Gå til innhold

Hvor mye godteri spiser dere i helgene ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye godteri spiser dere i helgene ? Jeg kjøper feks en pose stjernemix og en pose med nøttekos, og 2 store flasker med cola. Drikker det ikke alene selfølgelig, men da har jeg både lørdag og søndag. 

Er dette mye ? Spiser ikke godteri eller drikker ikke noe brus i ukedagene. Er da veldig sunn.

Anonymkode: 4b829...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er ikke mye.

Vi spiser litt chips kanskje totalt en halv pose på deling og noen ruter med sjokolade og av og til noen drops og så cola da..

Anonymkode: 38941...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snakker vi 200 grams sjokoladeplate, halv potetgullpose og 3-4 glass vin eller øl! På én kveld ja 😂

Anonymkode: f827f...d00

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer veldig hos meg, jeg jobber som regel helger så helgekos blir det ikke så mye av, men jeg virkelig kose meg en dag ellers blir det gjerne bakst eller is. Jeg drikker Pepsi Max som regel daglig til gjengjeld da

Endret av Thjelp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

En pose chips og en plate med sjokolade, varer fra fredag til søndag. Kjøper av og til litt smågodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Én sjokoladeplate og én Sørlandschips fredag, det samme lørdag. Og brus. Vi er to voksne.

Anonymkode: 1aee7...cf9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke mye. Jeg kjøper en haug og spiser en haug. 

Anonymkode: ff45e...534

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser det jeg kan innenfor kaloribudsjettet.

I helgene (lørdag og søndag) ligger jeg 250 kalorier i minus, som tilsvarer ca 2800 kalorier per dag i helgene. Ca 800 kalorier går til frokost/lunsj, ca 1000 kalorier til middag, og da har jeg ca 1000 kalorier å kose meg med. Det kan f.eks være ca 100 grams Superchips (paprika) og 90-100 gram melkesjokolade. Er også glad i Biler, så det hender jeg bytter ut noe av sjokoladen med 100 gram av dem. ;) 

Pepsi Max kommer i tillegg, det regner jeg ikke som godteri. ;) 

Endret av SPOCA
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra ingenting til litt chips og litt sjokolade, kanskje en cola.

Anonymkode: 5f736...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er to voksne. Det går Ca to flasker med Pepsi max, et par poser med popcorn (en fredag og en lørdag) og kanskje en pose pops eller smash eller lignende, men det er ikke hver helg, å en pose varer fra fredag til søndag. 

Anonymkode: 69dc8...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått helt dilla på en type Diplom is som er bare så sinnsykt god! Den heter Diploms is Royal Kaffe Mocca (se her f.eks) Jeg spiser hele boksen alene f.eks en lørdagskveld. Som regel blir jeg mett av den og spiser da ikke middag i tillegg. Aner ikke hvor mye kcal det er i boksen (har ikke turt å sjekke).

Ellers spiser jeg nok en hel 200 gr sjokoladeplate på fredagskvelden, sammen med brus.

Drikker Pepsi Max hele uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
1 minutt siden, Million skrev:

Jeg har fått helt dilla på en type Diplom is som er bare så sinnsykt god! Den heter Diploms is Royal Kaffe Mocca (se her f.eks) Jeg spiser hele boksen alene f.eks en lørdagskveld. Som regel blir jeg mett av den og spiser da ikke middag i tillegg. Aner ikke hvor mye kcal det er i boksen (har ikke turt å sjekke).

Ellers spiser jeg nok en hel 200 gr sjokoladeplate på fredagskvelden, sammen med brus.

Drikker Pepsi Max hele uka.

Den isen så god ut, takk for tips :)

(og beklager avsporing)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Den isen så god ut, takk for tips :)

(og beklager avsporing)

Anbefales på det sterkeste! Den er bare så god, jeg kunne spist en hel boks hver dag hele uka.....😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser stort sett bare godteri på fredager. Smågodt, en skål potetgull og en flaske Cola Zero, tenåringen i huset liker ikke godteri så dette er fordelt på to voksne.

Anonymkode: 1c525...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varierer veldig. Noen helger ingenting, andre helger kanskje 100 gram sjokolade og en halv eller hel chipspose :) Av og til på deling, av og til alene. Drikker sjeldent brus, og kun vin om jeg har besøk eller det er noe spesielt (kanskje 1 gang i mnd i snitt). 

Anonymkode: 49efb...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holder vi oss helt unna, men vanligvis spiser vi 200 g sjokolade fredag, lørdag og søndag, altså 200 g pr dag, i tillegg til masse smågodt fredag og lørdag...så, vanligvis alt for mye!

Endret av Nixnick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her snakker vi 200 grams sjokoladeplate, halv potetgullpose og 3-4 glass vin eller øl! På én kveld ja 😂

Anonymkode: f827f...d00

Er vel like feite med dårlig helse begge to antar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...