Gå til innhold

Synes du det er verdt å ha sex dersom den er ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en partner til sex og sexen er ok. Lurer på om det er verdt å fortsette med det. Så valget er sex eller ikje sex. Er singel. Hva hadde du valgt? 

Anonymkode: c6bfc...5d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Seff.  ...  -Liker du ikke Sex... Og. -er vel ikke bare Sex, -heller, -nærhet og varme og, håper jeg.

a.

Endret av Sliten&kjørt51
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Sliten&kjørt51 skrev:

Seff.  ...  -Liker du ikke Sex...

a.

Jo, gjør det. Absolutt! Men lurer på om bare ok er godt nok. Vi er ikke kjærester. 

Skrevet (endret)

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, gjør det. Absolutt! Men lurer på om bare ok er godt nok. Vi er ikke kjærester. 

Skrev ferdig, mens du postet... Se over. :kose:

a.

Endret av Sliten&kjørt51
Skrevet
6 minutter siden, Sliten&kjørt51 skrev:

Seff.  ...  -Liker du ikke Sex... Og. -er vel ikke bare Sex, -heller, -nærhet og varme og, håper jeg.

a.

Er ikke bare sex. Det er bare en liten del. Kosen og nærheten er fantastisk og savner det bare mer og gjerne kjæreste. Det som kommer frem gjerne at det er et kjæreste savn og det kan det ikke bli med han. 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt en partner til sex og sexen er ok. Lurer på om det er verdt å fortsette med det. Så valget er sex eller ikje sex. Er singel. Hva hadde du valgt? 

Hva definerer du som «bare ok»?

Jeg tenker at dersom du har gitt klare og konstruktive tilbakemeldinger på forbedring og kommer med klare og gjerne demonstrerte ideer du ønsker at han eller hun blir med på og de blir fulgt så er det rom for forbedring. Ok sex kan av erfaring bli sabla god sex om partene kommuniserer.

Men om du kommer med dine ting og det ikke skjer noe - da finner en alternativ. Det er, tross alt, mange flere der ute som duger til sex enn det er som duger til forhold. For god i senga er tross alt mye mindre komplisert enn en god partner, et godt menneske eller (den verste kneika av alle) i stand til å være en god medforelder. 

Men husk; god eller dårlig sex henger altfor ofte på at kvinner velger å være den passive part og så legger skylden for egen elendige evne til kommunikasjon på en mann (eller en annen kvinne, men oftest en mann). Så spør deg selv om dere har gått i fella og lever mentalt i 1950. Mange gjør nemlig det. «Jeg vil/fantaserer/blir våt av at du ...» er den beste innledningen på sex. 

Anonymkode: e07bc...e89

Skrevet

Vi lever bare en gang... Ta det gode som er, er mitt råd. OG Gratis, -da... neida, tulla litt nå, ... men... :Nikke:

a.

Skrevet

Jeg må sitere Ethan fra H3H3:

"Sex er som pizza. En halvveis god pizza er fremdeles ganske god".

Og jeg er enig. Sexen må være helt katastrofe for at jeg skal synes det ikke er verdt det, og det har vært ekstremt få hos meg.

Anonymkode: 60323...c49

• Liker 2
Skrevet

Sex er sex. vil du ha det så sier du ja, hvis ikke si nei. Så lenge man vil er sex aldri bortkasta :)

Anonymkode: 9ed50...f7e

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke bare sex. Det er bare en liten del. Kosen og nærheten er fantastisk og savner det bare mer og gjerne kjæreste. Det som kommer frem gjerne at det er et kjæreste savn og det kan det ikke bli med han. 

Gi en head up til fyren så han kan komme seg unna.

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gi en head up til fyren så han kan komme seg unna.

Hva om han er ¨problemet¨ -vdr. forhold. ... Hans Familie, -barn, etc. ...

a.

Skrevet

Er det slik at du bare vil ha én partner av gangen? Slik at så lenge du har han her som ff så kan du ikke ligge med andre? I såfall er mitt svar nei, da venter jeg heller på én som er bedre. 

Anonymkode: c8e9e...79c

Skrevet
9 timer siden, Sliten&kjørt51 skrev:

Hva om han er ¨problemet¨ -vdr. forhold. ... Hans Familie, -barn, etc. ...

a.

Det er aldersforskjellen. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik at du bare vil ha én partner av gangen? Slik at så lenge du har han her som ff så kan du ikke ligge med andre? I såfall er mitt svar nei, da venter jeg heller på én som er bedre. 

Anonymkode: c8e9e...79c

Har ikke følt for å ligge med flere så ønsker i utgangspunktet en. 

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg traff ei venninde av Storesøs, -I begravelsen til mamma, for ikke ett år siden, -hun lykkelig gift, m. barn, på en annen kant av landet. Hadde ikke sett hværandre siden pappas begravelse, -ca. 8 år...

Mer enn 30 år siden vi dreiv å rota sammen, -eneste Aborten min jeg vet om, ¨¨via Søs¨¨...

BARE Gode minner, for begge to, om det vi en gang hadde sammen, -En DIGER Godklemm :hug:

Hun var nåkk litt forelsket, så muligens litt ¨høyere pris¨ For henne. MEN Ingen anger. Vi var bra, for hværandre, -Da. Kan ikke gi noen råd, -annet enn å leve godt, og Husk, ta vare på det gode,

-men mest av alt, Deg selv, -og ditt Ve og Vell.

Venlig hilsen En ¨gammal tulling¨ på 51 År. ...  :sukk:

a.

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, Sliten&kjørt51 skrev:

Jeg traff ei venninde av Storesøs, -I begravelsen til mamma, for ikke ett år siden, -hun lykkelig gift, m. barn, på en annen kant av landet. Hadde ikke sett hværandre siden pappas begravelse, -ca. 8 år...

Mer enn 30 år siden vi dreiv å rota sammen, -eneste Aborten min jeg vet om, ¨¨via Søs¨¨...

BARE Gode minner, for begge to, om det vi en gang hadde sammen, -En DIGER Godklemm :hug:

Hun var nåkk litt forelsket, så muligens litt ¨høyere pris¨ For henne. MEN Ingen anger. Vi var bra, for hværandre, -Da. Kan ikke gi noen råd, -annet enn å leve godt, og Husk, ta vare på det gode,

-men mest av alt, Deg selv, -og ditt Ve og Vell.

Venlig hilsen En ¨gammal tulling¨ på 51 År. ...  :sukk:

a.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvor stor er den?

Anonymkode: d5aab...0e2

Skrevet

Angrer ikke på dette, men prøver å finne ut om det blir verdt det frem over. 

Litt har jeg vel tenkt på det pga aldersforskjellen som gjør et forhold helt uaktuelt. Aldri gjort det før. Bare  hatt sex i forhold. Men har ikke kjæreste og har behov for det. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor er den?

Er 18 år. Så er veldig stor. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er 18 år. Så er veldig stor. 

Det er ganske mye, ja. Spesielt hvis du er ganske ung.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...