Gå til innhold

Til dere som jobber i resepsjonen på NAV...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som jobber i resepsjonen på NAV - hvordan er holdningen dine og til kollegaene til afrikanerne og asiaterne som kommer og søker sosialstønad? Har dere medfølelse for situasjonen deres eller må dere undertrykke "negative" følelser? Er dere like hjelpsomme mot dem som mot etniske nordmenn?

Anonymkode: 648e0...8e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder meg profesjonell uansett om det kommer et rasshøl av nordmann eller afrikanere

Anonymkode: 8e10b...3bb

• Liker 5
Skrevet

Jeg jobber ikke i nav, men en annen plass hvor enkelte tror de har all verdens rett til absolutt alt her i verden. 

Jeg er ikke rasist, men jeg er kanskje det man kaller rasebevisst.. Men på jobb merker man aldri noenting av dette, der er det flere av utlendingene som syns jeg er den hyggeligste og mest rettferdige (ifl de selv). Uansett hva mine personlige tanker er, skal ikke dette lyse igjennom på jobb. Så enkelt er det. Men nå er det heller ikke slik at jeg hater utlendinger da.

Anonymkode: 22ffc...a10

• Liker 3
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg jobber ikke i nav, men en annen plass hvor enkelte tror de har all verdens rett til absolutt alt her i verden. 

Jeg er ikke rasist, men jeg er kanskje det man kaller rasebevisst.. Men på jobb merker man aldri noenting av dette, der er det flere av utlendingene som syns jeg er den hyggeligste og mest rettferdige (ifl de selv). Uansett hva mine personlige tanker er, skal ikke dette lyse igjennom på jobb. Så enkelt er det. Men nå er det heller ikke slik at jeg hater utlendinger da.

Anonymkode: 22ffc...a10

Hva faen er «rasebevisst» da? 😂

Anonymkode: bb167...f43

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...