AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #1 Skrevet 31. januar 2019 Jeg følger en forfatter på Facebook. Jeg følger siden som handler om bøkene til personen, og jeg følger personen til Facebook. Da jeg fulgte henne kunne jeg ikke sende nor friend request eller noe. Men så sendte hun meg en friend request som jeg takket ja til. Når jeg går inn på profilen til personen kan jeg ikke se hvor mange venner hun har, det står bare at hun har så og så mange tusen følgere. Men det var hun som sendte meg request, og det var lenge etter jeg begynte å følge siden hennes. Betyr det at alle de tusen også er hennes Facebook venn? Eller tror dere hun sender friend request til noen av de som følger henne? Jeg bare lurer fordi jeg ble litt sjokka når jeg fikk friend request fra en forfatter jeg liker. Det står at vi er "venner" på Face, og jeg kan sende henne meldinger (Men jeg gjør ikke det selvfølgelig. Vil ikke plage henne.) Anonymkode: e9e41...619
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #2 Skrevet 31. januar 2019 Hun har vel bare tatt feil av deg og en annen. Anonymkode: 2529c...e65
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #3 Skrevet 31. januar 2019 Noen ganger ser forslag om venn ut som at man har fått friend request. Men jeg tenker at hun sikkert bare har masse fans lagt til, kanskje hun får mange requests siden hun er kjent Anonymkode: 49e85...f72
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #4 Skrevet 31. januar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun har vel bare tatt feil av deg og en annen. Anonymkode: 2529c...e65 Vi har kommunisert før. Hun pleier å like kommentarene mine, så det er ikke sånn at hun ikke vet hvem jeg er. Anonymkode: e9e41...619
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #5 Skrevet 31. januar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger ser forslag om venn ut som at man har fått friend request. Men jeg tenker at hun sikkert bare har masse fans lagt til, kanskje hun får mange requests siden hun er kjent Anonymkode: 49e85...f72 Du mener at jeg kom opp som forlag til venn og hun trodde jeg hadde sendt request? Men jeg tror ikke man kan sende friend request til en sånn side. Man kunne i alle fall ikke det før. Man kunne bare følge. Det gir i alle fall mening at man ikke kan. Hun har bok mange fans som ville sendt henne meldinger i hutt og pine hvis hun la alle til som venn. 😕 Vet ikke. Anonymkode: e9e41...619
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #6 Skrevet 31. januar 2019 Hennes private FB-side du mener? Anonymkode: 3a1c3...fe9
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #7 Skrevet 31. januar 2019 Jeg fikk (tilsynelatende) en venneforespørsel fra en verdenskjent skuespiller (ikke norsk) en gang. Jeg hadde på forhånd fulgt hans FB side, og ved ett tilfelle kommenterte jeg at den nye hunden (valpen) hans var så søt og hvilken rase det var. Den kommentaren klikket han "like" på der. Veldig kort tid etter fikk jeg venneforespørsel fra en FB side som TILSYNELATENDE var hans side. Siden den kom rett etter min kommentar, var jeg litt i tvil noen sekunder om den kanskje var ekte. Men ved nærmere ettersyn var det ikke det. Det var tomt for venner/følgere og tomt for likes, og bare et par innlegg uten likes på. Borte var de tusenvis av følgere som originalsiden hadde. Godkjente ikke den forespørselen, for å si det sånn. Det var nok bare en svindler som hadde sett kommentaren min, laget en fake side og sendt meg forespørsel. Anonymkode: bba99...65a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #8 Skrevet 31. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hennes private FB-side du mener? Anonymkode: 3a1c3...fe9 Hun bruker den til å kommunisere med fansen. Bokserien hennes har en side på nett, og hun deltar aktivt der med den profilen. Hun legger også ut live streame hvor vi kan stille spørsmål og sånn. Så det er jo hennes «forfatter» profil, men vet ikke om hun bruker den til mer private ting. Anonymkode: e9e41...619
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #9 Skrevet 31. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk (tilsynelatende) en venneforespørsel fra en verdenskjent skuespiller (ikke norsk) en gang. Jeg hadde på forhånd fulgt hans FB side, og ved ett tilfelle kommenterte jeg at den nye hunden (valpen) hans var så søt og hvilken rase det var. Den kommentaren klikket han "like" på der. Veldig kort tid etter fikk jeg venneforespørsel fra en FB side som TILSYNELATENDE var hans side. Siden den kom rett etter min kommentar, var jeg litt i tvil noen sekunder om den kanskje var ekte. Men ved nærmere ettersyn var det ikke det. Det var tomt for venner/følgere og tomt for likes, og bare et par innlegg uten likes på. Borte var de tusenvis av følgere som originalsiden hadde. Godkjente ikke den forespørselen, for å si det sånn. Det var nok bare en svindler som hadde sett kommentaren min, laget en fake side og sendt meg forespørsel. Anonymkode: bba99...65a Den er ikke fake. Som jeg svarte over så bruker hun den til å kommunisere med fansen på en egen gruppe som omhandler hennes bøker. Hun er også administrator i lag med andre der. Jeg fulgte forfstterprofilen hennes, men så plutselig fikk jeg venneforespørsel fra den kontoen. Anonymkode: e9e41...619
Superkona Skrevet 31. januar 2019 #10 Skrevet 31. januar 2019 (endret) Ta det helt med ro. Det er nok ikke noe som helst spesielt med deg. Enten har hun nok bare lagt deg til med en feil, eller så er hun bare en løs tøs som legger til alt og alle. Ikke begynn å få store tanker om at du er noe spesielt bare fordi hun la deg til, det er bare så utrolig pinlig. Endret 31. januar 2019 av Superkona 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #11 Skrevet 31. januar 2019 2 minutter siden, Superkona skrev: Ta det helt med ro. Det er nok ikke noe som helst spesielt med deg. Enten har hun nok bare lagt deg til med en feil, eller så er hun bare en løs tøs som legger til alt og alle. Ikke begynn å få stire tanker om at du er noe spesielt bare fordi hun la deg til, det er ikke noe annet enn pinlig. Er du en mann som har forkledd deg som "kvinne" for å skape kvalm på et kvinneforum? Du høres ut som en mann i innleggene dine. Ingen av de er særlig hyggelige, og alle rakker ned på kvinner. Anonymkode: bba99...65a 4
Superkona Skrevet 31. januar 2019 #12 Skrevet 31. januar 2019 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du en mann som har forkledd deg som "kvinne" for å skape kvalm på et kvinneforum? Du høres ut som en mann i innleggene dine. Ingen av de er særlig hyggelige, og alle rakker ned på kvinner. Anonymkode: bba99...65a Nei. Finnes det ikke selvstendige kvinner i din verden? Som tørr å stå frem og være sterk? Endret 31. januar 2019 av Superkona
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #13 Skrevet 31. januar 2019 Hun har sikkert på funksjonen som ikke viser hvem hun er venn med til andre enn seg selv. Er jo litt uvanlig å ha profil for forfatterskapet, er jo mer vanlig de har en side. Sånn er det iallefall med de som jeg er venn med og som er kjente. Selve FB-profilene er lukket. Anonymkode: 3a1c3...fe9
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #14 Skrevet 31. januar 2019 4 minutter siden, Superkona said: Nei. Finnes det ikke selvstendige kvinner i din verden? Som tørr å stå frem og være sterk? Er det å være sterk du kaller det du driver med? Anonymkode: aadf7...0c9 4
Superkona Skrevet 31. januar 2019 #15 Skrevet 31. januar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det å være sterk du kaller det du driver med? Anonymkode: aadf7...0c9 Jeg er trygg på meg selv og tørr å si ting slik de er. Så vil si ja, at jeg er sterkere enn mange andre kvinner.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #16 Skrevet 31. januar 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det å være sterk du kaller det du driver med? Anonymkode: aadf7...0c9 Don’t feed the troll. Bare ignorer. Anonymkode: e9e41...619 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå