Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å prøve disse produktene, men vet ikke hvilke jeg bør kjøpe. Jeg har tørr hud, litt kviser og urenheter. Noen tips til hva jeg bør kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Apriil
Skrevet

Er det ikke Special Cleansing gel som er for blandingshud?! Har ikke prøvd den,men er generelt fornøyd med produkter fra Dermalogica. Syns de aller fleste er milde og effektive.

Skrevet

Takk for tips.

Tips til maske og krem?

Gjest Anonymous
Skrevet

Skulle tro at Skin Hydrating Mask skulle være passende til deg. Ville nok også testet Active Moist-kremen.

Tror Strawberrynet har sånne begynnersett med Dermalogica som kan være greie å prøve til å begynne med. Ville da satset på pakken for normal/oily skin, den inneholder de nevnte produktene samt Special Cleansing Gel. Hvis de ikke har den inne er det flere nettsteder du kan bestille ganske rimelig fra, som Look Fantastic.

Slår norske priser.

Skrevet

Jeg har brukt anti-bac, den likte jeg veldig godt. Men husk å ha en god, fuktighetsgivende ansiktskrem å ha på rett etterpå.

Skrevet

Men kan jeg bruke produkter for fet hud når huden min er tørr? Vil den ikke bare bli tørrere da? Noen hudpleiere jeg har vært hos har ment at jeg får kviser pga lite fuktighet, og at jeg derfør bør bruke produkter som ikke tørker ut huden (noe jeg trodde produkter for fet hud gjorde).

Gjest Gjesta
Skrevet

Ingen av de nevnte prod. er spesielt for fet hud, men Active Moist kan gi i minste laget til huden din, siden den er fettfri. Prøv Special Cleansing Gel (som er for alle hudtyper) og Skin Smoothing Cream, som er beregnet for normal/tørr hud. Den gir masse fukt, litt fett, men er ikke fettete og ekkel.

Skrevet

Ok. Takk for svar! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...