AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #21 Del Skrevet 31. januar 2019 Han virker som en skikkelig herlig kar når han ikke er "charter-Svein", og han er en person jeg tror jeg kunne hatt det hyggelig sammen med i korte perioder av gangen. Skjønner godt at TS liker han. Jeg har ingen råd til deg, men håper du får et hyggelig svar fra ham. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du tenkt på at han kanskje allerrde har kjæreste? Anonymkode: 8d535...319 Da sier han vel i fra om det hvis han svarer. Anonymkode: 099af...743 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #22 Del Skrevet 31. januar 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du tenkt på at han kanskje allerrde har kjæreste? Anonymkode: 8d535...319 Det er ingenting som tyder på det, og på Facebook er han fortsatt oppført son singel. Dersom han har kjæreste derimot så sier han vel i fra og så respekterer jeg det. 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han virker som en skikkelig herlig kar når han ikke er "charter-Svein", og han er en person jeg tror jeg kunne hatt det hyggelig sammen med i korte perioder av gangen. Skjønner godt at TS liker han. Jeg har ingen råd til deg, men håper du får et hyggelig svar fra ham. Da sier han vel i fra om det hvis han svarer. Anonymkode: 099af...743 Takk! Anonymkode: 09301...852 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #23 Del Skrevet 31. januar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en voksen dame på 35, men allikevel er jeg som en fnisende fjortiss.. Jeg er nemlig så forelsket i Svein Østvik!! Jeg har vært forelsket siden han var med på charter og ser alt han er med på. Han oppfyller alt jeg kunne ønske meg i en mann.. ❤️ Nå lurer jeg på om det er på tide å kontakte han, han er jo en helt vanlig mann og kanskje han hadde likt meg også....? Hvordan bør jeg kontakte han, og hvor kan jeg få kontakt direkte med han? Hva sier man..? Anonymkode: 09301...852 Å, sier du det? Jeg er meeget betatt av Christian. Mr Christian som er med si mor på tur!!😍😍 Anonymkode: 5cde6...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #24 Del Skrevet 31. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å, sier du det? Jeg er meeget betatt av Christian. Mr Christian som er med si mor på tur!!😍😍 Anonymkode: 5cde6...00e Har du tatt kontakt? Hva skjedde? Hva sa du? Anonymkode: 09301...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #25 Del Skrevet 31. januar 2019 Omg stalker alert... 🙈 Men han er nok vant til det. En av baksidene med å være kjendis. Han får seg nok masse. Enig i at han virker som en artig kar altså, men husk at selv om du føler at du kjenner han så aner ikke han hvem du er. Kan godt være han har dame også, selv om han ikke hadde det når de spilte inn Farmen. Men just sayin: jeg opplevde en gang at en fyr sporet opp mitt navn, min adresse og mitt tlf nr utifra skiltene på bilen jeg kjørte... Han ringte og sendte meg meldinger i flere mnd etterpå til alle døgnets tider. Sendte meg melding hvis han så bilen på treningssenteret, hvis jeg stod parkert utenfor badeland, sendte melding om at han var i nabolaget... Jeg opplevde det som kjempeekkelt. Han hos en bilskroter og jeg hadde utvekslet noen få ord i hans jobbsammenheng med han. Han sluttet ikke når jeg sa jeg hadde kjæreste heller. Jeg vurderte anmeldelse til slutt. Stalking er ikke kult. Ikke når menn gjør det og ikke når damer gjør det. Og ikke når det er snakk om offentlige personer heller. Så svarer han deg ikke på den ene meldingen, så la det gå. Anonymkode: ef64e...a26 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 31. januar 2019 #26 Del Skrevet 31. januar 2019 Haha, skulle jeg gjort det samme så hadde jeg definitivt gått humorveien. Skrevet noe skikkelig morsomt på en innlevende måte. Du må skille deg ut på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #27 Del Skrevet 31. januar 2019 Go for it!! Oppdater oss. Dette er kjempespennende! Anonymkode: 903c2...3c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 31. januar 2019 #28 Del Skrevet 31. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Omg stalker alert... 🙈 Men han er nok vant til det. En av baksidene med å være kjendis. Han får seg nok masse. Enig i at han virker som en artig kar altså, men husk at selv om du føler at du kjenner han så aner ikke han hvem du er. Kan godt være han har dame også, selv om han ikke hadde det når de spilte inn Farmen. Men just sayin: jeg opplevde en gang at en fyr sporet opp mitt navn, min adresse og mitt tlf nr utifra skiltene på bilen jeg kjørte... Han ringte og sendte meg meldinger i flere mnd etterpå til alle døgnets tider. Sendte meg melding hvis han så bilen på treningssenteret, hvis jeg stod parkert utenfor badeland, sendte melding om at han var i nabolaget... Jeg opplevde det som kjempeekkelt. Han hos en bilskroter og jeg hadde utvekslet noen få ord i hans jobbsammenheng med han. Han sluttet ikke når jeg sa jeg hadde kjæreste heller. Jeg vurderte anmeldelse til slutt. Stalking er ikke kult. Ikke når menn gjør det og ikke når damer gjør det. Og ikke når det er snakk om offentlige personer heller. Så svarer han deg ikke på den ene meldingen, så la det gå. Anonymkode: ef64e...a26 Det der var jo i det drøyeste laget. Især når du bare er en privatperson som han så kom kjørende i bilen sin. Litt forskjell på å sende én melding til en kjent person og stalking som du opplevde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #29 Del Skrevet 31. januar 2019 Spør om han vil ta en kaffe en dag. 😃 Anonymkode: 935ab...c76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #30 Del Skrevet 31. januar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du tatt kontakt? Hva skjedde? Hva sa du? Anonymkode: 09301...852 Ja, men jeg fikk kontakt med han før charterfeber. Snakker noe med han, men reiner med han har kontakt med andre også. Lyst å møte han, men man vet jo aldri. Christian er jo singel, samme er vel Svein. Sååååå kjøyr på🤗 Anonymkode: 5cde6...00e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #31 Del Skrevet 31. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Omg stalker alert... 🙈 Anonymkode: ef64e...a26 Hvordan har du fått det til at jeg stalker? Anonymkode: 09301...852 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #32 Del Skrevet 31. januar 2019 Jeg ville nok ha skrevet noooe om meg selv. Ser for meg at det må være rart med en melding fra ukjent som skriver «hei, blir du med på en kopp kaffe en dag?» Kanskje jeg ville skrevet feks: «Hei! Har tenkt en liten stund fram og tilbake om jeg skulle tørre å sende deg en melding, og kom fram til at om man ikke våger ...;) «Jeg er en (blid og utadvendt?!) dame på 35 fra Oslo, og lurer veldig på om du har lyst å ta en kopp kaffe med meg en dag!?:) Hilsen «Bodil»» Håper flere kommer med innspill på hva du kan skrive, det er ikke min sterkeste side. Men ville bare komme med et forslag jeg tenkte på.. Anonymkode: cd25a...86c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #33 Del Skrevet 31. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ville nok ha skrevet noooe om meg selv. Ser for meg at det må være rart med en melding fra ukjent som skriver «hei, blir du med på en kopp kaffe en dag?» Kanskje jeg ville skrevet feks: «Hei! Har tenkt en liten stund fram og tilbake om jeg skulle tørre å sende deg en melding, og kom fram til at om man ikke våger ...;) «Jeg er en (blid og utadvendt?!) dame på 35 fra Oslo, og lurer veldig på om du har lyst å ta en kopp kaffe med meg en dag!?:) Hilsen «Bodil»» Håper flere kommer med innspill på hva du kan skrive, det er ikke min sterkeste side. Men ville bare komme med et forslag jeg tenkte på.. Anonymkode: cd25a...86c Takk, jeg tenker også noe i den retningen altså! Anonymkode: 09301...852 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #34 Del Skrevet 31. januar 2019 Du må sende med bilde!! Ingen går ut med noen uten å ha sett bilde. Anonymkode: 903c2...3c9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #35 Del Skrevet 31. januar 2019 Ja, en meget pen og veltrent mann, og ikke minst veldig intelligent. Anonymkode: 8e024...5e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #36 Del Skrevet 31. januar 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må sende med bilde!! Ingen går ut med noen uten å ha sett bilde. Anonymkode: 903c2...3c9 Enig. Send med en selfie til meldingen. Det øker dine sjanser for et svar. Lykke til. Hold oss oppdatert i tråden 😉 Anonymkode: 5ec4e...3b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritt Skrevet 31. januar 2019 #37 Del Skrevet 31. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, en meget pen og veltrent mann, og ikke minst veldig intelligent. Anonymkode: 8e024...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #38 Del Skrevet 31. januar 2019 Ønsker du å bli dronning av Mallorca? Bare å sende melding det! I verste fall får du ikke svar, men da har du iallefall sendt! Lykke til! Anonymkode: 797b0...0a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #39 Del Skrevet 31. januar 2019 Venter spent. Lykke til ts Anonymkode: b6656...f81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy77 Skrevet 31. januar 2019 #40 Del Skrevet 31. januar 2019 Jeg hadde tatt kontakt på Facebook, HI. Da får han jo sett hvem du er også. Litt enklere det enn om man bare for en vanlig sms. Jeg heier uansett på deg!! 🙂 🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå