AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #21 Skrevet 1. februar 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: 44faf...1d3 Jo det hjelper, eller mener du at du ikke gidder? Anonymkode: 632df...e8a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #22 Skrevet 1. februar 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: 44faf...1d3 Jo. Og alle kvinner bør ta squats. Dere får finere rumpe av det. Anonymkode: 976e9...57f
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #23 Skrevet 1. februar 2019 Stiller som krav at dama skal trene styrke 2 ganger i uka. Anonymkode: dfed3...594
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. februar 2019 #24 Skrevet 1. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo. Og alle kvinner bør ta squats. Dere får finere rumpe av det. Anonymkode: 976e9...57f Nei har aldri tatt squats, men har stor rumpe likevel. Medfødt
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #25 Skrevet 1. februar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo det hjelper, eller mener du at du ikke gidder? Anonymkode: 632df...e8a Jeg vil ikke. Jeg trener ikke for å klare å ri bedre, det for meg hadde føltes patetisk. Jeg trener for å få endorfiner og overskudd. Anonymkode: 44faf...1d3 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #26 Skrevet 2. februar 2019 16 timer siden, Mysticgirl skrev: Nei har aldri tatt squats, men har stor rumpe likevel. Medfødt Du har rett i det, alle kan ikke få sprettrumpe genetisk. Noen har perfekt fra naturens side, som blir enda bedre med rumpetrening. Ingenting er som en deilig rumpe/hofter/lår/legger på rett dame....sukk. 👍 Anonymkode: dfed3...594
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #27 Skrevet 2. februar 2019 På 1.2.2019 den 15.44, AnonymBruker skrev: Jo. Og alle kvinner bør ta squats. Dere får finere rumpe av det. Anonymkode: 976e9...57f Dette bildet beviser bare hvor lettlurte folk er. Dama med stor rumpe har en tydelig svai i ryggen, og bildet blir tatt fra midten og litt ned. Selfølgelig ser den stor ut. Den smale rumpa (som jeg syns ser helt fin ut) er tatt fra helt feil vinkel. Det er slik smale kvinners rumper ser ut i garderoben, liksom. Hun med store rumpa er nok ikke så langt i fra når hun ikke svaier heller. Uansett er begge rumpene nydelige og sunne. Anonymkode: 44faf...1d3 7
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #28 Skrevet 2. februar 2019 Jeg er mye tyngre enn kjæresten min, det går fint. Jeg er 170, 80 kg. Har ikke så lange bein men er fleksibel og har kraftige lårmuskler. Vi har 3-4 måter, enten at jeg sitter på ham/knær ned og gynger på ham, eller en fot på hver side og nesten hopper opp og ned, eller legger meg helt ned og han jukker underfra. Eller en fot på hver side men motsatt vei. Tok en stund før vi fikk taket på det, men nå er riding en av våre favoritter. Jeg får ikke så mye ut av det motsatt vei men han blir veldig tent av det og vi avslutter gjerne med det etter at jeg har kommet på andre måter. Anonymkode: 83d2e...55a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå