Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt veldig glad i å løpe intervaller, og gjør dette 2-3 ganger i uken på tredemølla på senteret. I dag opplevde jeg å bli svimmel tidlig i intervallene, og følte jeg var på vei til å svime av. Ble «kald» i svetten om det gir mening, synet ble dårlig og jeg så uklart. Veldig ubehagelig... Hva kan dette skyldes? Noe jeg kan gjøre annerledes til neste gang? Jeg spiste god frokost 1 times tid før, stor skål med havregryn og yoghurt. Drikker også masse vann.

Anonymkode: 08e37...067

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplever også dette hver gang jeg trener! Legen min sa det var stive skuldre, så blodet i hjernen ikke sirkulerte som det skulle. Men har ikke blitt bedre etter jeg dro til kiropraktor dessverre. Tenker dra inn igjen til legen å høre hva annet det kan være. 

Anonymkode: af3bd...e9d

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplever også dette hver gang jeg trener! Legen min sa det var stive skuldre, så blodet i hjernen ikke sirkulerte som det skulle. Men har ikke blitt bedre etter jeg dro til kiropraktor dessverre. Tenker dra inn igjen til legen å høre hva annet det kan være. 

Anonymkode: af3bd...e9d

Takk for svar. Jeg har ikke opplevd det etter jeg skrev dette innlegget, så aner ikke hva som skjedde 🤨 veldig ubehagelig hvertfall. Håper du finner ut av det!

Anonymkode: 08e37...067

Skrevet

Jeg opplever det du beskriver de gangene jeg virkelig pusher meg, når pulsen er oppimot maks. Det kan høres ut som om du rett og slett trener veldig hardt. 

Sånne økter er det viktig å ikke ha for mange av, for de krever lang restitusjonstid. 3 intervalløkter i uka høres i overkant ut, spesielt om du løper lengre roligere økter i tillegg.

Anonymkode: 839b9...2ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...