AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #1 Skrevet 30. januar 2019 Sitter her og prøver å sette opp en spille liste til en 50 års dag og jeg ser jo det at jeg ikke er så flink til dette. Jeg er best på 80 tallet og litt 90 tallet oppdager jeg og da pop og rock. Kom nå på at det finnes sikkert folk på KG som er god på musikk og som kan gi meg noen hint. 😂 Det vil jo være folk på festen fra ca 30 år og opp til 70 årene så jeg bør jo ha litt variert. Litt norsk pop og. Lyst å hjelpe meg og komme med noen tips på artister og band som du synes hører hjemme på en slik spilleliste? Anonymkode: 2d01d...8b4
Sirah Skrevet 30. januar 2019 #2 Skrevet 30. januar 2019 Lager du den på Spotify? Gå inn på ferdiglagde lister og plukk ut litt forskjellig Søk opp lister fra de siste tiårene så får du variert musikk som kan passe for de aller fleste 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #3 Skrevet 30. januar 2019 Okey! Det er Spotify ja. Toppers! Takk skal du ha! 👍 Anonymkode: 2d01d...8b4
visp Skrevet 30. januar 2019 #4 Skrevet 30. januar 2019 Jeg googla spilleliste 50 årsdag og fikk opp endel ferdige lister. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå