Gå til innhold

Mitt slankeprosjekt!

Sommerfugl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madeline

Det går bra med meg. Gikk lang tur i går. I dag har det ikke blitt noen trening, men jeg må ha en fridag innimellom. Spiste ostepop i går kveld ellers har jeg bare spist sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diana

Hei! Stikker innom dere en liten tur,jeg..

Så flinke dere er! Nesten så jeg blir motivert selv av å høre hva andre greier. DET ER HÅP! :ler:

Jeg har liksom ikke kommet helt i gang med mitt prosjekt...Til mandag setter jeg i gang for fullt!

Etter å fått hjelp av en del kloke hoder her på KG så har jeg satt opp et godt treningsprogram som jeg tror jeg skal klare å holde, til tross for stressende jobb akkurat nå-kom litt ubeleilig det der.. :-x

Men har funnet ut at trening er jo noe man bare MÅ prioritere!

Jeg har funnet en god måte for MEG til å klare å holde motivasjonen på topp. Har laget en "plan" over hva jeg skal gjøre for å belønne meg selv! For hver uke er den en ny gevinst...For eks: èn time hos hudpleier,ett nytt antrekk,kjøpe meg en eller annen ting jeg har ønsket meg lenge osv...Det er jo en fin måte å belønne meg selv på. Selvfølgelig klarer jeg ikke målet for uken,nei da blir det utsatt til neste uke. Må være litt streng med meg selv! :evil:

Jeg setter ordentlig i gang i morgen. Først jobb,så rett på treningssentreret...Litt step og litt roing blir det nok,ja.

Skal snart ut å gå min ukentlige søndagstur! :)

Stå på jenter og ha en fortsatt fin søndag! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter!!!

Kan jeg få henge meg på med dere? Litt lettere når man er flere.

Vet selv at jeg burde melde meg på kurs. Bli veid en gang pr uke, men jeg har rett og slett ikke tid. Det tar en halvtime og kjøre til kursstedet og så tar jo det en time og så en halvtime hjem igjen.

Men til poenget: jeg skal ned totalt 20 kilo. Men jeg må jo starte et sted og hadde håpet på 10 kilo før juli.

Det er ca en kilo i uka......

Blir tøfft, men jeg går en til to timer pr dag, gubben skulle ta opp romaskinen til meg, også hadde jeg håpet og kunne hoppe litt på trampolina til gutta. Pluss at jeg har strikker og hoppetau.

Må bare innrømme det, men jeg bruker Herbalifeprodukter og gikk ned tolv kilo i høst og for ca seks syv år siden gikk jeg ned seksten kilo på det.

Og nå begynte jeg på nytt i går og har ikke skeiet ut enda....hehehehehehe.......Dette lover godt.

Er kjempemotivert.........

Ok takk for meg i denne omgang. Stikker innom igjen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo jenter!!!

Kan jeg få henge meg på med dere? Litt lettere når man er flere.

Vet selv at jeg burde melde meg på kurs. Bli veid en gang pr uke, men jeg har rett og slett ikke tid. Det tar en halvtime og kjøre til kursstedet og så tar jo det en time og så en halvtime hjem igjen.

Men til poenget: jeg skal ned totalt 20 kilo. Men jeg må jo starte et sted og hadde håpet på 10 kilo før juli.  

Det er ca en kilo i uka......

Blir tøfft, men jeg går en til to timer pr dag, gubben skulle ta opp romaskinen til meg, også hadde jeg håpet og kunne hoppe litt på trampolina til gutta. Pluss at jeg har strikker og hoppetau.

Må bare innrømme det, men jeg bruker Herbalifeprodukter og gikk ned tolv kilo i høst og for ca seks syv år siden gikk jeg ned seksten kilo på det.  

Og nå begynte jeg på nytt i går og har ikke skeiet ut enda....hehehehehehe.......Dette lover godt.

Er kjempemotivert.........

Ok takk for meg i denne omgang. Stikker innom igjen jeg.

Håper jeg får lov til å delta i diskusjonen selv om jeg ikke er på slankern.. :-)

Letti, jeg lurte litt på hva Herbalife egentlig går ut på. Er det en ren pulverkur? Jeg vet at de selger masse kosttilskudd etc, men hva består en vanlig dags kosthold av?

Om man skal bruke pulver er det iallefall smart å supplere med noe vanlig mat, da først og fremst grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. Herbalife.

Skal ikke oppta all plassen her......Alle har hver sin måte og gå ned i vekt på, jeg har funnet min......

Herbalife er Proteindrikkpulver med smak, som du kombinerer med fiber, vitaminer og mineraler. I tillegg drikker jeg aloe vera og tar et proteinpulver i tillegg. Shaken lager jeg med soyamelk.

Dette er produkter som øker forbrenningen og som hjelper meg med og føle meg bedre og få mere energi.

Etter noen dager merker jeg stor forskjell.

Jeg drikker tre shake om dagen pluss vanlig mat. I tillegg til "fem om dagen".

Drikker tre liter vann og går lange turer.

Mange tror at dette er kun pulver, likhet med nutrilett og camebridge, men dette blir jeg mett av i tillegg til overskudd/energi og humøret blir bedre. Magen fungerer og alt jeg tidligere gikk og "fyset" på blir borte.

Men jeg er ikke fanatisk.

Herbalife er ikke noe som fungerer for alle og det er mange produkter der jeg ikke en gang har interesse av og prøve. Jeg har funnet mine ting og det er verdt et forsøk.

Sjekk www.herbaservice.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dumle

Puh, "henger i stroppen så godt jeg kan" :wink:

Trener fremdeles ganske ofte og spiser både sundt og magert, men opplevde for et par uker siden Å GÅ OPP et kilo istedenfor å gå nedover. Et halvt av det er forsvunnet (weeey) og jeg jobber med resten...

Vil så gjerne!!!, men det er så vanskelig, puh. Er ihvertfall kommet i så god form at treningen gir overskudd istedenfor at jeg er elt pumpa etterpå.

-Får ta de gledene som kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det søndag og på tirsdag skal jeg veie meg igjen, så det skal bli spennende.

Har egentlig vært en stressende uke og da jeg gikk på Grete Roede kurs lærte jeg at man faktisk kunne legge på seg når man stresset.

Har brukt Herbalife hele uken og formen er veldig bra. Ikke spesielt sulten og energien er veldig bra.

Ikke fysen og har ikke spist sjokolade på lengre tid. Hadde noen lagt den foran nesa mi, hadde jeg nok tatt en bit, men ingen har gjort det enda.....

I dag har jeg gått i to timer og i morgen skal eldstemann og jeg begynne og jogge.

Tirsdag er jeg til bake med "vektrapport". Håper på ti kilo til juli............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dumle

-Jippiiiiiii jeg har endelig gått ned! :)

-Men det som jeg har gått ned er kilo jeg la på meg ETTER at jeg bestemte meg for å ta av ti kilo til sommeren...

Sukk, men uansett: jeg ser at det virker og det gir masse inspirasjon! Lurer avogtil på om vekten min har hengt seg opp og rister i den før jeg går på den en gang til :wink:

Flott å ha et "bekjennelsested" -Nå ser jeg frem til ytterligere vektnedgang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Flott jobbet, Dumle. Nå har du vært flink.

Jeg har også veid meg i dag: Minus 0,8 kilo (tilsammen 5,6 kilo). Så det går fortsatt nedover.

Har gått en times tur i dag. I kveld skal jeg på dugnad og det blir litt mosjon ut av det også.

Stå på jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5.6 kilo....................åhhhhhhhhhhhhhh, så flink du har vært.

Nå har jeg sagt til meg selv at jeg får ikke lov til og unne meg noe før jeg har nådd 75 kilo.....ca fire kilo igjen. Mitt totale mål er ca 60 kilo, men hadde håpet og nå 70 kilo før juli.....

Denne uken har jeg gått ned 1.1 kilo. Var ute og gikk i to timer i går, den site halvtime jogget jeg. Puuhhhhh....!

Men så god samvittighet jeg hadde etterpå!

I dag ville eldstemann være med og jogge, så da blir det vel som i går, først en lang tur og så siste biten jogging!

Gi meg en dytt bak......... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dumle

Godt jobbet Hannen! Du er til stor inspirasjon :)

Tja, jeg prøver videre da... er ihvertfall glad for å være på utganspuntet igjen! -og ser frem til langhelg med forhåpentlig fint vær, og skal prøve å få til et par skikkelige fjellturer.

Er invitert på middag i dag. Hos en veninne som lager sinnsykt god mat!! Men er ikke bekymret fordi det hun lager pleier å være veldig sundt. og så kan jeg velge å gå til henne (tar en halvtime) eller å ta buss. Blir vel til at jeg går :wink:

-en "dytt" til deg over, og nå kommer jeg løpende etter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Nå har jeg sagt til meg selv at jeg får ikke lov til og unne meg noe før jeg har nådd 75 kilo.....ca fire kilo igjen. Mitt totale mål er ca 60 kilo, men hadde håpet og nå 70 kilo før juli.....

Denne uken har jeg gått ned 1.1 kilo. Var ute og gikk i to timer i går, den site halvtime jogget jeg. Puuhhhhh....!

:

Kjempeflott å ha gått ned 1.1 kilo Letti. Jeg tror nok du kommer til å nå målet ditt. Men jeg vet ikke om jeg er helt enig med deg i at du ikke skal unne deg noe før du har gått ned 4 kilo til. Hvis du ikke skal gå på en sprekk tror jeg det er viktig å kunne trives også under perioder med vektnedgang. Da mener jeg at du burde kunne unne deg litt ekstra en gang i uka. Du vil fremdeles gå ned i vekt. Men du kan kanskje unne deg noe spesielt når første mål er nådd? En tur på restaurant, masasje eller kanskje et nytt klesplagg? Men det er nå min mening. Du må selvfølgelig følge det opplegget som du mener er rett for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!

Jeg har vært flink til å trene og spise sunt i det siste. Har ikke veid eller målt meg ennå, men føler meg i allefall litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hannen!

Enig med deg at jeg kan sprekke hvis jeg ikke unner meg noe, men jeg vet at jeg stopper ikke hvis jeg bare unner meg litt.....Da propper jeg meg full og så angrer jeg etterpå og så innbiller jeg meg at hele slankingen var helt bortkastet.

Så nå må jeg bare være veldig viljesterk og si til meg selv at jeg får ikke noe ekstra før jeg har kommet meg vekk fra 78-82 kilo.

Og så tror jeg det at når jeg først har klart og nå 75 kilo, så blir jeg enda mere motivert til og være streng med meg selv slik at jeg nå en gang for alle kan lykkes.

Jeg har slitt med vekta i så mange år og nå er jeg så innstilt på at jeg skal klare dette. Skal beivse for alle rundt meg som ikke har noe tro på meg at jeg skal klare det.

Og da må jeg nok ofre utskeielser en liten stund.....Og det SKAL jeg klare........!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man beveger seg vel også mer enn vanlig vel? Ikke bare spiser Herbalife ;)

Jeg har alltid vært veldig aktiv, men jeg spiser feil. Kan gå en hel dag uten mat og så kommer jeg på det på kvelden at jeg ikke har spist.

Jeg går lange turer og beveger meg mye og det er vel derfor jeg syns det fungerer med Herbalife, jeg får i meg riktige vitaminer og mineraler, proteiner og alt det kroppen min ikke får i seg med mitt vanlige kosthold.

Og formen er helt anderledes. Masse energi og humøret er kjempebra.

Nå må jeg bare innrømme at jeg har spist sjokolade i dag, hadde sagt at jeg ikke skulle unne meg noe før jeg hadde nådd 75 kg, men det smakte meg faktisk ikke noe. Så den skal jeg fint klare meg uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dumle

Jipiiiiiiiiiiiiiiii! jeg har gått ned et halvt kilo! :)

Og grunnen til jubel er at jeg har prøvd i månedvis uten at den "$#/@%(/$#%-vekten har vist tendenser til å rikke seg i det hele tatt! (unntatt oppover da...)

-og fikk meg en knallhard treningsøkt i helgen ved at jeg gikk kjempelang fjelltur. Gikk i syv timer! Deilig å ta seg helt ut og kjenne at kroppen er med. -Og så krype opp i sofaen nydusjet og mør :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...