Gå til innhold

Hvor kjøpe cigarellos til pappa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Håper noen kan hjelpe meg. 

Skal besøke pappa på sykehuset senere i dag, og han ba meg kjøpe med cigarellos. Han er ikke tilgjengelig på mobil. 

Var innom Mixen her jeg bor og spurte etter cigarellos, og de sa at de hadde noe lignende.. 

Er det noen snille sjeler her inne som vet hvor jeg kan kjøpe cigarellos? Heter merket/pakken noe annet? 

Er rimelig sikker på at pappa pleier å kjøpe det på matbutikken. Har ikke lyst til å skuffe han når jeg vet han gleder seg stort til å røyke det igjen. 

Anonymkode: 0912c...5b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg ikke greie på, men en ting vet jeg, og det er at det heter cigarillos. 

Hvis de på mix sier de har noe lignende, be om å få se på pakka? Hvis det står cigarillos er det bare å kjøpe.

• Liker 2
Skrevet

Da jeg jobbet på Kiwi solgte vi flere typer cigarillos, og den vi solgte mest var en fra Al Capone. 

Skrevet

Cigarillo er en minisigar. Det finnes utallige varianter og merker. Du må nesten spørre far hvilken merke han foretrekker.

Anonymkode: 4b05d...711

• Liker 2
Skrevet

Du kan se dette som en anbefalingsliste. I alle fall Cohiba og Montecristo er velkjente produsenter av gode sigarer. Det de har på super'n er vel helst billigere typer? Men JHA går sikkert greit i et nødsfall.

https://solcigar.mamutweb.com/Shop/List/Cigarillos/219/1

Anonymkode: ec606...d83

Skrevet

Takk for svar! Som nevnt i HI så er pappa utilgjengelig i dag, så får ikke spurt han. 

Cigarillos ja - ja der ser du hvor lite jeg vet om dette.. er disse billigvariantene på vanlig butikk han røyker ja, ikke skikkelig sigar. 

Ts

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Takk for svar! Som nevnt i HI så er pappa utilgjengelig i dag, så får ikke spurt han. 

Cigarillos ja - ja der ser du hvor lite jeg vet om dette.. er disse billigvariantene på vanlig butikk han røyker ja, ikke skikkelig sigar. 

Ts

Hvis du vil være raus, spanderer du på ham en pakke gode cigarillos - kan kjøpes hos Sol sigarforretning i Oslo, og sikkert en del andre steder.

Anonymkode: ec606...d83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...