AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #1 Skrevet 31. januar 2019 Jeg jobber full stilling i kommunen i et bofellesskap for utviklingshemmede. Jeg har akkurat begynt å jobbe her. Jeg reagerer på ordningen de har her med turnuser. Grunnturnus er ikke godkjent av tillitsvalgte og nå hang dem opp påske og maiturnus i dag uten at tillitsvalgte har sett og godkjent den. Leder her vet ikke hvem som er tillitsvalgt engang! Hva er reglene på dette? Har vært vant til at leder samarbeider med tillitsvalgte om å godkjenne alle turnuser, både Grunnturnus og helligdagsturnus. Er det et krav at tillitsvalgte skal godkjenne? Anonymkode: 730f2...d76
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #2 Skrevet 31. januar 2019 Er du organisert? I så fall snakker du med forbundet ditt. Er du ikke organisert så er du en snylter, og har ingenting å klage på. Anonymkode: d3981...e25
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #3 Skrevet 31. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du organisert? I så fall snakker du med forbundet ditt. Er du ikke organisert så er du en snylter, og har ingenting å klage på. Anonymkode: d3981...e25 Ts her. Har alltid vært organisert. Anonymkode: 730f2...d76
Duff Skrevet 31. januar 2019 #4 Skrevet 31. januar 2019 Vet du hvem som er tillitsvalgt? Snakk med den. Det er ikke alle tillitsvalgte som vet hva jobben dems går ut på og hvor viktig det er å følge opp.
Greentree Skrevet 5. februar 2019 #5 Skrevet 5. februar 2019 Turnusen skal i utgangspunktet bli laget i et samarbeid mellom arbeidsgiver og tillitsvalgte, nettopp for at de ansatte skal ha en representant inn..... Få tak i forbundet ditt så fort som mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå