Gjest Madeline Skrevet 21. april 2005 #61 Skrevet 21. april 2005 Jammen er dere flinke alle sammen. Jeg har egentlig ikke trent i dag. Har kjøpt meg skritteller som jeg har brukt i dag på handlerundene mine. Fordelt på to turer til byen har jeg gått ca 4 km og det er egentlig ikke så ille. Jeg passet på å parkere slik at jeg måtte gå et stykke og jeg går trappene i stedenfor rulletrappa. Så litt mosjon ble det selv om det ikke ble direkte treningstur.
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #62 Skrevet 21. april 2005 Å jo da, shopping er bittelitt trim det også!
Gjest Madeline Skrevet 21. april 2005 #63 Skrevet 21. april 2005 Å jo da, shopping er bittelitt trim det også! Hjelper mer enn å ligge på sofa`n i hverfall .
Gjest Madeline Skrevet 22. april 2005 #65 Skrevet 22. april 2005 Gratulerer Tuppeliten. Kjempeflott . Det er moro når vekta går nedover. På mandag skal jeg veie meg igjen. Håper og tror det fremdeles går nedover med meg også. I dag har jeg gått lang tur med gåstavene mine. Så i kveld skal jeg ha ostepop . Fredagskvelden er nå den eneste dagen jeg unner meg noe usunt. Det går greit resten av uka når jeg vet at jeg kan unne meg noe da.
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #66 Skrevet 22. april 2005 Takk, det er deilig når det går rette veien. Holder på med South Beach kuren, så det blir ikke NOE kos på meg i helga, men det er verdt det!!!!! Jo foresten - Ricotta ost med kanel og mandler og 20 peanøtter Jeg er jammen en heldiggris.......
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #68 Skrevet 22. april 2005 Det er en kur for å bli kvitt magefettet. Jeg kjøpte boka som heter: Gå ned i vekt med South Beach-dietten av Dr. Arthur Agaston. Du lærer å gå ned i vekt ved å spise riktige karbohydrater og sunt fett. Det er vel litt av det samme som Fedon Lindberg sier. Man skal ikke spise brød, poteter, frukt, bær, det meste av melkeprodukter, alkohol, fete oster og noe kjøtt som inneholder for mye fett (kyllingvinger, ribbe) Det er mye egg til frokost, og til lunsj og middag er det rent kjøtt, kyllingfilet, fisk eller svinefilet med salat, grønnsaker og bønner. Du er IKKE sulten, men det er litt kjedlig kost- boka lover at du går ned 4-6 kg på 2 uker, og at du merker det spesielt godt på magefettet. Denne kuren har jeg tatt 2 ganger før, og 5-6 kg på 2 uker er bra!!! Etter 2 uker starter man å innføre litt ris, frukt, vin osv Den fungerer helt supert på meg i allefall :-)
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #69 Skrevet 22. april 2005 Fint at det fungerer på deg. Jeg tror ikke det er kuren for meg. Tror jeg får holde meg til å spise vanlig sunn mat og trimme. Holder jeg meg unna for mye søtsaker så vet jeg at jeg klarer å gå ned i vekt.
Gjest Madeline Skrevet 22. april 2005 #70 Skrevet 22. april 2005 Var meg ovenfor. Har blitt utlogget uten at jeg viste det.
Cr@sh Skrevet 22. april 2005 #71 Skrevet 22. april 2005 Flinke jenter!!!!! Har unnet meg snop til Idol idag! :oops: Og gått en litt for kort tur!
Gjest Dumle Skrevet 25. april 2005 #72 Skrevet 25. april 2005 Så flinke dere alle er!!! Jeg er blitt svært så regelmessig med treningen og tar skikkelig i. Merker at formen er kommet seg betraktelig og det er en kjempegod følelse!!! Har trent både lørdag og søndag, og er litt støl i dag.... Men med hensyn til vekten er det helt pyton! et ekstra kilo har sneket seg på og sitter bom fast! :-( Uhu, føles urettferdig slik som jeg står på, og jeg tviler på at kiloet er mer muskler...
Gjest Madeline Skrevet 25. april 2005 #73 Skrevet 25. april 2005 Det har vært en helg uten trening. I går var jeg i bursdag og synes jeg faktisk var temmelig flink. Spiste noen smørbrød, men det ble i steden for middag, så det var stort sett greit. Jeg skeiet ut med et kringlestykke, det må jeg innrømme, men klarte å holde meg helt unna de andre kakene. I dag var det tid for å gå på vekta. Resultatet var veldig oppløftende: Minus 1,8 kilo Har tilsammen gått ned 4 kilo nå, og har igjen 26 (sukk). Men det går da riktig vei. Har dessuten gått lang tur i dag så denne uka begynner bra.
Sommerfugl Skrevet 26. april 2005 Forfatter #74 Skrevet 26. april 2005 Jeg har ikke vært så flink som jeg burde i det siste, men har absolutt skjerpet meg!
Gjest Madeline Skrevet 26. april 2005 #75 Skrevet 26. april 2005 Jeg har gått lang tur i dag. Hadde litt vondt i viljen men det gikk rimelig greit alikevel.
Cr@sh Skrevet 27. april 2005 #76 Skrevet 27. april 2005 I dag har jeg vært flink. Spist regelmessig - men ikke for mye. Gått tur i over en time. Ikke no' snop. Har dessuten vært hos frisøren og fiffet meg litt - da stiger lysten til å stå på... hihi...
Gjest Madeline Skrevet 27. april 2005 #77 Skrevet 27. april 2005 Har svømt i dag. Satte ny pers på 1000 meteren som var 7 min bedre enn min forrige. Er veldig fornøyd med at jeg klarte å svømme fortere enn nesten alle som var der samtidig med meg. Formen stiger for hver uke.
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #78 Skrevet 27. april 2005 Har ikke vært så flink å trimme, men minus 1 kg til. Kjøpte ny bikini, bare det å prøve bikini i et prøverom er grunn nok til å løpe et par mil når man kommer hjem!
Cr@sh Skrevet 30. april 2005 #79 Skrevet 30. april 2005 Åssen går'e med dere, jenter? Holder dere ut? Dessverre er det ikke alltid jeg holder ut. Men stort sett går det bra... Buksene har blitt litt videre...
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #80 Skrevet 30. april 2005 Jepp, jeg holder ut, jeg! Det er jo snart sommer! 8) Har igjen 2-3 kg nå, det er deilig når man kjenner at bukselinningen er videre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå