Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #1 Skrevet 8. april 2005 man merker at Yerka virker? Har kjøpt det idag..etter anbefalinger her inne. Skal bruke det ikveld etter å ha dusjet...hvor lang tid tar det førman merker en forskjell? Hilsen Ny Yerk bruker!
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #2 Skrevet 8. april 2005 Heisann Du vil nok merke forskjell ganske umiddelbart. :-) Betta
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #3 Skrevet 8. april 2005 hvordan påføre3r dere det?synes det er vasnkelig å vit4 hvor mye man skal ta på...og hvor ofte??
Arwen Skrevet 9. april 2005 #4 Skrevet 9. april 2005 Merker forskjell med en gang, den første uken brukte jeg det anhver dag, etterhvert holder det med en gang i uken (eller sjeldnere faktisk) Har gått lenge nå tror jeg og har ikke merket noe svette enda. Må huske å ta på i morgen.
LilleMy Skrevet 9. april 2005 #5 Skrevet 9. april 2005 hvordan påføre3r dere det?synes det er vasnkelig å vit4 hvor mye man skal ta på...og hvor ofte?? Bruk en bomullpads, og det skal ikke mer til enn at huden blir lett fuktig i armhulen.
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #7 Skrevet 9. april 2005 hvis yerka ikke fungerer for deg så burde du kjøpe aluminiumsklorid som man får kjøpt på apoteket. det er mye sterkere og fungerer iallfall mye bedre på meg.
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #8 Skrevet 9. april 2005 hvis yerka ikke fungerer for deg så burde du kjøpe aluminiumsklorid som man får kjøpt på apoteket. det er mye sterkere og fungerer iallfall mye bedre på meg. Hva koster dette ?
Heidipia:) Skrevet 9. april 2005 #9 Skrevet 9. april 2005 hvis yerka ikke fungerer for deg så burde du kjøpe aluminiumsklorid som man får kjøpt på apoteket. det er mye sterkere og fungerer iallfall mye bedre på meg. jupp jeg var ganske plaga en stund, prøvde yerka jeg også og det funket ikke i det hele tatt på meg, aluminiumskloriden fungerte som bare det, hadde på en gang i uka å da svettet jeg ikke i det hele tatt. Nå er det helt borte og bruker den ikke lenger:)tror nok den virker bedre og sterkere på sikt:)
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #10 Skrevet 10. april 2005 kan dere forklare litt nærmere om både aluminiumsklorid og yerka...har disse andre navn, hvor får man kjøpt de,erfaringer osv
LilleMy Skrevet 10. april 2005 #11 Skrevet 10. april 2005 Jeg har bare brukt Yerka selv, brukte det etter svangerskapene da jeg produserte mer svette enn vanlig, noe som jo var meget ubehagelig. Yerka hjalp meg veldig, du har den på som om det var en vanlig dodorant - men du påfører altså med f.eks. en pads - og bare annenhver dag. Du bruker IKKE noe vanlig deo i tillegg, og du skal ikke vaske bort med såpe heller (hadde det på om kvelden, i dusjen morgenen etter vasket jeg meg ikke under armene). Det stoppet svetteproduksjonen umiddelbart, og trappet etterhvert ned bruken til hver 3. dag og etterhvert til en gang i uken. I dag har jeg det bare på om jeg har spes. fine klær hvor det er viktig ikke å få svetteflekker i.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #12 Skrevet 10. april 2005 Til dere som bare tar det på innimellom, bruker dere da deo de dagene dere ikke har på Yerka/alm.klorid.???
LilleMy Skrevet 10. april 2005 #13 Skrevet 10. april 2005 Til dere som bare tar det på innimellom' date=' bruker dere da deo de dagene dere ikke har på Yerka/alm.klorid.???[/quote'] Jeg har på Yerka om kvelden, morgenen etterpå ingenting, morgenen deretter vanlig deo..... - til neste påføring av Yerka.
Heidipia:) Skrevet 10. april 2005 #14 Skrevet 10. april 2005 Til dere som bare tar det på innimellom' date=' bruker dere da deo de dagene dere ikke har på Yerka/alm.klorid.???[/quote'] Tror ikke yerka virker så godt på lang sikt som almklorid. Ville absolutt ha satset på det om jeg var deg:).Det trenger du bare bruke en gang hver andre uke eller noe og da er svetten helt borte. Så da slipper en å tenke på svetteflekker:)
Arwen Skrevet 10. april 2005 #15 Skrevet 10. april 2005 Yerka har fungert fint i flere år for meg så på lang sikt er den nok like god. Innbiller meg at det er "sunnere" med yerka en med ak. Vet ikke hvorfor. AK er mye billigere en Yerka.
Heidipia:) Skrevet 10. april 2005 #16 Skrevet 10. april 2005 Yerka har fungert fint i flere år for meg så på lang sikt er den nok like god. Innbiller meg at det er "sunnere" med yerka en med ak. Vet ikke hvorfor. AK er mye billigere en Yerka. jupp det er den:). er nok veldig individuelt hva som virker best på hvem. yerka virket foreksempel ikke på meg i det hele tatt. Så en må nok bare prøve seg frem:)
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2005 #17 Skrevet 10. april 2005 Består ikke Yerka også av aluminiumsklorid og alkohol, på samme måte som aluminiumsklorid fra apoteket?
Arwen Skrevet 10. april 2005 #18 Skrevet 10. april 2005 Består ikke Yerka også av aluminiumsklorid og alkohol, på samme måte som aluminiumsklorid fra apoteket? Aner ikke, men har lurt veldig på det. Sist jeg sjekket stod det ikke innholdsfortegnelse på flaska.
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2005 #19 Skrevet 10. april 2005 Jeg tror det står på esken, som alle kaster.
Arwen Skrevet 10. april 2005 #20 Skrevet 10. april 2005 Jeg tror det står på esken, som alle kaster. Skal sjekke på jobb i morgen, det er vel ikke lov å selge noe i Norge uten innholdsfortegnelse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå