Cr@sh Skrevet 12. april 2005 #21 Del Skrevet 12. april 2005 Hei igjen... I dag har jeg vært ganske så flink. Har gått tur en time... Ble ikke en sånn tempo-tur for jeg gikk sammen med ei venninne (og da blir det litt skravling og sånt). Men det er i hvert fall bedre enn ingenting. Må innrømme at jeg har spist 2 sjokoladebiter fra en konfekteske i dag... Men det er alt også altså... :oops: Lover... Har ikke vekt her hjemme - så jeg aner ikke hva jeg veier for tida... men kommer nok til å se forskjell i speilet og merke det på tøyet om jeg skulle få til det her... Og det håper jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 12. april 2005 #22 Del Skrevet 12. april 2005 Hei igjen... I dag har jeg vært ganske så flink. Har gått tur en time... Ble ikke en sånn tempo-tur for jeg gikk sammen med ei venninne (og da blir det litt skravling og sånt). Men det er i hvert fall bedre enn ingenting. Må innrømme at jeg har spist 2 sjokoladebiter fra en konfekteske i dag... Men det er alt også altså... :oops: Lover... Har ikke vekt her hjemme - så jeg aner ikke hva jeg veier for tida... men kommer nok til å se forskjell i speilet og merke det på tøyet om jeg skulle få til det her... Og det håper jeg!!! Bruk målbånd. Det gir en mye bedre pekepinn enn vekta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 12. april 2005 Forfatter #23 Del Skrevet 12. april 2005 Så flinke dere er! Jeg har også vært flink i dag, bortsett fra at jeg forsov meg til trening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. april 2005 #24 Del Skrevet 12. april 2005 Bruk målbånd. Det gir en mye bedre pekepinn enn vekta. Det var lurt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 12. april 2005 #25 Del Skrevet 12. april 2005 Hei, hei I dag var jeg flink å syklet frem og tilbake fra jobb.. *kry* Spist sunt har jeg også gjort, men sitter her og har så utrolig lyst på iskrem..Men har spist opp alt usunt i kjøleskap og skap og så lenge det ikke finnes noe hjemm går det greit.. Har ikke hatt tid til å trene siden jeg var på jobb fre 10-19.30 i dag.. Nå er det bare sofaen som frister.. Hvordan har deres dag vært?? Stå på jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 12. april 2005 Forfatter #26 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg har ikke vært så flink i dag likevel :-( Har stappet i meg Smash og is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #27 Del Skrevet 13. april 2005 Var i bursdag på mandag, og da gikk det rett vest. I går var jeg veldig flink, og i dag skal jeg prøve den nye pilates dvd èn min... Hurra dette skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dumle Skrevet 13. april 2005 #28 Del Skrevet 13. april 2005 -Var å trente i går. Har bestemt meg for å begyne å løpe på tredemølle, og har gjort det de siste gangene jeg har vært på treningsstudioet. Eller løping og løping... Klarer å jogge i meeeeget rolig tempo med mange gåpauser imellom. Stilller apparatet inn på 40min. med STORT håp om fettforbrenning... Har en ide om at løping/jogging er det som er mest effektivt. Svetten siler ihvertfall og så er jeg helt øm i magemusklene etterpå. Har prøvd iherdig helt siden juleutskeielsene å komme ned i akseptabel sommeklærform, men har ikke tatt av et eneste gram!!! :-( Synes jeg strever mest med å hindre at vekten går ytterligere opover! Har nærmest kuttet alt snop/snakcsspising, men ikke vin... Jaja, får stramme ytterligere inn! All verdens gulerøtter; pass dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 13. april 2005 #29 Del Skrevet 13. april 2005 I dag har jeg vært flink. Det begynte med husarbeid som bl.a. besto av støvsuging og gulvvask. Da ungene kom fra skolen dro vi til svømmehallen. Der svømte jeg som vanlig 1000 meter og etterpå ble det nesten 1 time med lek i vannet med ungene. Det er også god trim. Har vært kjempeflink med maten også denne uka. Så jeg føler at jeg er i gang. I morgen blir det nok ikke så mye trimming tror jeg, men på fredag blir det en ny økt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. april 2005 #30 Del Skrevet 13. april 2005 Æsj... i dag har jeg ikke fått bevegd meg nok. Ble ikke noe trilletur - og det er liksom det jeg satser på... Det jeg har tid til. Men ikke idag. Ha'kke spist så veldig sunt heller... Har så mye i tankene om dagen...da er det lett å "trøste" seg med en sjokoladebit eller to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 13. april 2005 #31 Del Skrevet 13. april 2005 Æsj... i dag har jeg ikke fått bevegd meg nok. Ble ikke noe trilletur - og det er liksom det jeg satser på... Det jeg har tid til. Men ikke idag. Ha'kke spist så veldig sunt heller... Har så mye i tankene om dagen...da er det lett å "trøste" seg med en sjokoladebit eller to... Ja, ja, det kommer en dag i morgen også. Går sikkert bedre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 13. april 2005 #32 Del Skrevet 13. april 2005 I dag har jeg vært flink jeg syklet frem og tilbake til universitetet, det er ca 1 mil. Pluss at sambo og jeg gikk en laaang tur på stranden i dag. Er ganske fornøyd , så får jeg håpe det går likanes i morgen. Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #33 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg prøvde Pilates i går, og det var faktisk ganske bra. Tok en halvtime med trimsykkel og 10 min med "magetrimmeren" og har goood samvittighet. Satser på å gjenta det samme i kveld! Hurra, alle deilieg klærne mine, jeg har savnet dere, men nå kommer jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apriil Skrevet 14. april 2005 #34 Del Skrevet 14. april 2005 Æsj... i dag har jeg ikke fått bevegd meg nok. Ble ikke noe trilletur - og det er liksom det jeg satser på... Det jeg har tid til. Men ikke idag. Ha'kke spist så veldig sunt heller... Har så mye i tankene om dagen...da er det lett å "trøste" seg med en sjokoladebit eller to... Ikke ta det så tungt! Selv holdt jeg på slik før...Fikk dårlig amvittighet rett ETTER jeg hadde spise bare en liten stratos bit(som jeg elsker). Uansett er det det daglige og det du spiser mest av som teller. Alle må man vel unne seg litt sjolkolade eller gi etter for fristelsen av og til så lenge det ikke blir hver eneste dag og i for store mengder. Det er også letter å holde målet om å slnke seg hvis man noen ganger kan unne seg noe usunt- hvis man alltid spiser ultrasunt klarer ikke de aller fleste holde seg lenge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 14. april 2005 #35 Del Skrevet 14. april 2005 Blir nok ikke noe trimming i dag, men jeg har vært på handletur. Var flink. Kjøpte bare sunn og god mat. Har klart meg bra de siste dagene. Jeg har faktisk ikke hatt lyst på noe søtt en gang. Har nok noe å gjøre med at jeg har spist meg passe mett og har ikke gått på noen sultekur. Nå bugner kjøleskapet av grønnsaker som jeg liker, en del frukt og magert pålegg. Nå gjelder det å komme seg gjennom helga uten noen store utskeielser. Tror egentlig det skal gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dumle Skrevet 14. april 2005 #36 Del Skrevet 14. april 2005 -Uhu, veide et helt kilo ekstra i dag morges... Da blir det elleve jeg skal gå ned :-? Kan det hjelpe å stille seg baklengs på vekten??? Skal trene i ettermiddag og det er bra! Men har lovet å bake sjokolademuffins og ta med på jobb i morgen. Den deigen er farlig god!!! -Når er en egentlig for gammel til å slikke bakebollen? eh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 14. april 2005 #37 Del Skrevet 14. april 2005 -Uhu, veide et helt kilo ekstra i dag morges... Da blir det elleve jeg skal gå ned :-? Kan det hjelpe å stille seg baklengs på vekten??? Skal trene i ettermiddag og det er bra! Men har lovet å bake sjokolademuffins og ta med på jobb i morgen. Den deigen er farlig god!!! -Når er en egentlig for gammel til å slikke bakebollen? eh... Et lite tips før bakingen: Spis noe sunn mat slik at du ikke er sulten. Da blir du heller ikke så fristet. Ikke ta det så tungt at vekten viser et kilo ekstra. Det er nok bare vann. Det er nok snart borte igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 14. april 2005 Forfatter #38 Del Skrevet 14. april 2005 Flink i går og flink i dag! Var så sulten når jeg var i butikken i dag, og sjokolade fristet veldig. Men jeg klarte å la være å kjøpe. :-) Har også gått mye, både i går og i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7v8 Skrevet 14. april 2005 #39 Del Skrevet 14. april 2005 Har klart å være ganske flink disse dagene. Klarte å komme meg ut på tur både mandag, i går og i dag.I tillegg har jeg verken spist godteri eller drukket brus. Så må si meg fornøyd Skulle bare ønske jeg klarte å komme meg på treningssenteret også, men det er så kjedelig alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #40 Del Skrevet 15. april 2005 Et lite tips før bakingen: Spis noe sunn mat slik at du ikke er sulten. Da blir du heller ikke så fristet. Ikke ta det så tungt at vekten viser et kilo ekstra. Det er nok bare vann. Det er nok snart borte igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå