Gå til innhold

Nesten ingen kommer til å savne meg når jeg dør.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er uføretrygdet .Er mye for meg selv.Har ikke satt så mange spør idettelivet.våkner opp å føler meg deprimert nesten hver dag.Det er tungt å stå opp.Føler meg litt om en taper.

Anonymkode: dd3e6...1db

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er uføretrygdet .Er mye for meg selv.Har ikke satt så mange spør idettelivet.våkner opp å føler meg deprimert nesten hver dag.Det er tungt å stå opp.Føler meg litt om en taper.

❤️

Anonymkode: ce6ad...b4f

Skrevet

Nesten ingen kommer til å savne meg heller.

Gjør noe som gjør deg godt i dag.

Anonymkode: 12cf0...9d4

Skrevet

Du kan ringe til Mental Helse på dette nr: 116123. De kan hjelpe deg mer enn noen her inne kan. 

• Liker 1
Skrevet

Vel. Napoleon satte mange spor etter seg, men jeg tror ikke det er mange som savner ham. Når du er dau, vil du jo uansett ikke bry deg. Så hvorfor du skal plage deg selv med den typen unødvendige bekymringer, skjønner jeg virkelig ikke.

Anonymkode: bcdf5...8a0

• Liker 1
Skrevet

Om hundre år er vi alle glemt.

Anonymkode: 70f05...95e

Gjest Dævendøtte
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn tenkte jeg også da jeg var deprimert. Og jeg har alltid jobbet og har helt sikkert mange i familien som er glad i meg, men jeg trodde ikke det når jeg var på mitt mørkeste.

Er du uføretrygdet pga depresjon? Hvis ikke, prøv å kom deg ut av depresjonen og tving deg til å gjøre mer sosiale ting. Ingenting ramler ned i fanget ditt, du må kjempe for deg selv, noe jeg har gjort og klart de siste fire årene, etter ti år med mørket rundt meg. Så det går an, man må bare jobbe for det selv også. 

Finn deg en hobby kanskje, og begynn der, prøv å bygg opp sosiale relasjoner rundt hobbyen. Kan du hjelpe noen andre, prøv det. Kanskje bare noen ord på nettet kan gjøre noen glade, og da vil du også kjenne at du er til nytte. Klarer du å komme deg ut, se om du kan besøke noen andre som er ensomme og gjør noe sammen. 

Skrevet
På Thursday, January 31, 2019 den 9.57, AnonymBruker skrev:

Kvinneguiden er nok ganske full av sånne folk... 

Anonymkode: 18626...876

Skrevet

Vi dør alle alene, det er jo ikke slik at man kan ta noen med oss!

Personlig vil jeg heller være for meg selv idet jeg trekker mitt siste pust.

Anonymkode: 56987...df2

Skrevet

Hvis man er mye alene kan man ikke forvente at noen skal savne en eller. Man høster det man sår og får som fortjent. 

Skrevet

Trådstarter :) når man faktisk søker råd eller bare ønsker å snakke med noen å få råd på nett kommer dessverre alle trollene frem. 

Disse menneskene er bitre å sure, og sitter bak tastaturet å hater livet sitt. Derfor ønsker de å slenge dritt til andre brukere. De føler ser bedre av dette. Forteller mer om dem enn deg. 

Du er ingen taper! Du sliter psykisk muligens og da er det vanskelig å være ute evt. Være sosial og da kan man dessverre ende opp litt alene. Har du familie du kan støtte deg til? 

Anonymkode: 18c3d...99e

Skrevet
På 31.1.2019 den 10.57, AnonymBruker skrev:

Du sier nesten, det betyr at noen blir å savne deg, fokuser på de som savner deg så blir det lettere å takle hverdagen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...