AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #1 Skrevet 31. januar 2019 Skal prøve å være kortfattet. Min samboer og jeg har vært sammen i halvannet år. Det begynte som en one night stand. Til min overraskelse hadde vi utrolig god seksuell kjemi, selv om jeg ikke kom den gangen. Han tok raskt kontakt igjen, og det utviklet seg. Vi hadde sex hele tiden. Han var ustoppelig. Han ble hard bare av å kysse meg, flere ganger til dagen. Nåtid. Vi har ikke sex når han er trøtt, noe han er hele tiden. Han begynner å gjespe etter middag, selv om han sover som normalt. De gangene jeg prøvde å ta initiativ ble han som regel ikke hard, så det har jeg sluttet med. Vi har ikke sex når jeg har mensen, fordi han synes det er ekkelt. Vi har ikke sex hvis jeg er småsyk, type forkjølet fordi han ikke vil bli smittet. Vi har iallefall ikke sex hvis han har drukket alkohol, om det så bare er en øl, for da får han den ikke opp. Andre unnskyldninger for at han ikke ikke blir hard- ukomfortabel posisjon i sofaen eller senga. At det er for kaldt eller for varmt. At radioen er for høyt på. At vi hører på feil musikk. At han tenker på jobben/eventuelt andre problemer. Det skjer også at han ikke klarer å komme. Noen ganger hjelper det hvis jeg bruker hender og munn, andre ganger må han runke seg i mål selv, mens jeg ligger ved siden av og føler meg totalt ubrukelig. Som sagt, jeg har sluttet å ta initiativ til sex. Han mener likevel vi har et fantastisk sexliv- og tingen er jo at når vi først har sex og er godt i gang så er det som regel utrolig bra, så sant han klarer å slappe av. Jeg har ikke forandret meg fysisk, er fortsatt den attraktive, slanke jenta han traff for halvannet år siden. Jeg har god hygiene, steller meg og bruker moderat med sminke. Pene klær...dasser ikke rundt i joggebusker hjemme, men tettsittende yogapants f.eks. Jeg er aktiv i senga når jeg har sex, er opptatt av at mannen skal nyte, og bruker både hender og munn. Er åpen for analsex og å bruke sexleketøy. Av tidligere partnere har jeg fått høre at jeg er god i senga. Jeg kan mine saker. Han har vært gjennom flere forhold før han traff meg, og utallige one night stands. Til og med prostituerte har han brukt. Jeg spurte nylig om han noen gang hadde hatt problemer med ereksjonen tidligere, tenkte da spesielt på one night stands hvor han har drukket og det er langt på natt, men det hadde han aldri opplevd. For min del har jeg aldri hatt spesielt god sex under one night stands. Får ikke orgasme, med mindre jeg aktivt går inn for det og stimulerer meg selv. Men det kjennes mekanisk og gir meg lite, derfor foretrekker jeg å være i langvarige forhold der vi kan lære hverandre å kjenne, og jeg kan slippe meg løs og bare nyte. Det virker som det er motsatt for samboeren min, og dette går utover selvtilliten min merker jeg. Kan dere menn hjelpe meg her? Hvorfor er det sånn? Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 6bba3...a23
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #2 Skrevet 31. januar 2019 Kanskje han bare har pult seg lei, eventuelt at han trigger etter nye damer. Menn er ofte sånn fra naturens side at de mister interessen jo lengre tid man har vært sammen. En jeger som ikke må jobbe for maten blir ikke like sulten lengre er det et ordtak som sier. Anonymkode: 4f256...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #3 Skrevet 31. januar 2019 Kanskje han er en som trenger å eksperimentere og gjøre nye ting? Kanskje han ikke trives å være seksuelt aktiv med samme person over tid? Hva sier han når du snakker men han om det? Jeg forstår det er kjipt når han er sånn. Hadde følt det samme som deg. Men husk at det er jo 99% sikkert det ikke er deg dette handler om! Anonymkode: 64faf...dda
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #4 Skrevet 31. januar 2019 Han høres ut som meg, bare at jeg er jente. Og for min del handler det ofte om det som blir nevnt over her, at jeg mister interessen og blir lei etter en stund. Oftest kommer det av at vi blir for komfortable med hverandre og/eller utallige småting ved den andre som irriterer meg. Å være samboer er for meg litt drepen i forholdet, i hvert fall hvis vi flytter sammen før alle ‘uvaner’ har kommet frem i lyset. Og vi må være veldig kompatible for at det skal fungere over lenger tid. Nå vet jeg ikke om dere bor sammen eller ikke, men virker sånn ut i fra beskrivelsen din. Anonymkode: 6950c...880 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #5 Skrevet 31. januar 2019 Hvordan er deres samliv utenom sexen da? Mange skiller disse tingene, men det kan jo ikke atskilles fullstendig. Jeg vil anta at han har et "jegerelement" og et behov for variasjon. Dette er jo testosterondrevet, men gjelder noen menn mer enn andre. Det at han har hatt så mange partnere er jo en indikasjon på det. Da går piffen ut med samme partner over tid. Det er dessverre ikke så mye å gjøre med det, annet enn evt. å være særboere, gjøre seg litt mer kostbar etc. Anonymkode: aa4fb...023
