Letti Skrevet 18. mai 2005 #101 Skrevet 18. mai 2005 Væææææhhhhhhhhhhhhhhhhhh..................!! Jeg sa at jeg ikke skulle skli ut før jeg nådde 75 kilo..........................................Hva gjorde så jeg i helgen??? Jo, jeg spiste noe sjokolade, naboen ba oss på kaffe og kake og jeg spiste...............Tygde og koste meg..............!! At det går an!!! Og nå sitter jeg her, i dag har jeg startet for alvor for ørttende gang og er egentlig kjempesint på meg selv. To ekstra fridager og jeg fikser ikke det engang!!! Snakk om dårlig viljestyrke!! Eller rettere sagt jeg har ikke et snev av viljestyrke engang. VILJESTYRKE...............Hvor er du blitt av??? Men nå er det slutt og nå er det slutt. Dette her kan bare ikke fortsette. Og i tillegg til dette var jeg inne og så på cm deres rundt lårene og ble enda mere deppa!! Lårene er nemlig mitt absolutt største problem. Har klart og gå ned 10 cm nå i vinter, men det er akkurat som om kroppen min er fornøyd med 80 kilo og 70 cm rundt lårene. I dag fikk vi tilbud om medlemskap i den lokale treningshallen om "tren så mye du vil" for kr 1 000,-, i året. Og jeg kan nesten ikke si nei. Der er det tredemølle og romaskin og ergometersykkel og en hel masse andre apparater. Jeg er bare nødt til og ta meg sammen og det brennkvikt. Mitt høyeste ønske akkurat nå er og nå 60 kilo innen jul.......Kan dere gi meg en kjempedytt og finn all viljestyrke som ligger og slenger å gi det til meg!!!! Arrrrgggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhh...............Møkka vekt.......! :evil:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå