og agurk, eller oppå eggerøre. Eller oppi smoothie, eller med fruktbiter. 

Anonymkode: b52ff...e0a

Skrevet

Cornflakes og honning. Det serveres ofte til frokost i Hellas :)

Anonymkode: e68e2...1a1

Skrevet

Jøss alle spiser dessert til frokost?? 

Anonymkode: 28dee...7dd

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss alle spiser dessert til frokost?? 

Anonymkode: 28dee...7dd

Nei, de spiser yoghurt til frokost. Yoghurt er ikke dessert, i alle fall ikke før den blir proppet full av sukker.

Anonymkode: 83787...5d6

Skrevet

Nøtter eller mandler, fruktbiter og honning. 

Skrevet

Bruker den tykke naturellyoghurten, gresk, i lita bøtte. Den er ganske sur, så jeg tar tre-fire ss slik + en stor ss mager vaniljekesam +to små never havregryn+litt bær (enten ferske eller frosne som jeg tiner i mikroen, usukrede). Blander dette og spiser. Holder meg ok mett fram til lunsj fire timer senere. 

Skrevet (endret)

Det jeg pleier å ha bruke som topping er granola (bruker ofte Bare Bra Granola med kakao og bringebær), nøtter (cashew, peanøtt, mandel, hasselnøtt), hakket mørk sjokolade (80%), kakaonibs, bær og frukt. 

Granolaen jeg nevner inneholder masse fiber og en del proteiner. Med nøtter og mørk sjokolade får du i deg mer fiber og litt fett som hjelper en del på metthetsfølelsen. Dersom mettende mat er viktig for deg ville jeg ikke valgt yoghurt med lav fettprosent. 

Endret av leonie
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...