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #6 Skrevet 31. januar 2019 Har du spurt han hvorfor det er blitt sånn? Jeg synes det høres veldig rart ut, særlig hvis dere er unge eller relativt unge. Men uansett er det rart å miste mye av lysten etter bare et og et halvt år. Tror du må ta en skikkelig prat med han om det, for dette fungerer jo ikke etter min mening. Det skal ikke være sånn i et nytt forhold at sex dabber så mye av fra en partenes side, enten dt er kvinnen eller mannen. Da er det noe som er galt, og det må du finne ut av. Eller dere sammen da. Anonymkode: 554c5...c0c
Hr. Aktiv Skrevet 31. januar 2019 #7 Skrevet 31. januar 2019 For meg høres dette ut som han har mistet lysta å orker ikke å finne den igjen. Tabben da er jo dårlig kommunikasjon dere imellom slik at ingenting blir gjort og man jobber seg bare ennda mere inn i den dårlige sonen. Men det kan også være tegn på sykdom at han nå ikke "virker" like godt.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #8 Skrevet 31. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han er en som trenger å eksperimentere og gjøre nye ting? Kanskje han ikke trives å være seksuelt aktiv med samme person over tid? Hva sier han når du snakker men han om det? Jeg forstår det er kjipt når han er sånn. Hadde følt det samme som deg. Men husk at det er jo 99% sikkert det ikke er deg dette handler om! Anonymkode: 64faf...dda Han tenner på å ha sex på steder der han kan bli oppdaget, steder det er "forbudt" å ha seg, f.eks på offentlig transport eller i parker. Vi har hatt noe utendørs sex om sommeren, men det var ikke spesielt lystbetont- han virket stressa og nervøs for at noen faktisk skulle dukke opp, så det er nok tanken på å bli sett som tenner. Jeg har sagt at jeg er åpen for å eksperimentere, bare ikke med andre partnere, der går grensa for min del. Jeg tror heller ikke han er interessert i det, selv om jeg vet at han fantaserer om gruppesex. TS Anonymkode: 6bba3...a23 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #9 Skrevet 31. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Han høres ut som meg, bare at jeg er jente. Og for min del handler det ofte om det som blir nevnt over her, at jeg mister interessen og blir lei etter en stund. Oftest kommer det av at vi blir for komfortable med hverandre og/eller utallige småting ved den andre som irriterer meg. Å være samboer er for meg litt drepen i forholdet, i hvert fall hvis vi flytter sammen før alle ‘uvaner’ har kommet frem i lyset. Og vi må være veldig kompatible for at det skal fungere over lenger tid. Nå vet jeg ikke om dere bor sammen eller ikke, men virker sånn ut i fra beskrivelsen din. Anonymkode: 6950c...880 Det er mulig...han har en jobb der han har reist utrolig mye opp igjennom årene, og han har egentlig bare vært samboer en gang før, for mange år siden. Det varte i noen måneder. Ellers har to av eksene vært fra andre land, og de har da besøkt hverandre fram og tilbake men ikke "bodd" sammen mer enn noen uker i slengen. Så jeg er faktisk den første han bor sammen med, på skikkelig. TS Anonymkode: 6bba3...a23 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #10 Skrevet 31. januar 2019 Dere er unge, og har kanskje lite til felles. Dere må utvikle noen felles interesser. Tipper han er tømrer/snekker. Høres bare slik ut. Anonymkode: 49556...092 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #11 Skrevet 31. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er deres samliv utenom sexen da? Mange skiller disse tingene, men det kan jo ikke atskilles fullstendig. Jeg vil anta at han har et "jegerelement" og et behov for variasjon. Dette er jo testosterondrevet, men gjelder noen menn mer enn andre. Det at han har hatt så mange partnere er jo en indikasjon på det. Da går piffen ut med samme partner over tid. Det er dessverre ikke så mye å gjøre med det, annet enn evt. å være særboere, gjøre seg litt mer kostbar etc. Anonymkode: aa4fb...023 Jeg merker at om det går mer enn to dager siden vi hadde sex, begynner jeg å bli mer interessant i hans øyne. Han gir meg mer oppmerksomhet, flørter etc. Så snart vi har hatt sex så er det borte vekk og han går gjerne og finner på noe annet. Så det er faktisk også i min interesse å gjøre meg mer kostbar, da er han mer på gli, hyggeligere og mer oppmerksom mot meg. Tingen er jo at jeg liker sex, og synes det er kjipt å måtte ordne opp på egenhånd når jeg har en deilig mannekropp tilgjengelig...TS Anonymkode: 6bba3...a23
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #12 Skrevet 31. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere er unge, og har kanskje lite til felles. Dere må utvikle noen felles interesser. Tipper han er tømrer/snekker. Høres bare slik ut. Anonymkode: 49556...092 Neida, jeg er 30 år og han er 40 år. Vi har noen felles interesser, men ellers synes jeg det bare er bra at vi kan holde på med litt forskjellig hver for oss. Nei, han har en lederjobb som krever mye reising. TS Anonymkode: 6bba3...a23
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #13 Skrevet 31. januar 2019 Forsøk gruppesex en gang da, vel. Anonymkode: 94779...65d
Limahl Skrevet 1. februar 2019 #14 Skrevet 1. februar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han er en som trenger å eksperimentere og gjøre nye ting? Kanskje han ikke trives å være seksuelt aktiv med samme person over tid? Hva sier han når du snakker men han om det? Jeg forstår det er kjipt når han er sånn. Hadde følt det samme som deg. Men husk at det er jo 99% sikkert det ikke er deg dette handler om! Anonymkode: 64faf...dda
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #15 Skrevet 1. februar 2019 Kan han ha en annen? Ettersom han reiser så mye? Og får det han vil andre steder. Anonymkode: 4c877...b7a 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #16 Skrevet 1. februar 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan han ha en annen? Ettersom han reiser så mye? Og får det han vil andre steder. Anonymkode: 4c877...b7a Eventuelt kanskje han får det kan trenger fra prostituerte siden han er en horekunde. Anonymkode: dc218...35d 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #17 Skrevet 1. februar 2019 Jeg leste en artikkel om en fyr som lagde en excel-ark av konas unnskyldninger for å ikke ha sex, og ga den til henne. Kanskje du bør gjøre det også? Anonymkode: 8ccd4...c53 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #18 Skrevet 1. februar 2019 Minner meg om eksen... Han var veldig gira på meg i starten. Før vi flyttet sammen. Det tok bare et år så var han utro. For hans del var det nok spenningen som tente han. At jeg fortsatt var litt tabu/utilgjengelig/forbudt. Det var lang avstand mellom byene våre og jeg var i tillegg 9 år yngre enn han. Han var ganske seksuell av seg - ville eksperimentere med mye forskjellig (mye av dette klarte jeg ikke bli komfortabel med i det hele tatt. Som f.eks at jeg skulle dominere han). Jeg ble nok kjedelig i lengden, og da dro han ut på nye jaktmarker. Sex er spennende. Men den har også andre sider. Man kan uttrykke mye kjærlighet og omsorg via sex. I tillegg til nytelse og lek. Det er viktig å ta vare på den siden også, ellers er sexlivet dødsdømt. Spenningen vil jo dabbe av jo lengre man er sammen. Jeg kommer aldri til å bli sammen med en mann ala eksen. Der sex kun handlet om spenning og tabu-ting. Aldri. Anonymkode: 1abdc...fe8 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #19 Skrevet 1. februar 2019 Er man i et godt forhold og virkelig tenner på hverandre spiller det overhodet ingen rolle at man "dasser hjemme i joggebukse". Da har man lyst på hverandre uavhengig klesplagg, de havner på gulvet uansett... Anonymkode: c6ccf...5fa 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #20 Skrevet 1. februar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg leste en artikkel om en fyr som lagde en excel-ark av konas unnskyldninger for å ikke ha sex, og ga den til henne. Kanskje du bør gjøre det også? Anonymkode: 8ccd4...c53 Hvis man har lyst til å understreke for partneren hvor lite man tenner vedkommende så er det sikkert en god idé. Hvis man vil gjøre noe med problemet: neppe. Anonymkode: e736f...da4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå