AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #1 Skrevet 30. januar 2019 Hei Må få luftet ut noe her. Men værsåsnill og ikke misforstå! Jeg er en person som stikker meg aldri ut eller gjør mye ut av meg selv. Likevel blir jeg ikke unnet glede på min side av andre. Men jeg er den første til å glede meg på dems side, og lykke. De skulle bare visst hvor lite jeg har og at min glede alltid forsvinner før jeg aner det. Opplevd sikt? Hva gjør du? Anonymkode: 21b26...1e1
Zienna Skrevet 30. januar 2019 #2 Skrevet 30. januar 2019 Jeg er usikker på hva du mener. Forstår det slik at du ikke gjøre mye av deg selv, men at du alltid husker på andre og gleder deg over deres lykke. Du tror ikke andre vet hvor lite glede du har, og at gleden alltid er kortvarig. Er det slik du mener? Dersom det er slik, må jeg spørre om hvorfor du gjør så lite av deg?..
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #3 Skrevet 30. januar 2019 Akkurat nå, Zienna skrev: Jeg er usikker på hva du mener. Forstår det slik at du ikke gjøre mye av deg selv, men at du alltid husker på andre og gleder deg over deres lykke. Du tror ikke andre vet hvor lite glede du har, og at gleden alltid er kortvarig. Er det slik du mener? Dersom det er slik, må jeg spørre om hvorfor du gjør så lite av deg?.. Riktig. Men om det skjer noe ørlite hos meg, klarer de ikke unne meg det. De kan sitte med en splitter ny bil, men unner meg ikke en gammel bil selv! Om du skjønner. Og ender alltid med noe dårlig, at bilen streiker like etter kjøpet! Tok eks Anonymkode: 21b26...1e1
Zienna Skrevet 30. januar 2019 #4 Skrevet 30. januar 2019 Jeg er fortsatt usikker på hva du mener. Er det du som er misunnelig på vennene dine, eller de på deg?..
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #5 Skrevet 30. januar 2019 De er misunnelig på meg Anonymkode: 21b26...1e1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #6 Skrevet 31. januar 2019 Hvordan vet du at de ikke er glade på dine vegne? Sier de noe kjipt..? Kan det være du har misforstått? Hvis ikke, høres det ut som veldig skeive "vennskap". Anonymkode: f1088...d7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå