AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #101 Del Skrevet 1. februar 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Det er nemlig stor forskjell på en på 25 og en på 35. Og jeg kan love deg at SVÆRT MANGE kvinner rundt 35 synes disse mannfolka er råkjekke. Anonymkode: 09301...852 Og jeg kan garantere at det er ENDA FLERE kvinner rundt 35 som synes disse mannfolka er dritekle og utgått på dato for 30 år siden. Anonymkode: 5872e...322 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #102 Del Skrevet 1. februar 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det har med dårlig smak å gjøre. Anonymkode: 8e024...5e3 Noe så idiotisk å si! Har du sett deg rundt i verden?? Alle mulige pene/kjekke og mindre pene/kjekke mennesker finne kjæreste, alle kan finne noen på sitt eget nivå. Det er bare idiotisk å si at det er dårlig smak, bare fordi det ikke er din smak. Usympatisk. Anonymkode: 1177e...18b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #103 Del Skrevet 1. februar 2019 (endret) Da har jeg lett litt på nettet. Fant denne siden. Kanskje ikke akkurat så spennende, men noen tips var det jo https://www.nrk.no/kultur/a-invitere-en-du-liker-ut-pa-date-1.1754437 Å invitere en du liker ut på date Hvordan skal spørsmålet stilles og hva skal jeg foreslå. Vi engster oss ofte så mye, at vi lar være å spørre. Enda så fint det er å bli spurt.(...) Anonymkode: b6656...f81 Innlegget er ryddet for brudd på reglene om opphavsrett. Endret 2. februar 2019 av Elaine Marley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #104 Del Skrevet 1. februar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg kan garantere at det er ENDA FLERE kvinner rundt 35 som synes disse mannfolka er dritekle og utgått på dato for 30 år siden. Anonymkode: 5872e...322 Ikke jeg 😍 Anonymkode: 9702e...f3d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #105 Del Skrevet 1. februar 2019 På 31.1.2019 den 18.51, visp skrev: Det er vel ikke de samme damene som går etter de forskjellige mennene vel? TS: han driver vel som healer i Heggedal. Bestill deg en time:) Hæ ? Er charter- Svein healer? Anonymkode: a898a...d0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brannslangen Skrevet 1. februar 2019 #106 Del Skrevet 1. februar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Hæ ? Er charter- Svein healer? Tvilsomt. Men han jobbet tidligere i psykiatrien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #107 Del Skrevet 1. februar 2019 23 hours ago, AnonymBruker said: Unnskyld meg, men hvilken planet lever du på? Brad Pitt, Johnny Depp og Tom Cruise anno 2019 er ikke kjekke! De har hengekjaker, triste øyne, er grå og slitne både her og der. Tom Cruise har vært innom botox i så store mengder at han hara ligna en chipmunk. Siste nytt er at han måtte ha rompeimplantater i buksa under filminnspilling fordi ræva hans har implodert grunnet muskelsvinn! Menn i den alderen har lite naturlig testosteron, noe som går ut over det meste av fysiske attributter. Menn over 50 er utgått på dato for 15 år siden! At du har så stort behov for å forsvare det merkelige crushet ditt vitner om at vi faktisk når inn til deg, det er biologien i deg som innser at å trakte etter gammelt skinn blir for dumt. Alle menn over 50 år blir stadig mer like gamle russiske babuschkaer: runde ansikter, hengekjaker og hengepupper. Det er naturens gang. Vi kvinner er programmert til å tenne på stramme muskuløse kropper, brede skuldre, svulmende brystmuskler og stramme, definerte kjevepartier! Du er 35 år, hva er galt med deg? Anonymkode: 5872e...322 Nå kan jo menn få barn når de er 57 da, er det ukjent for deg? Du er visst heller ikke kjent med at menneske er den eneste arten der eggløsningen er skjult (dyr har løpetid, parringstid, er i brunst). En hypotese er at dette er fordi kvinner da kan være utro og bli befruktet uten at maken vet at en annen er far til barnet (hadde han visst når hun var fruktbar ville ingen andre menn kunnet nærme seg, fra steinalderen av). Så vi velger en make som er snill og trygg og kan ta vare på oss, men kan få barn med andre. Nå er vi kvinner mye programmert etter lukt. Det sier seg selv at vi ikke ville vært mange på kloden om din snevre smak skulle gjelde. Men nå tror jeg du først og fremst er en mann som har beefet opp muskler, og fortsatt ikke skjønner hvorfor han ikke har draget. Lær av Svein, godt humør og livsappetitt slår muskler og fordømmende bitterhet any day. Anonymkode: 9a91e...a11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stenalina Skrevet 1. februar 2019 #108 Del Skrevet 1. februar 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ ? Er charter- Svein healer? Anonymkode: a898a...d0f Det hadde vært fantastisk 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #109 Del Skrevet 1. februar 2019 Har bestemt meg for at i morgen er dagen, er det noen som har noen gode tips? Takk til deg som la inn masse fin info! Og så har jeg bestemt meg for å overse dere kritikere, dersom dere ikke skjønner at smaken er individuell så får det bare være sånn. Oppfordrer alle andre her også til å bare ikke svare dem. Ts. Anonymkode: 09301...852 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #110 Del Skrevet 1. februar 2019 En av de sykeste trådene jeg har lest på lenge. Men jeg regner jo med at det er kødd fra TS’ side. Hvis ikke, har jeg forslag til noen andre kandidater hvis den healeren for tiden er opptatt med andre «pasienter» (gud hvet med hvem😱) Anonymkode: 8e024...5e3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stenalina Skrevet 1. februar 2019 #111 Del Skrevet 1. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har bestemt meg for at i morgen er dagen, er det noen som har noen gode tips? Takk til deg som la inn masse fin info! Og så har jeg bestemt meg for å overse dere kritikere, dersom dere ikke skjønner at smaken er individuell så får det bare være sånn. Oppfordrer alle andre her også til å bare ikke svare dem. Ts. Anonymkode: 09301...852 Hvordan skal du kontakte han tenkte du? Sånn mobil eller Facebook mener jeg 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #112 Del Skrevet 1. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: En av de sykeste trådene jeg har lest på lenge. Men jeg regner jo med at det er kødd fra TS’ side. Hvis ikke, har jeg forslag til noen andre kandidater hvis den healeren for tiden er opptatt med andre «pasienter» (gud hvet med hvem😱) Anonymkode: 8e024...5e3 hvet? Anonymkode: 8f7dd...828 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #113 Del Skrevet 1. februar 2019 14 minutter siden, stenalina skrev: Hvordan skal du kontakte han tenkte du? Sånn mobil eller Facebook mener jeg 🤗 Facebook tenker jeg, så ser han bildet mitt samtidig.. (og så kan jeg se på messenger når og om han leser meldingen, hehe!) Er du enig i at det er lurt? Anonymkode: 09301...852 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stenalina Skrevet 1. februar 2019 #114 Del Skrevet 1. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Facebook tenker jeg, så ser han bildet mitt samtidig.. (og så kan jeg se på messenger når og om han leser meldingen, hehe!) Er du enig i at det er lurt? Anonymkode: 09301...852 Tror nok det er bedre enn mobil, tenker det er lurt å få det til å være så casual men så genuint som mulig, siden det sikkert er rart å bli kontakta av folk som man ikke kjenner, men han er jo veldig opptatt av å få fram det ekte da, så det blir jo en balanse 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #115 Del Skrevet 1. februar 2019 Tenk om Ts har rett og han er mannen hennes ? Andre har følt det samme før ang folk de har likt på avstand «han skal jeg gifte meg med» ❤️ Anonymkode: a898a...d0f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. februar 2019 #116 Del Skrevet 1. februar 2019 Noe sier meg at charter-svein ikke er en lett mann å leve med. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulteskogen Skrevet 1. februar 2019 #117 Del Skrevet 1. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har bestemt meg for at i morgen er dagen, er det noen som har noen gode tips? Takk til deg som la inn masse fin info! Og så har jeg bestemt meg for å overse dere kritikere, dersom dere ikke skjønner at smaken er individuell så får det bare være sånn. Oppfordrer alle andre her også til å bare ikke svare dem. Ts. Anonymkode: 09301...852 Jeg skal be tanta mi på 53 ta kontakt med ham. Hun er mer passende for ham. Charterturer liker hun også, og rai rai ned i solnedgangen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #118 Del Skrevet 1. februar 2019 På 31.01.2019 den 1.59, AnonymBruker skrev: Jeg er en voksen dame på 35, men allikevel er jeg som en fnisende fjortiss.. Jeg er nemlig så forelsket i Svein Østvik!! Jeg har vært forelsket siden han var med på charter og ser alt han er med på. Han oppfyller alt jeg kunne ønske meg i en mann.. ❤️ Nå lurer jeg på om det er på tide å kontakte han, han er jo en helt vanlig mann og kanskje han hadde likt meg også....? Hvordan bør jeg kontakte han, og hvor kan jeg få kontakt direkte med han? Hva sier man..? Anonymkode: 09301...852 Han er nabo til faren min og ser han ofte. Hyggelig mann! Ta deg en tur på Kiwi i Heggedal, så møter du han før eller siden 😉 Anonymkode: cc18d...725 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #119 Del Skrevet 1. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har bestemt meg for at i morgen er dagen, er det noen som har noen gode tips? Takk til deg som la inn masse fin info! Og så har jeg bestemt meg for å overse dere kritikere, dersom dere ikke skjønner at smaken er individuell så får det bare være sånn. Oppfordrer alle andre her også til å bare ikke svare dem. Ts. Anonymkode: 09301...852 Hva med noe alla: "Hei! Så deg på Farmen, og du virket litt kaffetørst, så jeg lurte på om jeg kunne få spandere en kaffe på deg en dag? 🙂" Og bare så du vet det; når man sender melding til ukjente på Messenger så vil du ikke se om de har lest før de aktivt bekrefter forespørselen din. Anonymkode: db66c...a23 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #120 Del Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han er nabo til faren min og ser han ofte. Hyggelig mann! Ta deg en tur på Kiwi i Heggedal, så møter du han før eller siden 😉 Anonymkode: cc18d...725 Er han healer ??? Anonymkode: a898a...d0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå