AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #1 Skrevet 31. januar 2019 Er redd jeg ikke føler det samme lenger,og jeg føler jeg trenger mere spenning. Er gift og har vært med min mann i 13år,vi har barn sammen og har egentlig hatt det greit inntil for ett års tid siden. Han er sur hele tiden,både på meg og ungene,plutselig har han dårlig samvittighet og prøver være annerledes men glir alltid tilbake i samme spor. Jeg kjenner jeg trekker meg mer og mer unna,går bare irritere meg over alt,prøver virkelig være en god kjæreste men han gjør det utrolig vanskelig. Jeg har vurdert ta en pause men jeg vet ikke om jeg klarer meg økonomisk alene. Jeg har prøvd prate med han gang på gang,det blir bra en stund men så er vi tilbake i samme greia.. Hva skal jeg gjøre? Vi er jo ikke kjærester lenger,og jeg savner å ha litt nærhet...litt kommunikasjon og ikke minst et godt sprudlende vesen i hus. Anonymkode: aaac2...7d6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #2 Skrevet 31. januar 2019 Har dere prøve familievernkontoret? Anonymkode: c26c4...b73
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #3 Skrevet 31. januar 2019 Nei vi har ikke det og føler ikke det er aktuelt heller.. Anonymkode: aaac2...7d6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #4 Skrevet 31. januar 2019 Er han deprimert? Sur hele tida... Anonymkode: c26c4...b73
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #5 Skrevet 31. januar 2019 At det blir trange kår betyr ikke at du ikke klarer deg økonomisk alene. Jeg er i samme situasjon, men jeg velger heller å bli «fattig» enn å leve på en løgn. Ville absolutt prøvd en pause fra hverandre en periode, kanskje det er det han trenger? Anonymkode: 405ea...1f6 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #6 Skrevet 31. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er han deprimert? Sur hele tida... Anonymkode: Jeg vet han har slitt med psyken,men han vil ikke søke hjelp,vil ikke til en hjernekrymper som han kaller det. Men jeg vet ikke om jeg orker å ha det slik,for jeg begynne å slite med å holde humøret oppe,jeg står jo alene med alt uansett her hjemme,han jobber og pusler med sitt ute,eller sitt i soffan. Sier ikkeat jeg er perfekt for jeg har sikkert mine ting jeg også altså Anonymkode: aaac2...7d6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #7 Skrevet 31. januar 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: At det blir trange kår betyr ikke at du ikke klarer deg økonomisk alene. Jeg er i samme situasjon, men jeg velger heller å bli «fattig» enn å leve på en løgn. Ville absolutt prøvd en pause fra hverandre en periode, kanskje det er det han trenger? Anonymkode: 405ea...1f6 Jeg er under avklaring om å bli ufør,og det er ikke så mye skryte av,pluss mye gammel hjeld jeg driv ordner opp i så vet virkelig ikke hvordan klare meg desverre 😕 Anonymkode: aaac2...7d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå