Sommerfugl Skrevet 8. april 2005 #1 Del Skrevet 8. april 2005 Nå starter jeg en egen tråd! Jeg vil ned ca. 10 kg, og helst fort. Men jeg synes det er sååå utrolig vanskelig å kutte ut alt som er fetende (det er selvfølgelig alt som er godt). Men nå begynner jeg, og hvis du vil være med er det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. april 2005 #2 Del Skrevet 9. april 2005 Lykke til Jeg klarte fint ni kg på to måneder og seks kg på måneden etter det med Grete Roede, og helt uten trening, så det burde være muligheter for flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 9. april 2005 #3 Del Skrevet 9. april 2005 Heng deg på skjerpingstråden min ;-) Der motiverer og backer vi hverandre opp... Vil selv ned 10 kg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. april 2005 #4 Del Skrevet 9. april 2005 Ønsker deg lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #5 Del Skrevet 9. april 2005 Nå starter jeg en egen tråd! Jeg vil ned ca. 10 kg, og helst fort. Men jeg synes det er sååå utrolig vanskelig å kutte ut alt som er fetende (det er selvfølgelig alt som er godt). Men nå begynner jeg, og hvis du vil være med er det bra. Blir med jeg også, vil ned 5 kg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 9. april 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 9. april 2005 I dag har jeg vært flink. Trent sykkel 1 Spist wok med kylling til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #7 Del Skrevet 9. april 2005 Får ikke håpe det er det eneste du har spist.... Du må spise mye kjøtt,fisk,ost ,nøtter ....Drikk mye vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #8 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg har også vært flink i dag, men nå har jeg tatt meg et glass vin, og mer blir det etterpå. Så det var heller en dårlig start :oops: Har fått barnevakt og skal ut å rocke litt, for første gang på evigheter......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 9. april 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 9. april 2005 Nei ,ejg har selvfølgelig spist mer... I kveld har jeg også fått i meg 4 glass rødvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #10 Del Skrevet 10. april 2005 RØDVIN INNERHOLDER VELDIG LITE KARBO, 2,5 G PR 100 G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7v8 Skrevet 10. april 2005 #11 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg blir også med. Vil ned 5-10 kilo Begynner nå, har fått med ei venninne ut for å gå tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apriil Skrevet 11. april 2005 #12 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg vil også være med!!! Er snart ferdig her og da blir det ut å sykle i terreng! Gleder meg faktisk. Her jeg bor er det nemelig blitt ordentlig vår og det er sååå deilig! Klem Apriil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dumle Skrevet 11. april 2005 #13 Del Skrevet 11. april 2005 -Jeg vil også være med! Kan godt tenke med å være 10 kilo lettere, og prøver og prøver og prøver... Kiloene har bitt seg fast på kroppen min, grrrrr. Trener tre ganger i uken og det hjelper forsåvidt på figuren da... -Neste gang trener jeg kanskje med plastfolie etter forslag fra en annen tråd her. Alle sommerklærne mine passer best ei som er 10 kilo letter enn meg, så jeg må ta meg sammen. -Både dyrt å kjipt å måtte kjøpe ny sommegarderobe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 11. april 2005 #14 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg vil også henge meg på Jeg skal ned 10 kg innen sommeren dvs juni.. Fikk sykkel av sambo til burstagen på lørdag , så i går var vi ute å syklet.. Er veldig glad i å trene ute, har godt av frisk luft. Dette blir morro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 11. april 2005 Forfatter #15 Del Skrevet 11. april 2005 Så bra at vi er fler! Har vært flink i dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. april 2005 #16 Del Skrevet 11. april 2005 Hei!! Jeg vil også være med! Skulle gjerne gått ned 10 kg - og kanskje mer. Har ikke får mye tid til trening - men har en liten gutt, så er myyye ute og går tur... Må bli flinkere til ikke å spise godterier... Jeg begynner NU! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 11. april 2005 #17 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg begynner en nytt og bedre liv fra i morgen av Har syklet tur i dag da så noe har jeg gjort. Har step, spinningsykkel, sånn bøyle til å trene magen med,og manualer hjemme pluss medlemskap på treningsstudio så alt ligger til rette for at jeg skal nå målet mitt. Er rart jeg trenger å reduser 10 kg med alt det utstyret.. Lettere å se på enn å bruke Stikker innom i morgen for å høre hvordan det går med dere Ha en fin kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 12. april 2005 #18 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg vil også være med. Har nok enda litt mer enn dere som skal av. Jeg vil ha av 20-30 kilo. Har gjort det før så jeg vet jeg kan klare det. Var på vekta i dag :hår: og nå er det bare en vei heretter og det er nedover. Har gått lang tur i raskt tempo med gåstavene mine i dag. Har en kjempefin løype som jeg pleier å gå. Det er en kjempelang oppverbakke som virkelig får opp pulsen og resten er litt opp og ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maetzii Skrevet 12. april 2005 #19 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg vil også være med Vil ned 15 kg, og helst så raskt som mulig Har ikke altfor mye tid til å trene nå, er midt i innspurten på dannelsen min, opptatt til slutten av mai Men skal iallefall starte opp med å spise mindre og sunnere, har klart å legge på meg 6 kg siden i fjor sommer. Så langt idag har jeg drukket et glass melk (dårlig matlyst) og nå skal jeg ta en skål grønnsakssuppe Gått til og fra skolen har jeg også, tar 15 min hver vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apriil Skrevet 12. april 2005 #20 Del Skrevet 12. april 2005 Hei igjen! :-) I dag har jeg vært flink! For det første så gikk jeg siste biten(biten og biten...) hjem istedet for å ta bussen. Det tok nesten 1 time. Men det jeg er mest stolt av er: Når jeg angret som aller mest for at jeg hadde gått av bussen,kommer jeg til matbutikken! Yes,tenkte jeg! Kommer inn på butikken og styrter bort til boller,muffins og wienerbrødene....men så tenkte jeg: Nei,dette kan jeg ikke!! Og vet dere hva!!?? Hvem gikk ut døren med bare en flaske Imsdal??! Jo,det var meg!! Er bare litt stolt over meg selv! Er egentlig en veldig deilig følelse å klare å stå mot fristelsen. selvfølegelig angret jeg jo når jeg kom rundt neste sving,men.... Mitt mål er å gå fra ca 70 kg(Er 167 høy) til ca 55(iallfall under 60). Føler meg ikke akkurat for tykk,men er noe her og der som irriterer meg voldsomt. Selvfølgelig den største grunnen er vel for å bli sunnere,men kan jo ikke akkurat si at jeg har noe imot å bli fastere i fisken av andre grunner oxo... Har drevet på med "prosjektet" mitt i noen uker nå,men kommer liksom aldri i gang. tenker alltid: Til neste uke...(Noen andre som også har det slik?!) men nå SKAL jeg. Forhåpentligvis med litt støtte fra dere!! Målet er å gå ned 1 kg i uken +/- Men dere...hvor mye kan man regne med å gå ned rundt magen og lår og slikt hvis man går ned ca 1 kg i uka?! har liksom ett mål jeg vil nå,men vet ikke helt hva som er realistisk... Klem Apriil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå