Gå til innhold

Mitt slankeprosjekt!

Fremhevede innlegg

Gjest Apriil
Skrevet
Hei igjen! :-)  

Målet er å gå ned 1 kg i uken +/-  

Men dere...hvor mye kan man regne med å gå ned rundt magen og lår og slikt hvis man går ned ca 1 kg i uka?! har liksom ett mål jeg vil nå,men vet ikke helt hva som er realistisk...

Klem Apriil! :blomst:

Hei! Neon som vet noe om dette? Hvor mye man kan regne med å gå ned rundt magen og hofter osv. har mål om -kg fett i uka,men vekten viser jo ikke hvor mye fett du går ned...

Klem Apriil :blomst:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet

Jeg har fremdeles vært flink. Gikk den lange turen min i dag. Presset meg skikkelig oppover bakkene. Motivasjonen er på topp. Føler meg veldig opplagt og har mye overskudd. Kommer sikkert av at jeg trimmer mye nå og spiser sunt. Blir spennende neste uke når jeg går på vekta igjen om det har gått nedover. Vet ikke hvor mye trimming det blir i helga, men jeg har planer om litt hagearbeid og kanskje et par småturer. God helg jenter.

Skrevet

Hei! Neon som vet noe om dette? Hvor mye man kan regne med å gå ned rundt magen og hofter osv. har mål om -kg fett i uka,men vekten viser jo ikke hvor mye fett du går ned...

Klem Apriil :blomst:

Jeg vet ikke hva 1 kg i uken vil tilsvare i cm.

Skrevet

Jeg tror jeg skal henge meg på her. Svigerfamilien skal ha storsamling i august, og jeg skulle ha det som mål. Men så ble vi invitert til et bryllup i slutten av juni. Da blir det et delmål (inn i den gamle kjolen!!!).

Har planer om å gå ned (helst over) 20 kilo. Men det tar tid, så jeg får glede meg med hver kilo på veien.

Mannen min har gått ned 16 siden januar i fjor, så det er jo mulig. :wink:

Nå må jeg tenke på å ikke havne i sofaen foran tv'n hver kveld. Em kollega fortalte at hun så på hsvasken som trim. Klarer jeg det så slår jeg jo to fluer i en smekk. Da slipper jeg jo også å føle meg sliten når de gangene det er rotete hjemme.

Og så går jeg til og fra jobb (ca 40 min hver vei). Har sagt i fra at jeg ønsker meg pulsklokke til bursdagen, slik at det kanskje kan virke litt motiverende.

Skrevet

Kjempebra at flere vil være med :-)

I dag har jeg også vært flink. Har gått tur en time, og spist sunt.

Gjest Madeline
Skrevet

I dag er jeg kjempefornøyd. Har vært på vekta og den viste Minus 2,2 kg. Til tross for dårlig vær gikk jeg den lange turen min i dag. Siden jeg visste at vekta hadde gått nedover var det motivasjon nok til å traske oppover bakkene.

Det er flott at det er flere som vil være med her. Jeg merker at jeg klarer å motivere meg bedre når jeg vet at jeg skal innom her og fortelle hvordan det går. Er ikke kjekt å sluntre unna hvis du ser at de andre gjør det bra. Ikke er det noen vits å si at du har trent uten å ha gjort det heller. Den eneste en lurer da er seg selv. Stå på alle sammen. Dette klarer vi! :)

Skrevet

Gratulerer "Hannen"!!!

Jeg hadde bursdag i helgen, og om det ikke ble så veldig mye feiring så har jeg spist middag ute og møtt venner i en vinkjeller på kvelden. Mao; spising og vindrikking og ikke beveget meg i det hele tatt...

Turte ikke gå på vekten i dag :-?

Etter et blikk på kalenderen skjønner jeg at jeg må ta meg sammen NÅ skal det bli sommerklærkropp på meg! Har det rolig nå disse fire ukene før 17 mai/pinsehelg, og har sjans til å trene mye, følge diett, og må bare utnytte denne tiden!

Gjest Madeline
Skrevet

Gratulerer med vel overstått bursdag, Dumle. Det er lov til å kose seg da. Spis sunn mat fra i dag så går det rett vei på deg også :) .

Skrevet

Har trent i dag. I morgen skal jeg på vekten for å se om jeg har gått ned etter å ha vært (rimelig) flink en uke. Skal også måle meg med målebånd, det gir et mer nøyaktig resultat.

Skrevet

Hei dere!

I helga gikk det så som så - har vært i bursdaglag og kost meg masse. :oops:

Men i dag har jeg vært ganske flink syntes jeg. Har gått 1 times tur + raka hele plenen. Har t.o.m fått vannblemme i hånda... :ler: Selv om man ikke akkurat blir utslitt av hagearbeid - så er man i hvert fall i bevegelse! :)

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg har gått lang tur i dag også. Merker at kondisen blir bedre. Har også hoppet litt på trampoline i dag.

Skrevet

SEIER!!! :ler:

-Som jeg har skrevet før her på denne tråden strever jeg med å få til å løpe på tredemølle. Stort sett er det pust-pes i noen få min., og så får jeg krampe både foran og bak på leggene og må gå lenge før pusten er på plass og føttene kan beveges i løpefart igjen.

Men nå har formen forbedret seg betraktelig, og i går klarte jeg for første gang å løpe jevnt i en halv time!!!

SÅ mye kjekkere å holde på med slike ting når kroppen lystrer :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Har vært flink hele uka, og i går gikk jeg 1,5 t tur. Inspirert av en annen tråd, surra jeg gladpack rundt magen og gikk avgårde......

Vel-vel - troa har hjelpt så mange, følte meg ikke akkurat lur der jeg gikk :oops:

Gjest Madeline
Skrevet
Inspirert av en annen tråd, surra jeg gladpack rundt magen og gikk avgårde......

Vel-vel - troa har hjelpt så mange, følte meg ikke akkurat lur der jeg gikk :oops:

Hvordan føltes det å gå med det på? Høres ikke spesielt godt ut.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var i grunnen ikke så ille. Etter en liten stund kjente jeg ikke at plasten var der, men det ble jaggu varmt inni der etterhvert.

Tror jeg skal prøve det i dag også!

Minuset er at jeg ikke klarte å bøye meg ned for å knyte skolissa mi da :hoho:

Skrevet

Jeg tror ikke det er spesielt sunt å gå rundt i plastfolie...

Jeg har ikke gått ned noe denne uken. Har ikke fått målt meg med målebånd ennå. Jeg har blitt flinkere til å trene og spise sunt, og det er jo bra!

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg tror ikke det er spesielt sunt å gå rundt i plastfolie...

Jeg har ikke gått ned noe denne uken. Har ikke fått målt meg med målebånd ennå. Jeg har blitt flinkere til å trene og spise sunt, og det er jo bra!

Nei, det er det sikkert ikke, men en eller annen her inne sa at hun hadde gått ned så mange cm rundt midjen på denne måten.

På Spa blir man jo surra inn sånn...

OG TROA HAR HJELPT SÅ MANGE :hoho::hoho:

Gjest Madeline
Skrevet

Nå har jeg vært i svømmehallen og svømt 1000 meter+ lekt i vannet med ungene. Kjenner jeg er sliten i hele kroppen. I morgen skal jeg ha en hviledag.

Skrevet

Så flink du er, Hannen!!! Minus på vekta også.. så deilig. :blomst_opp:

Jeg har ikke vekt og har ennå ikke funnet frem målebåndet - men må vel få ræva i gir etter hvert. Er jo moro å se om dette nytter...

I dag har jeg og mannen gått tur fort i en drøy time. Det var kjempedeilig i det supre været. Har ikke spist noe særlig usunt i dag heller. Bare 1 kjeks :oops: når jeg tenker etter. Men vi skal grille nå til middag da... og det er jo ikke så sunt akkurat... (Men er det kanskje litt sunnere enn å steke i panna? Fettet renner jo i hvert fall bort... :roll: )

Huff ... Noen ganger føles det helt umulig å skulle greie å gå ned i vekt.... Men det er vel sånn det skal være... Må uansett prøve å holde motivasjonen opp! :hoppe:

Stå på jenter!:heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...