AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #1 Skrevet 30. januar 2019 Går for en mellomleder stilling, men har ledet folk kun 1 gang i to uker under et prosjekt. Hva kan jeg bruke som erfaring ifra livet og hverdagen andre jobber der jeg ikke hadde leder stilling osv? På intervju, hvordan formidler jeg disse erfaringene? Anonymkode: 73227...e30
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #2 Skrevet 31. januar 2019 Har du vært trener for noen? Ledet en studiegruppe? Jobbet i Røde Kors med ansvar for noe? Legg vekt på hvilke kvaliteter du har som du mener gjør deg til en god leder. Man trenger ikke nødvendigvis ha mye erfaring. Er du god til å få folk med deg? Delegere, inkludere, se folk, osv? Målrettet, ambisiøs. Her er det bare å pøse på og vise til hva du har gjort som beviser det du sier. Anonymkode: 64c3a...4a5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #3 Skrevet 31. januar 2019 Jeg har også kun ledet en gruppe i 2 uker for et prosjekt, så det var jo det mest relevante:) Men har også drevet med organisert idrett og ledet ofte treningene der, har også organisert og ledet ting i frivillighetens navn. Har ikke vært heldig å få napp enda, men det er jo noe jeg hadde fokus på; å delegereoppgaver, hva jeg burde delegere til hvem(alle hadde jo ulike styrker og svakheter), hvem hadde andre talenter som jeg kunne dra nytte av men som ikke er formell kompetanse, hvem kunne jeg utvikle, hvem trengte å inkluderes, hvordan formidlet jeg tilbakemeldinger, hvordan tok jeg imot tilbakemeldinger fra de jeg ledet osv. Anonymkode: 4fd8f...d44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå