AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #1 Skrevet 31. januar 2019 Hei er ganske ny her. Først sorry hvis dette blir feil tråd her. Ser flere tråder om trange jeans på gutter og menn og flere negative komments. Jeg er en tynn gutt på 19, som har begynt å like å gå i ekstremt trange jeans. Jeg kjøper mine jeans både på jenteavdelingen i butikk, typisk på Bik Bok eller brukte jente jeans på Finn og Tise. Buksene er helt superstramme hele veien ned til anklene. Jeg går i str 24 i vidden. Jeg må ofte ligge på gulvet for å få buksene på meg. Jeg bare digger looken og kommer ikke til å endre stil og look. Får både mange poitive komments og noen få negative. Hvordan reagerer dere om dere så en gutt kledd som meg? Anonymkode: 5db60...a84
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #2 Skrevet 31. januar 2019 Spiller det noen rolle hva andre syntes? Du liker det, du er den som skal like det. Anonymkode: 02983...57f 7
exictence Skrevet 31. januar 2019 #3 Skrevet 31. januar 2019 Jeg reagerer vel kanskje ikke noe. Men noen ganger har jeg tenkt når jeg ser noen gå med så stramme jeans, at det kan umulig være behagelig, og så har jeg undret meg over hvorfor de har valgt å gå med det. Min personlige smak er løsere og behageligere bukser. Det uttrykker at vedkommende går opp i å gå behagelig kledd. Det er mer tiltrekkende med gutter/menn som går opp komfort fremfor utseende. Altså jeg liker at menn går opp i utseende, men komfort mer enn utseende. Det kan da ikke være så behagelig med så stramme jeans at du har dem på uansett når du f.eks er hjemme og slapper av alene? 2
Million Skrevet 31. januar 2019 #4 Skrevet 31. januar 2019 Jeg bryr meg ikke om hva andre har på seg av klær. Folk må få gå i hva de vil. Unntaket er at jeg noen ganger kan reagere en smule om en kvinne omtrent ikke har på seg noe som dekker og viser "alt" på gata, da...
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #5 Skrevet 31. januar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spiller det noen rolle hva andre syntes? Du liker det, du er den som skal like det. Anonymkode: 02983...57f Ts Gjør vel ikke det, syns det er digg å se folk gå tøft og annerledes kledd jeg😉 Anonymkode: 5db60...a84
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #6 Skrevet 31. januar 2019 Skjønner at dette er en tråd med seksuelle/ekshibisjonistiske hensikter, hvor du gjerne vil vite hva folk synes om dine trange bukser fordi det tenner deg å lese om det. Sånne tråder dukker opp her inne i ny og ne. Jeg gir faen, for å være ærlig. Hadde ikke lagt noe særlig merke til deg. Anonymkode: 067ec...7ef 12
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #7 Skrevet 31. januar 2019 15 minutter siden, exictence skrev: Jeg reagerer vel kanskje ikke noe. Men noen ganger har jeg tenkt når jeg ser noen gå med så stramme jeans, at det kan umulig være behagelig, og så har jeg undret meg over hvorfor de har valgt å gå med det. Min personlige smak er løsere og behageligere bukser. Det uttrykker at vedkommende går opp i å gå behagelig kledd. Det er mer tiltrekkende med gutter/menn som går opp komfort fremfor utseende. Altså jeg liker at menn går opp i utseende, men komfort mer enn utseende. Det kan da ikke være så behagelig med så stramme jeans at du har dem på uansett når du f.eks er hjemme og slapper av alene? Ts Takk for utfyllende svar. Vet ikke om det er fordi jeg er ung, men velger selv utseende fremfor komfort. For meg er det ikke et snakk om valg, jeg går med så stramme jeans, uansett om det er på byen med venner eller om jeg er slack og avslappet hjemme. Syns det er en digg feelings å ha på å gå i. Føler det behagelig å gå i helt stramme jeans med litt stretch. Det er kun når jeg trener at jeg har andre klær, men velger å trene i 2XU tights. Anonymkode: 5db60...a84
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #8 Skrevet 31. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner at dette er en tråd med seksuelle/ekshibisjonistiske hensikter, hvor du gjerne vil vite hva folk synes om dine trange bukser fordi det tenner deg å lese om det. Sånne tråder dukker opp her inne i ny og ne. Jeg gir faen, for å være ærlig. Hadde ikke lagt noe særlig merke til deg. Anonymkode: 067ec...7ef Ts. Ser hva du tenker. Nei, seksuelt gi stramme jeans meg null effekt. Anonymkode: 5db60...a84
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #9 Skrevet 31. januar 2019 1 time siden, Million skrev: Jeg bryr meg ikke om hva andre har på seg av klær. Folk må få gå i hva de vil. Unntaket er at jeg noen ganger kan reagere en smule om en kvinne omtrent ikke har på seg noe som dekker og viser "alt" på gata, da... Ts Kult, jeg er sånn selv. Har en kamerat som liker litt samme style. Anonymkode: 5db60...a84
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #10 Skrevet 31. januar 2019 Tenker vel ikke noe annet enn, "de var trange, at han/hun orker". Meg jeg synes ikke du skal bry deg om hva andre tenker, du skal kunne gå med det du ønsker å gå med. Anonymkode: 766e6...51b 1
exictence Skrevet 31. januar 2019 #11 Skrevet 31. januar 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts Takk for utfyllende svar. Vet ikke om det er fordi jeg er ung, men velger selv utseende fremfor komfort. For meg er det ikke et snakk om valg, jeg går med så stramme jeans, uansett om det er på byen med venner eller om jeg er slack og avslappet hjemme. Syns det er en digg feelings å ha på å gå i. Føler det behagelig å gå i helt stramme jeans med litt stretch. Det er kun når jeg trener at jeg har andre klær, men velger å trene i 2XU tights. Anonymkode: 5db60...a84 Du svarer godt. Det stemmer nok at flere unge generelt går mer opp i utseende enn komfort. Da jeg var på din alder (jeg er en del eldre nå), gikk jeg mer opp i utseende enn komfort enn det jeg gjør nå, men likevel også den gangen talte komfort veldig mye. Faktisk synes jeg komfort og utseende også henger sammen. Det må også sees behagelig ut for at det skal se fint ut. Men når du synes det er digg å gå med det, så synes jeg absolutt at du skal gå med det. Det kan godt være jeg hadde likt deg godt i det hele tatt, fordi nettopp du var deg, og viste at du var deg, og hadde din stil som var DEG.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #12 Skrevet 31. januar 2019 Synes det er stygt, og gutter som har slike bukser får ingen oppmerksomhet fra meg. Når vi er på byen ser både jeg og mine venner fort videre når en gutt har sånne bukser, det er turn-off og nasty. Spesielt der hvor buksa er så trang at gutten har cameltoe. Hilsen jente 21. Anonymkode: 49d93...ffb 5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #13 Skrevet 31. januar 2019 44 minutter siden, exictence skrev: Du svarer godt. Det stemmer nok at flere unge generelt går mer opp i utseende enn komfort. Da jeg var på din alder (jeg er en del eldre nå), gikk jeg mer opp i utseende enn komfort enn det jeg gjør nå, men likevel også den gangen talte komfort veldig mye. Faktisk synes jeg komfort og utseende også henger sammen. Det må også sees behagelig ut for at det skal se fint ut. Men når du synes det er digg å gå med det, så synes jeg absolutt at du skal gå med det. Det kan godt være jeg hadde likt deg godt i det hele tatt, fordi nettopp du var deg, og viste at du var deg, og hadde din stil som var DEG. Ts Takk, liker ditt svar og takk for fint og oppklarende svar. Ja, syns det er veldig digg å gå med, følez endel av meg og min image. For meg så teller utseende som en del av komforten. Når jeg føler meg fin og liker min look, er jeg også komfortabel, også følelsesmessig. Selv om jeansen strammer veldig, føles det bare digg og komfortabelt ut for meg. Ingen av mine venner eller venninner sier noe på mine stramme jeans når vi har en slack kveld hjemme hos en av oss. Jeg føler meg både fin å komfortabel i min look og får faktisk mye positive kommentarer. Jeg og ene venninnen min, byttelåner jeans. Ja, det er endel av meg og kunne ikke bare endre sånn uten videre. Da måtte alle vært mot meg og masse negative komments. Anonymkode: 5db60...a84
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #14 Skrevet 31. januar 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er stygt, og gutter som har slike bukser får ingen oppmerksomhet fra meg. Når vi er på byen ser både jeg og mine venner fort videre når en gutt har sånne bukser, det er turn-off og nasty. Spesielt der hvor buksa er så trang at gutten har cameltoe. Hilsen jente 21. Anonymkode: 49d93...ffb Ts Mange ulike oppfatninger og syn. Allikevel, takk for ditt åpne syn. Anonymkode: 5db60...a84
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #15 Skrevet 1. februar 2019 Ser utrolig femi ut, for meg som tenner på menn som ser ut som menn er utvaskede joggebukser mer sexy og det er ganske langt nedpå listen over sexy klær... Anonymkode: 33d48...254
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #16 Skrevet 2. februar 2019 På 1.2.2019 den 9.09, AnonymBruker skrev: Ser utrolig femi ut, for meg som tenner på menn som ser ut som menn er utvaskede joggebukser mer sexy og det er ganske langt nedpå listen over sexy klær... Anonymkode: 33d48...254 Hva er sexy klær for deg da? Anonymkode: 5db60...a84
Katten.2.0 Skrevet 2. februar 2019 #17 Skrevet 2. februar 2019 Hvor mange tråder skal du lage om emnet? Samme ordlegging, samme problemstilling, samme fetishering av plagg. 8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #18 Skrevet 2. februar 2019 På 31.1.2019 den 7.12, AnonymBruker skrev: Hei er ganske ny her. Først sorry hvis dette blir feil tråd her. Ser flere tråder om trange jeans på gutter og menn og flere negative komments. Anonymkode: 5db60...a84 Nei. Du er ikke ny her. Du er han samme fyren som skriver om trange jeans her uke etter uke. Anonymkode: 9fd7a...8ac 11
Nerine_ Skrevet 2. februar 2019 #19 Skrevet 2. februar 2019 Jeg bryr meg ikke om hva andre har på seg, men syns gutter/menn med veldig trange bukser er veldig lite pent! 2
stenalina Skrevet 2. februar 2019 #20 Skrevet 2. februar 2019 Det er noe jeg absolutt ikke har ofra en tanke. Du må nok gå i noe litt mer oppsiktsvekkende enn trange bukser for å fange oppmerksomheten min ytterligere. Har aldri hørt om noen hvor identiteten deres tilsynelatende er hvor stramme buksene er haha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå