Cr@sh Skrevet 8. april 2005 #1 Skrevet 8. april 2005 Noen som kunne gitt meg et resymé? Orker ikke sitte opp og vente på reprisen som går i kveld (fre) kl 24.00...
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2005 #2 Skrevet 9. april 2005 Jeg vil også høre! Sovnet før Lost både i går og på onsdag! Caro
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2005 #3 Skrevet 9. april 2005 lenge siden jeg har sett den nå, og så bare litt av reprisen i går, men uansett. Flashbackene denne episoden var om kjedelige jack som har problemer med at pappa drikker på jobb og opererer folk full. Jack og Kate løper for å finne charlie og claire, jack går på trynet og Ethan dukker opp og tråkker på han "If you do not stop following me, i will kill one of them" den har vi ikke hørt før ;D Etterpå finner de charlie hengende i et tre, og han er daua, men Jack er mirakeldoktor og grisebanker han til han hoster og puster igjen. Charlie er stille og sier ikke mer for han er så satt ut. Etter dette sovnet jeg faktisk, så jeg husker ikke mer, men tror det nærmet seg slutten av episoden.. Jojojojo! Nå husker jeg! Locke og Boone fant noe metall under jungelbakken! Uuuu! Dette vet ikke jeg engang hva er ennå og jeg vet alt! (Nesten) Håper det hjalp!
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #4 Skrevet 9. april 2005 Survivors wonder why Charlie and a pregnant Claire have been abducted - and by whom -- and a search party ventures into the treacherous jungle to try to find and rescue the missing duo, but they suspect it was Ethan Rom (guest-star William Mapother) that abducted the two somehow, who was recently discovered to not being a passneger on the plane that crash. Meanwhile, inner-demons about his father resurface for Jack, and Boone and Locke discover another island mystery. # NOTE: A Jack-Centric Episode. Kate's father was in the army. # Originally aired on Dominic Monaghan's (Charlie) 28th and Ian Somerhalder's (Boone) 26th Birthday. # Claire (Emilie de Ravin) doesn't appear in this episode, nor do the credited Sun (Yunjin Kim) and Jin (Daniel Dae Kim). # The cut over Locke's (Terry O'Quinn) eye starts finally disappearing. # On its original airing this episode scored 18.9 million viewers for ABC. The series was the highest rated show of the night among all networks. # Jacks's (Matthew Fox) last name is revealed in this episode. His medical jacket, seen in the flashbacks, reads J. Shepard, M.D. # Jack's last name "Shepard" was allready mentioned in 'White Rabbit'. # We see Walt has learned how to play backgammon. # In this episode, Boone and Locke are tagging trees with red shirts to make a trail, and Boone is doing the tagging, and mentions that the Star Trek away team members who got killed every episode wore red. Now that Episode #20 "Do No Harm" has happened, it seems like it was a premonition about Boone's death.
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2005 #6 Skrevet 9. april 2005 Den så jeg ikke. Jo det gjorde jeg. Forbaska GJEST >:---(
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2005 #7 Skrevet 9. april 2005 Ikke at TVN er så utrolig mye bedre med spoilere da! It belonged to the man i killed Det skulle liksom komme brått på seerne det, ikke at de vet det utifra en reklame! Er så glad jeg allerede har sett den der >:---(((((
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #8 Skrevet 9. april 2005 :klø: Det var jo den episoden som gikk nå sist? Spoiler?
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #9 Skrevet 9. april 2005 Beklager da, kan en moderator fjerne innlegget mitt?
Elanor Skrevet 9. april 2005 #10 Skrevet 9. april 2005 Det holder å fjerne siste setning. (Hadde du vært registrert, hadde du vel kunne gjort det selv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå