Gå til innhold

Er så forelsket i Svein Østvik..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du skrivd mld ts? #spent# :plystre:

Anonymkode: b6656...f81

Jeg finner ikke ut hva jeg skal skrive! 

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og de ser tusen ganger bedre ut enn en harry 60-åring

Anonymkode: 8092d...f0a

Og der kommer den subjektive smaken inn i bildet. 

Poenget er at livet er ikke over selv om man er 55+, og man kan fortsatt være tiltrekkende. 

Tror som sagt de alderssjåvinistene her inne bare er såpass unge selv at de ikke helt skjønner hva de snakker om, jeg syntes 30 var hundgammelt når jeg var lita 🤣

Anonymkode: 09301...852

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha ha ha ha, Brad Pit og Tom Cruise??!! Han er mer i klasse med Per Sandberg og Cowboy Laila! Men du har rett i en ting, verken din eller min mening betyr noe som helst - facts teller derimot svært mye.

Anonymkode: 8e024...5e3

Min mening er vel det eneste som betyr noe i dette tilfellet. 

Dine "facts" betyr ingen verdens ting, livet er ikke slutt etter 55 vettu! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som er så opptatt av alder så vil jeg påpeke at:

Brad Pitt er 55

Johnny Depp er 55

Tom Cruise er 56

Jeg kan liste opp mange fler, og kom ikke her å fortell meg at disse mennene ikke er kjekke og sexy bare fordi de er 55+!

Jeg tenker at dere som er så opptatt av alder her er smårips selv som tror at 57 år er pensjonist.. Når jeg var liten syntes jeg 30 år var SÅ gammelt, men så ble jeg voksen. Håper også dere blir det en gang. 

Og jeg skjønner ikke helt poenget, hva tror dere egentlig skal skje? At jeg slutter å like han fordi noen trollere på et kvinneforum ikke finner han attraktiv? :ler:

Det er bare patetisk, dette desperate behovet enkelte her har får å rakke ned på folk ved enhver anledning, som om deres mening betyr noe som helst.. 

Unnskyld meg, men hvilken planet lever du på? Brad Pitt, Johnny Depp og Tom Cruise anno 2019 er ikke kjekke! De har hengekjaker, triste øyne, er grå og slitne både her og der. Tom Cruise har vært innom botox i så store mengder at han hara ligna en chipmunk. Siste nytt er at han måtte ha rompeimplantater i buksa under filminnspilling fordi ræva hans har implodert grunnet muskelsvinn! Menn i den alderen har lite naturlig testosteron, noe som går ut over det meste av fysiske attributter. Menn over 50 er utgått på dato for 15 år siden!

At du har så stort behov for å forsvare det merkelige crushet ditt vitner om at vi faktisk når inn til deg, det er biologien i deg som innser at å trakte etter gammelt skinn blir for dumt. 

Alle menn over 50 år blir stadig mer like gamle russiske babuschkaer: runde ansikter, hengekjaker og hengepupper. Det er naturens gang. Vi kvinner er programmert til å tenne på stramme muskuløse kropper, brede skuldre, svulmende brystmuskler og stramme, definerte kjevepartier! Du er 35 år, hva er galt med deg?

Anonymkode: 5872e...322

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det ikke et forslag for noen sider siden, der du skriver litt om deg selv, også avslutter med at du kunne tenke deg å møte han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer det, man må jo snart begynne å se frem til dagene på pleiehjemmet, boccia og kamferdrops, og besøk av barnebarna som er "livets gull" :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men hvilken planet lever du på? Brad Pitt, Johnny Depp og Tom Cruise anno 2019 er ikke kjekke! De har hengekjaker, triste øyne, er grå og slitne både her og der. Tom Cruise har vært innom botox i så store mengder at han hara ligna en chipmunk. Siste nytt er at han måtte ha rompeimplantater i buksa under filminnspilling fordi ræva hans har implodert grunnet muskelsvinn! Menn i den alderen har lite naturlig testosteron, noe som går ut over det meste av fysiske attributter. Menn over 50 er utgått på dato for 15 år siden!

At du har så stort behov for å forsvare det merkelige crushet ditt vitner om at vi faktisk når inn til deg, det er biologien i deg som innser at å trakte etter gammelt skinn blir for dumt. 

Alle menn over 50 år blir stadig mer like gamle russiske babuschkaer: runde ansikter, hengekjaker og hengepupper. Det er naturens gang. Vi kvinner er programmert til å tenne på stramme muskuløse kropper, brede skuldre, svulmende brystmuskler og stramme, definerte kjevepartier! Du er 35 år, hva er galt med deg?

Hvor gammel er du? 

Det er nemlig stor forskjell på en på 25 og en på 35.

Og jeg kan love deg at SVÆRT MANGE kvinner rundt 35 synes disse mannfolka er råkjekke.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det ikke et forslag for noen sider siden, der du skriver litt om deg selv, også avslutter med at du kunne tenke deg å møte han? 

Jo, men jeg vil gjerne ha noe som skiller meg ut, som viser litt av min humoristiske sider og som ikke drypper av fangirl. 

Jeg tenker så det knaker! 

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer det, man må jo snart begynne å se frem til dagene på pleiehjemmet, boccia og kamferdrops, og besøk av barnebarna som er "livets gull" :fnise:

:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han har gjort en god figur i farmen, så langt. Skjønner litt hva du mener, men interessen er ikke helt der heller hos meg. Det er noe som stopper meg, antagelig alderen hans. Tror jeg ville fått et likt forhold som Tiril har til han. Det ser kjempekoselig ut! Dit, men ikke lenger.

Folk tenker det de tenker, men bør slutte å rakke ned på deg. Kos deg og nyt følelsen :)

Anonymkode: 9244d...2ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unskyld meg, men hva faen er det med dere som mener det er rart at ts legger seg etter denne mannen, fordi han ‘ikke er attraktiv’ og at han er snart 60?! Fordi dere ikke synes han er en pen mann, så kan det da søren meg hende at han er dritkjekk i hennes øyne fordi?? Er sikkert ikke alle som synes dere er noen glansbilder heller! Folk er fader meg rare! Er det et ukjent fenomen dette med ‘forskjellig smak’? 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, mae1234 skrev:

Unskyld meg, men hva faen er det med dere som mener det er rart at ts legger seg etter denne mannen, fordi han ‘ikke er attraktiv’ og at han er snart 60?! Fordi dere ikke synes han er en pen mann, så kan det da søren meg hende at han er dritkjekk i hennes øyne fordi?? Er sikkert ikke alle som synes dere er noen glansbilder heller! Folk er fader meg rare! Er det et ukjent fenomen dette med ‘forskjellig smak’? 

Sjalusi og missunnelse kalles det. Av menn som ikke får seg noe..  

Anonymkode: 903c2...3c9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2019 den 13.56, AnonymBruker skrev:

Ja, en meget pen og veltrent mann, og ikke minst veldig intelligent.

Veltrent?????

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjalusi og missunnelse kalles det. Av menn som ikke får seg noe..  

Anonymkode: 903c2...3c9

Jadda .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, fakta betyr ingenting for deg (og Trump)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og der kommer den subjektive smaken inn i bildet. 

Poenget er at livet er ikke over selv om man er 55+, og man kan fortsatt være tiltrekkende. 

Tror som sagt de alderssjåvinistene her inne bare er såpass unge selv at de ikke helt skjønner hva de snakker om, jeg syntes 30 var hundgammelt når jeg var lita 🤣

Jeg er 57 og jeg synes SØ er utdatert og harry

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 57 og jeg synes SØ er utdatert og harry

Du klarer ikke en eneste gang å se at dette har med smak og preferanser å gjøre? Du er jo ikke ts, og hun er ikke deg.

Anonymkode: 1177e...18b

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du klarer ikke en eneste gang å se at dette har med smak og preferanser å gjøre? Du er jo ikke ts, og hun er ikke deg.

Anonymkode: 1177e...18b

Ja, det har med dårlig smak å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem som ikke våger.... Så kjør på. Møtte han i et bryllup en gang, han var sammen en dame som var venninde med bruden. Vet ikke hva som var årsaken til bruddet, men alle fortalt hvor snill og omtenksom han var. Hold oss oppdatert på hva som skjer, lykke til.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett charterfeber-sesongen der Svein og Hilde har 3 blinddater hver? Det var noen Svein østvik-entusiaster der som hadde akkurat samme inntrykk av han som deg, det gikk ikke så bra med de forholda der etterpå så det ut som 😋

Men han er jo helt klart en type altså. Det må være rart å bli kontakta av folk som tror de kjenner han skikkelig godt, jeg tenkte mye på det da jeg så den charterfeber-sesongen, de ble ganske overraska alle sammen da han ikke var som de så på tv.😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men jeg vil gjerne ha noe som skiller meg ut, som viser litt av min humoristiske sider og som ikke drypper av fangirl. 

Jeg tenker så det knaker! 

:fnise:

Jeg skjønner at du vil skrive noe som skiller seg ut.

Er det ikke noen kreative sjeler her som kan hjelpe ts med hva hun kan skrive? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...