AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #1 Skrevet 30. januar 2019 Har noen av dere noen gode tips mot tørr hodebunn? Produkter, tips og triks? jeg sliter med tørr og kløende hodebunn, jeg har prøvd Betnovat etter respet på lege, pluss at jeg følger opp med Fungoral kur som gir litt lindring. Jeg bruker ikke parfymerte hårprodukter, og heller ikke dagligvareprodukter, samt at jeg prøver å bruke så naturlige hårprodukter som mulig ( går mye i Lush og The Body Shop) Jeg skyller alltid med kaldt/lunket vann ved dusjing, og ikke tar jeg meg så mye i håret heller. Jeg har heller ikke langt hår og farger ikke håret helt ned til hodebunnen. Føler meg så ubekvem når jeg flasser en del og ikke kan gå i svarte overføre, samt sove i mørk sengetøy. Anonymkode: eb85d...84a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #2 Skrevet 30. januar 2019 Cutrin Bio + har et leave-in stoff som hjalp meg da jeg hadde tørr hodebunn, eksem og kløe. Anonymkode: 68b1c...7a1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #3 Skrevet 30. januar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har noen av dere noen gode tips mot tørr hodebunn? Produkter, tips og triks? jeg sliter med tørr og kløende hodebunn, jeg har prøvd Betnovat etter respet på lege, pluss at jeg følger opp med Fungoral kur som gir litt lindring. Jeg bruker ikke parfymerte hårprodukter, og heller ikke dagligvareprodukter, samt at jeg prøver å bruke så naturlige hårprodukter som mulig ( går mye i Lush og The Body Shop) Jeg skyller alltid med kaldt/lunket vann ved dusjing, og ikke tar jeg meg så mye i håret heller. Jeg har heller ikke langt hår og farger ikke håret helt ned til hodebunnen. Føler meg så ubekvem når jeg flasser en del og ikke kan gå i svarte overføre, samt sove i mørk sengetøy. Anonymkode: eb85d...84a Body shop produkter er det siste du bør bruke. Mange med hudplager blir dårligere av disse produktene, selv om de skal være aldri så bra, i følge egenreklamen. Du bør finne produkter med olje i, olje som både mykgjør og lindrer. Alternativt at du bruker oliven elelr solsikkeolje i hodebunnen om kvelden og vasker håret om morgenen. Legg et håndkle på puten. Anonymkode: f285f...4c4 1
HederaHelix Skrevet 30. januar 2019 #4 Skrevet 30. januar 2019 Daxxin sjampo er kjempefin! Prøvd den selv og den hjalp utrolig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå